۲۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

استراتژی برای ترویج رشد مو

راه هایی برای افزایش رشد مو

بسیاری از مردم در رشد mohachan عجله دارند چون یا در مورد ازدواج هستند و یا قصد رفتن به اتاق رسمی خواهد بود و یا انتظار برای دیدار با همسرشان در آینده nezdikind یا بخشی از پوست آنها دیده می شود و آنها می خواهند خالی از مو بر روی سر بیشتر آنها را پر کنید تا. آنها برای مشاوره در مورد چگونگی بلند کردن مو در چند هفته درخواست می کنند.

اگر چه شما می توانید شباهت چنین مقالات ، تبلیغات و وب سایت های مبتنی بر بلند کردن مو از طریق مسنجر را ببینید ، با توجه به متخصصان در رشد مو از طریق مسنجر غیر ممکن است. منتظر معجزات نباشید بسیاری از عوامل می توانند توانایی رشد موهای شما را به حداکثر برسانند ، اما به عوامل مختلف بستگی دارد که همچنین محدودیت دارند. در این مقاله سعی شده نکاتی را ارائه دهیم که می تواند برای شما در مورد افزایش سرعت رشد مو مفید باشد.

 

بهترین زمان برای بالا بردن مو است که شما باید بیشتر رشد مو. اما نه آنقدر که وقتی از خواب بیدار می شوید ، موهای شما یک یا دو سانتیمتر رشد کرده است.

 

استثنا نادر وجود دارد اما تحقیقات علمی نشان داده است که مردم اغلب آتش حداکثر 6 اینچ (15 سانتی متر) در سال رشد خواهد بود. یک استثنا یک فرد به نام "کریستال گیل" است که به طور قابل توجهی سرعت رشد موهایشان را از مردم عادی تسریع می کند.

 

 

موهای شما مرده است به او اجازه دهید در صلح و آرامش استراحت.

 

متاسفانه ، بسیاری از مردم این را درک نمی کنند ، واکنش مو می تواند غیر معمول باشد. هر مو به نظر می رسد یک بار بین پوست و هیچ امکان بازسازی و تعمیر خود را دوباره.

 

تعداد رکورد مو از مردم عادی است 100/000, با نرخ رشد متوسط تنها نیم اینچ (1.3 سانتی متر) هر ماه. از زمان به زمان اگر به پایان می رسد رشد مو به سمت پایین مستقیم به شانه ، تقریبا 2 سال طول می کشد.

 

فکر می کنم در مورد این دو سال است که مدت زمان طولانی تا زمانی که مو به مصرف محیطی در معرض ، شستشو ، خشک کردن ، شانه و هر فرایند شیمیایی دیگر! مو شبیه یک تکه ابریشم یا پارچه نرمتر است که حتی اگر بهترین مراقبت ممکن را از حرکت شما; دوباره بعد از 2 سال یه فرسودگی شغلی در رفتن و در دوره رشد مو. را کاهش می دهد شدید و پیچیده است.

 

 

حداکثر دوره رشد مو

 

ویتامین ها و مواد معدنی نقش مهمی در حفظ سلامت مو دارند. هر گونه کمبود مواد مغذی می تواند منجر به نازک شدن مو و یا حتی طاسی کامل.

 

این یک واقعیت اثبات شده است که غده تیروئید کم کار می تواند منجر به موهای مجعد و شکننده در حالی که در تیروئید سنگین مو چرب و شل می شود.

 

دلیل اصلی باریک شدن مو در نهایت به دلیل وضعیت شما است. با بدن سالم و با تغذیه خوب ، موهای درخشان و زرق و برق دار خواهید داشت. اگر شما هر گونه مشکلات بهداشتی و یا تحمل هر گونه کمبود تغذیه ای, Motane ممکن است یک توقف رشد یا آسیب نشان می دهد.

 

اگر بدن شما سالم باشد ، دوره رشد ژنتیکی مو می تواند افزایش یابد. در همین حال ، خوردن ترکیب مناسبی از اسیدهای آمینه ، ویتامین b و b6 ، بیوتین ، اینوزیتول و اسید فولیک در برنامه مکمل مهم است. برخی از مواد معدنی از جمله منیزیم ، گوگرد سیلیس و روی در حفظ سلامت مو مهم هستند.

 

بتا کاروتن نیز برای رشد مو بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که ویتامین A به عنوان نیاز بدن تبدیل شده است به ادامه رشد طبیعی مو و استخوان و رشد و نگهداری پوشش رشته های عصبی و همچنین برای سلامت پوست و مو و ناخن کمک می کند. بتا کاروتن در سبزیجات و میوه های زرد و سبز یافت می شود.

 

 

پروتئین مهم است.
خرید تسمه آنلاین و mxl نقدی و ارسال سریع

دستبند جذاب. نمایش ریس رو ندیدی؟ اتمام این سایت.


 

از آنجا که مو پروتئین است ، مواد غذایی که حاوی پروتئین کمی ممکن است باعث نازک شدن مو یا تاخیر رشد مو. درست است که اگر شما غذا خوردن با پروتئین کافی در اکثر موارد نتیجه بهبود رشد مو است.

 

برخی از کارشناسان در زمینه تغذیه نشان می دهد که رژیم غذایی با استفاده از گاو کبد مخمر گندم و روزانه 2 قاشق غذا خوری از لسیتین دانه دانه اضافه شده است. رشد مو را افزایش می دهد. قدرت و زیبایی مو.

https://elanza.com/product/LNZ-P-4772/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D9%85%D9%88%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%AD%D8%AC%D9%85-80-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

دیگر منابع غذایی خوب پروتئین شامل ماهی ، تخم مرغ ، انواع لوبیا و ماست.

 

پروتئین کامل نیز به تحریک رشد مو کمک می کند. مطالعه نتایج سبوس در مو نشان می دهد که سبوس به تنهایی مو را تقویت نمی کند اما رشد آن را ترویج می دهد.

 

موانع رشد

 

استرس بیش از حد و برخی از داروها برای به تاخیر انداختن رشد مو شناخته شده است. اما اگر شما در حالت مصرف دارو هستید ، باید طبق دستورالعمل های پزشک عمل کنید و به آسیب مو توجه نکنید.

 

هشدار: دکتر خود مشورت کنید همیشه قبل از خوردن هر گونه شرح, ویتامین ها, مواد معدنی یا گیاهان از هر نوع می خواهید به خوردن آن, بنابراین به عنوان نه به تداخل با درمان شما در نظر آن است.

 

با این حال ، اگر شما تحت استرس شدید هستید ، پزشک می تواند به کاهش استرس کمک کند ، می دانید که عبادت یا استراحت راهی برای کاهش هر گونه استرس مهم در زندگی شما است. Moetan را دوست دارد زندگی بدون استرس برای شما. بخش دیگری از کمک به مو استراحت و خواب است. یافت برای ترویج رشد سریع تر از شرکت نیاز به مقدار کافی از خواب (7 تا 9 ساعت در روز).

 

 
 آرایش و لوازم آرایشی

مکمل رشد مو

 

تغذیه مناسب ، ورزش ، کاهش استرس ، استراحت ، گرفتن مقدار زیادی از خواب یک راه برای به حداکثر رساندن توانایی رشد مو است. شما همچنین می توانید مکمل های خوب را, ویتامین ها و مواد معدنی ضروری, یا شما می توانید یک فرمول شخصی برای خودتان.

 

 

فهرست مکمل های غذایی

 

شیوه زندگی خود را تغییر دهید ، مکمل های زیر را هر روز بخورید زیرا آنها در افزایش رشد مو موثر هستند:

https://www.amazon.com/Fanola-Nutri-Restructurin-Fluid-Crystals/dp/B00CGPLQY6

* مجتمع ویتامین B - 50 میلی گرم ویتامین های مهم b (از جمله اسید فولیک ، بیوتین و اینوزیتول)
پیشنهاد ویژه
تبلیغات, چاپ, تبلیغات مراکز" دارکوب " رایگان براش قد بهترین راه برای افزایش قد, افزایش جراحی شرایط واقعی این قد بلند, پزشکی, سلامت, پزشکی, لوازم جانبی, بودن پیشنهاد جهت لذت جنسی بیشتر

 

* ویتامین B6-50mg

 

* ویتامین C با بیوفلاوونوئیدها - 1 تا 2 گرم در روز

 

* ویتامین e ، تا 400 تا 800 واحد بین المللی

 

* بتا کاروتن 10 ، 000 تا 15 ، 000 واحد در روز است

 

* مشاوره در مورد مصرف منیزیم ، گوگرد و روی (مصرف این مواد ، حتما با یک متخصص مشورت کنید.)

 

* سیلیس-300mg در روز

 

* انواع گزنه 250mg سه بار در روز

 

* روغن دانه کتان یک قرص

 

 

انواع رشد مو

 

بسیاری از متخصصان رژیم زیر را سفارش داده اند که بسته به نوع مراقبت از مو بسیار مفید است.

 

1. ترک سیگار یا خوردن نوشیدنی های کافئین دار و گازدار (نوشیدنی های غیر الکلی مانند کوکا کولا) باعث تضعیف بدن و مهار حداکثر توانایی رشد مو می شود.

 

2. خوردن یک رژیم غذایی سالم. اجتناب از غذاهای سرشار از قند و چربی.

 

3. مراقبت از motans و جلوگیری از هر گونه شانه های غیر ضروری ، قلم مو و یا دست کشیدن.

 

4. اجتناب از آب گرم ، خشک کن بیش از حد گرم و یا آرایشگری که باعث فشار مو.

 

5. ماساژ پوست سر یک بار در هفته به تحریک سلول های مو.

 

6. انجام یک سری از درمان مداوم روغن داغ برای جلوگیری از تیز کردن سر مو.

 

7. کوتاه کردن مو به طور منظم به حذف (انشعاب به پایان می رسد از مو) و مو این فرصت را به مقابله و سالم پیدا کنید.

 

8. استراحت و خواب کافی اجازه می دهد تا بدن به رشد مو.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

نکات مهم شما باید بدانید در مورد اتو

صاف کننده مو یکی از ابزارهای زیبایی به طور گسترده استفاده می شود که با آن شما می توانید موهای خود را در داخل است که بسیار شبیه به آرایشگری خارج آهن است. اما شما باید بدانید که چه ویژگی های آهن مو خوب و هر نوع آهن مو مناسب برای موهای شما است.
اتو کردن مو چیست ؟ 


صاف کننده مو و یا انبرک ابزار نوع مو است که با استفاده از حرارت به تغییر راه مردم استفاده از مو صاف بسیاری می باشد که می توان برای نرم کردن موهای فر و مجعد مو, چین پلاستیکی چروکیده پلاستیکی موج پرتاب شکنج مو زرق و برق دار متوجه شده است.

 

صاف کننده مو ، صاف کننده مو ، نرم افزار صاف کننده مو ، صاف کننده مو چیست
استفاده از صاف کننده مو

 

اندازه صاف کننده مو
1.5 سانتی متر صاف کننده مو کوچک مناسب برای موهای بسیار کوتاه و یا صاف موی چتری است . موی راست 2.5 سانتی متر برای موهای کوتاه ، به عنوان مثال به پایین گوش ، و همچنین برنامه های کاربردی مو نازک.

 

اتو کردن مو مناسب برای اتو کردن موهای بلند بر روی شانه و همچنین موهایی است که ضخامت متوسط دارند.

 

3.5 سانتی متر آهن مو مناسب برای اتو کردن موهای ضخیم ، ضخیم و کمتر از شانه است ، در نهایت پنج سانتی متر آهن مو برای موهای ضخیم و بسیار طولانی استفاده می شود.

https://www.amazon.com/Fanola-Nutri-Restructurin-Fluid-Crystals/dp/B00CGPLQY6

صاف کننده مو ، صاف کننده مو ، نرم افزار صاف کننده مو ، صاف کننده مو چیست
صاف کردن مو

 

انواع صاف کردن مو
لباس موی سرامیکی 
صاف کننده مو این مدل از اتو مو مطرح می شود و turmalini ارزان تر هستند و برای انواع مو چه ضخیم و چه نازک مناسب می باشد و در مقایسه با اتو مو ناشی حرارت پایین تر است و به همین دلیل افراد غیر حرفه ای و غیر تحریک آمیز به راحتی می توانید این اتو مو استفاده می شود و همچنین به عنوان مو سرامیکی آهن به دلیل حرارت مادون قرمز

 
خرید تسمه آنلاین و mxl نقدی و ارسال سریع

دستبند جذاب. نمایش ریس رو ندیدی؟ اتمام این سایت.


لباس تیتانیوم 
جنس صفحه این اتو مو, معلوم است که این نام از تیتانیوم است که اموال این عنصر, فلز, قدرت, قفسه بالا و وزن سبک آن را به عنوان به خوبی به عنوان سریع رسانایی گرما و صاف کننده مو ناشی زودتر از گرم مو سرامیکی آهن و سیستم خواهد بود که از اتو بیشتر افراد حرفه ای

 

در مورد بی احتیاطی ممکن است باعث سوختن مو با سس گوجه فرنگی و سلامت مو را به خطر البته برخی از اتو مو بنیادی از فن آوری تولید یون های منفی بر خوردارند که این مانع از خشک کردن و نگه داشتن مو رطوبت و همچنین افزایش شفافیت مو و جلوگیری از انقباض می تواند موهای خود را.

 

کی مو دور مالینی 
کهربای اصل یک ماده معدنی کریستالی کسری است و به عنوان یک ظرف اتو کردن پوسته استفاده می شود. مردم کیف با کهربای اصل نهاد باعث می شود مو براق تر و صاف ، و وزوز کمتر است .

 

صاف کننده مو ، صاف کننده مو ، نرم افزار صاف کننده مو ، صاف کننده مو چیست
نحوه استفاده از آهن مو

 

نحوه استفاده از آهن مو
 آرایش و لوازم آرایشی

حتما قبل از استریل کردن مو از اسپری مقاوم در برابر حرارت استفاده کنید

https://elanza.com/product/LNZ-P-4772/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D9%85%D9%88%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%AD%D8%AC%D9%85-80-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

برخی از نکات مهم در استفاده از صاف کننده مو 
مهم است که از سپر حرارتی اسپری مو با استریل کردن افراد استفاده کنید. قرار گرفتن در معرض مو به حرارت 365 درجه باعث خشک شدن و موهای شکننده, و در نتیجه سوختگی و آسیب.

 
پیشنهاد ویژه
افزایش قد ، بهترین راه برای افزایش قد ، جراحی جراحی جراحی ، تنها راه علمی برای بلند شدن بلیط کاخدارید ، بلیط ، رزرو مسیر تعطیلات خود را در حال حاضر!شامپو کودک ، لوسیون بدن کودک ، پودر بچه پودر فیروزه ای حاوی اکسید روی است

حتی قبل از اتو کردن ، کشیدن مو ، زمانی که هنوز کمی اسپری و مرطوب ، بنابراین اسپری سرم مو و یا مو برای آهن مو تمام مو را فشار دهید صفحه نمایش محافظ در میان خود و گذاشته موهای صاف.

 

برخی از محصولات برای اتو کردن مو بسیار مرطوب هستند و هنگامی که اتو کردن با حرارت بالا به جای مراقبت از مو آن لطمه می زند. اطمینان حاصل کنید که از محصولات با کیفیت و آزمایش استفاده کنید.

 

دمای موهای فردی خود را از 185 ° C (365 ° F) افزایش ندهید. مو مانند کاغذ در دمای 230 درجه سانتیگراد می سوزد. بنابراین بهتر است برای حفظ حداکثر حرارت در 365 درجه فارنهایت حتی اگر آهن مو شما درجه بالاتر از 365 درجه فارنهایت است. اگر موهای نازک تر داشته باشید ، درجه حرارت باید بین 300 تا 325 درجه باشد.

اطمینان حاصل کنید که شما تمیز کردن مو پس از استفاده. با توجه به این واقعیت که اسپری مو یا لوازم آرایشی ، یکی دیگر از غده های شما ، زمان آهن مو با استفاده از این محصولات ، جذب می کند و اگر شما آن را تمیز کنید ، باعث آلودگی و آسیب به مو نمی شود. بنابراین پس از هر استفاده از آهن مو با یک دستمال خشک و برخی از الکل تمیز کردن تخته اتو کردن به طوری که آلودگی بر روی آن باقی نمی ماند.

 

اتو کردن مو به روش های مختلف باعث می شود مو به حالت های مختلف. اتو مو همیشه قرار نیست به حالت مستقیم موهای خود را هموار. شما می توانید آهن مو را روی مو بکشید بافته شده است تا موهای آهن را بسازید. طوری که آن را تبدیل به دولت شما همچنین می توانید آهن مو.

 

اگر می خواهید موهای خود را به کمی تحت پوشش زمان اتو کردن مو زمانی که شما رسیدن به مو تاج به بالای صاف کننده مو و قلم مو از زیر شانه به پف بیشتر. برای ماندن در این حالت, نم نم تکان دهنده کمی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

چگونه برای تهیه کرم های ضد آفتاب خانگی؟

مجموعه: سلامت پوست

کرم های ضد آفتاب خانگی کرم های ضد آفتاب صنعتی

 

چگونه برای تهیه کرم های ضد آفتاب خانگی؟

پزشکان می گویند که قرار گرفتن در معرض آفتاب خطرناک است ، پرهیز کامل نیز می تواند برای سلامت پوست و بدن مضر باشد.

 نور خورشید همیشه دشمن پوست و بدن اما قرار گرفتن در معرض آفتاب به تولید اغلب به اندازه کافی در بدن ضروری است و این ویتامین نیز برای حفظ سلامت بسیاری از ارگان ها و بافت های بدن زندگی " نقش بازی می کند خطرناک است.

 

اما از سوی دیگر برخی از مردم ممکن است در معرض تابش خورشیدی با توجه به برخی شرایط کار و زندگی. برای کسانی که اغلب نمی توانند پرتوهای خورشیدی بسیار دور خود را تحمل کنند و برای مدت طولانی در تماس مستقیم با این تابش ، استفاده از کرم های ضد آفتاب ضروری است. اما از سوی دیگر انواع کرم های ضد آفتاب صنعتی موجود در بازار نیز به دنبال خطرات بهداشتی.
ارزان ترین تلفن همراه با بهترین کیفیت

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!


 

پوست ، در واقع ، بزرگترین ارگان بدن است که همه چیز که بر روی آن قرار می گیرد ، خود را جذب می کند ، بنابراین مهم است که از کرم های طبیعی و خالص استفاده کنید.

 

در حال حاضر بسیاری از علامت های تجاری از کرمهای ضد آفتاب در فروشگاه ها و داروخانه ها در دسترس است اما بدون شک کرم های ضدآفتاب با مواد طبیعی اثر بهتر است داشتن عوارض جانبی کمتر در مقایسه با کرم های ضد آفتاب صنعتی و مواد شیمیایی داشته باشد.
 آرایش و لوازم آرایشی

https://elanza.com/product/LNZ-P-4941/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%88-%D9%81%D8%A7%D9%82%D8%AF-%DA%86%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-teinte-claire-spf-50-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%DA%98-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86

بیشتر کرم ها کرم های موجود در بازار حاوی یک ترکیب اکسید روی است که به اعتقاد پزشکان دانشگاه ایالت "میسوری" این ترکیب زمانی که در معرض نور خورشید و رادیکال های آزاد تولید می کند و در نهایت منجر به تخریب سلول های پوست.
پیشنهاد ویژه
 آشپز خانه و لوازم خانگی سرآشپزها خانگی (ظروف پخت و پز, تزئینی, کتری, سماور, شار و...) بهترین راه برای گرفتن آب پرتقال این بهترین راه بالاتر برای افزایش ارتفاع ، افزایش جراحی پا فولاد. تنها راه علمی است تا به kadkharid بلیط, بلیط هواپیما, turbotrain رزرو قیمت بلیط سفرهای یک روزه

 

متخصصین پوست توصیه می شود با استفاده از مواد طبیعی از جمله روغن دانه تمشک هویج روغن دانه روغن سویا و روغن های دیگر مانند روغن نارگیل و روغن زیتون.

https://www.thebodyshop.in/skin-care/sun-protection-face.html

 

چه بسیاری از ما نمی دانیم که روغن های معمولی نیز حاوی SPF طبیعی بدون حاوی ترکیبات مضر و شیمیایی است. به عنوان مثال ، روغن دانه توت قرمز حاوی SPF بین 28 و 50 است ، روغن سبوس گندم حاوی spf 20 و روغن دانه سویا حاوی SPF 10 است.

 

کرم های ضد آفتاب خانگی را آماده کنید ، می توانید برخی از این روغن ها را با روغن نارگیل یا کره کاکائو مخلوط کنید و به یک بطری بریزید. سپس برخی از موم به آب این ترکیب اضافه کنید. شما همچنین می توانید اضافه کنید 5 به 10 قطره از هر گیاهی روغن ماده خاص و مفید از این ترکیب. پس از این مراحل ، درب شیشه ای را ببندید ، اما بسته نشوید و آن را در داخل ظرف پر از آب قرار دهید. تابه را روی حرارت بسیار ملایم قرار دهید تا ترکیب داخل شیشه به آرامی گرم ، ذوب شده و کاملا رقیق شود. سپس شیشه را از داخل آب گرم بردارید و در دمای اتاق قرار دهید تا به تدریج خنک شود. این ترکیب را می توان در طول فصل تابستان به عنوان یک کرم ضد آفتاب کاملا طبیعی ، با کیفیت بالا و سالم استفاده کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

قبل از استفاده از ضدآفتاب، این توصیه‌ها را بخوانید

این فقط سوزش و قرمزی پوست شما نیست. در زیر نور خورشید تیز ، خورشید نه تنها بدون کرم هایی که از پوست شما محافظت می کنند ، سوزانده می شود. پیدا کردن لکه های قهوه ای در گوشه و کنار صورت و دست ها و افزایش احتمال ابتلا به سرطان پوست هستند از دیگر مشکلات است که می تواند تهدید خود را زیبایی و بهداشت از طریق قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید در تابستان.

همان دلایل به اندازه کافی قبل از انتخاب کرم های ضد آفتاب و استفاده از این محصول, توجه داشته باشید که نقاط که ما در زیر آورده.

خوانده شده در بسته خوبی

قبل از خرید کرم های ضد آفتاب ، مواد تشکیل دهنده را از بسته بخوانید. بهتر است اگر کرم های ضد آفتاب شما را بر روی پوست خود را می پوشند حاوی دی اکسید تیتانیوم ، afonobenzone و mexoril SX. این ترکیبات پوست شما مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش بهتر از هر ترکیب دیگر را.

هنوز از چند مدالها شات فکر نمی کنم

حداقل در روزهایی که خورشید خیلی سخت می درخشد ، در مورد تغییر رنگ پوست سر خود فکر کنید و فقط در مورد مراقبت از پوست فکر کنید. ترکیب کرم های ضد آفتاب با کرم های رنگدانه ممکن است اثرات محافظتی آن را کاهش دهد و انتظارات پوست شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد. جدای از این, زمانی که قصد خرید خورشید به داروخانه رفتن به. به فکر کردن در مورد برخی از نمونه هایی از چین و چروک پوست یا لکه های roshnkerden ایجاد می شود و نمی به یاد داشته باشید برای خرید یک محصول است که تمام نیازهای پوست شما علت اصلی اولویت است که حفاظت کامل از پوست در برابر نور آفتاب را فراموش نکنید.

https://elanza.com/product/LNZ-P-4929/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%88-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-foundation-effect-spf-25-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%DA%98-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86
صرف تابستان در اینترنت خانه با سرعت بالا با تخفیف ویژه.

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!


توجه به موقعیت جغرافیایی خود را

پول خود را هدر ندهید خرید کرم های ضد آفتاب که SPF بالای 50. اگر شما در منطقه جغرافیایی که خورشید خورشید susansh حمل به زندگی خود را با این نسخهها کار) شما نیاز به کرم vdaftabi با espyaf های 30 و 50 و اگر در شهر ابری, آیا شما زندگی می کنند زمانی که خورشید susani نیست شما می توانید کرم را با espyaf 15 تا 30 بروید. البته ، اگر شما قرار است در خارج از خانه برای ساعت ها و زیر آفتاب باقی بمانید ، بهتر است کرم ها کمتر از 30 SPF نگاه نکنند.

کرم هر چند ساعت.

درست است که با کیفیت بالا کرم برای شما که SPF بالاتر از 30 وجود دارد, تا چند ساعت پوست شما در برابر آفتاب محافظت می کند اما شما نه تنها می تواند یک بار در روز این کرم برای استفاده و تولید دو برای پوست شما راحت بهداشت. برای حفظ پوست سالم شما نیاز به شستن صورت خود را هر سه ساعت با آب اقیانوس همیشه پس از خشک شدن کرم های ضد آفتاب دوباره.


آرایش و لوازم آرایشی

کرم های ضد آفتاب
برای حفظ پوست سالم, شما باید برای شستن صورت خود را هر سه ساعت, کرم های ضد آفتاب دوباره.

آن را زنانه و مردانه نکنید

محققان گفتند که 78 ٪ از زنان از کرم های ضد آفتاب استفاده می کنند ، اما تنها 34 ٪ از آقایان می خواهند از آن استفاده کنند. فراموش نکنید که کرم های ضد آفتاب محصول لوازم آرایشی و بهداشتی نیست و برای آن نگاه زیبا تر. این محصول برای محافظت از سلامت پوست تولید می شود و هیچ محدودیتی در رابطه جنسی برای استفاده از آن وجود ندارد. باور من, آیا شما یک زن یا یک مرد هستند, و پوست خود را تهدید به همان اندازه نیز.
پیشنهاد ویژه
عسل, خرید عسل, عسل dermani 70% تخفیف شگفت انگیز عسل darwayi خدمات بهداشتی و درمانی, درمان, بهداشت و درمان banwandansteni سلامت waژnkharid, بلیط هواپیما, بلیط tourmheej رزرو بسیاری از طرح های پیشنهادی برای یک تور در تابستان

از کرم استفاده نکنید

اگر شما به فکر نگه داشتن پوست حساس کودک شما سالم ، حتما به دکتر خود مشورت کنید قبل از خرید کرم مناسب. شما باید کرم های ضد آفتاب خود را بر روی پوست کودک خود را می پوشند نه, به عنوان برخی از ترکیبات که بی ضرر به پوست شما ممکن است سلامت خود آسیب برساند. جدای از این اگر آماده سازی بستنی برای کودکان قبل از همه پوست خود را با خورشید پوشش کرم در یک طیف محدود از پوست امتحان کنید تا مطمئن شوید که پوست نوزاد خود را به ترکیبات که نشان می دهد آلرژی.

https://elanza.com/product/LNZ-P-4929/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%88-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-foundation-effect-spf-25-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%DA%98-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86

به کرم حاوی ویتامین a بروید

اگر چه برخی از تولید کنندگان ادعا می کنند با افزودن ویتامین A به کرم againstavapshan اتاق برای مراقبت بیشتر از پوست, صرفه جویی در آنها را دارند اما محققان در مورد استفاده از گزینه های هشدار می دهند. به گفته آنها همه کرم های حاوی ویتامین A, احتمال رشد تومورها و ضایعات پوستی را افزایش می دهد و به همین دلیل استفاده از آنها نه تنها از پوست در برابر نور خورشید-مقاوم در برابر آسیب نمی خواهد اما احتمال آسیب دیگر نیز افزایش خواهد یافت خواهد شد.

کرم های ضد آفتاب در دفتر خود بیش از حد!

این تنها نور خورشید نیست که می تواند به سلامت پوست شما آسیب برساند. لامپ مهتاب بزرگ است که نگه داشتن میز کار خود را روشن در طول ساعات روز به عنوان خطرناک به عنوان نور مستقیم خورشید به پوست شما هستند. به این دلیل نه تنها زمانی که قصد تسمه اما در زمان امروز زمانی که شما در دفتر کار هستید یک کسب و کار نیاز به کرم ها, استفاده از کرم های ضد آفتاب هر دو ساعت یک بار او پانچ باقی مانده کرم پاک و دوباره یک صفحه جستجوی پیشرفته.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

یک کرم ضد چروک عالی برای پوست تان بخرید

کرم های ضد چروک مختلفی در داروخانه برای انواع مختلف پوست وجود دارد، به همین دلیل شما هم ممکن است هنگام خریدن کرم های ضد چروک دچار سردرگمی شوید. با خواندن این مقاله خواهید دانست کدام کرم ضد چروک برای پوست تان بهتر است.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5503/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%DA%86%D8%B1%D9%88%DA%A9-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%86-%DA%A9%D8%AF-01-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
تو از ماه هم زیباتری! لوازم آرایش های روژا تخفیف خورده! بهمون سر بزن

یک کرم ضد چروک عالی برای پوست تان بخرید
این روزها در داروخانه‌ها، آنقدر کرم‌ با مارک‌ها و مدل‌های مختلف وجود دارد که اگر قصد خرید داشته باشید، حسابی گیج می‌شوید و شاید عاقبت هم کرمی بخرید که چندان برای شما نتیجه خوبی نداشته باشد. در این خرید، بیشتر از برند محصولات، مواد به کار رفته در تولید آنها اهمیت دارد. برای خرید حساب شده باید مواد موثر برای مبارزه با چین و چروک را بشناسید.

در این مطلب دکتر باریک‌بین، متخصص پوست و مو به شما می‌گوید هر قسمت از پوست شما به چه موادی احتیاج دارد تا با توجه به آن، هنگام خرید بدانید کرم مناسب شما باید حاوی چه مواد مغذی باشد.
 
یک کرم عالی برای از بین بردن لک های پیری روی پوست
هیچ‌چیزی بدتر از لک‌های پیری روی پوست نمی‌تواند یک خانم را آزار دهد. شما می‌توانید با استفاده از یک کرم حاوی هیدروکینون تا حدی این لک‌ها را کم کنید. هیدروکینون ماده‌ای شیمیایی از هیدروکسی فنلی است که با بازداری آنزیم تیروزیناز، سرعت تشکیل ملانین را کاهش می‌دهد. هیدروکینون در ظرف چند هفته، اثر درمانی خود را نشان می‌دهد. بهتر است غلظت هیدروکینون بالای دو درصد باشد.

معمولا پزشکان میزان هیدروکینون را چهار درصد تجویز می‌کنند. کرمی که ترکیب هیدروکینون و رتینوئید در آن به کار رفته باشد هم انتخاب مناسبی برای حذف لک‌‌های پوست است.
 
یک کرم عالی برای از بین بردن چروک دست ها
اگر می‌خواهید چروک‌های روی دست‌های‌تان را کاهش دهید یا مانع به وجود آمدن‌شان شوید، می‌توانید از یک کرم یا ماسک آلفاهیدروکسی اسید (AHA) برای لایه‌برداری خفیف پوست روی دست‌ها استفاده کنید. این نوع کرم یا ماسک سلول‌های مرده روی پوست را از بین می‌برد و به سلول‌های جوان و سالم کمک می‌کند که خود را به سطح پوست برسانند بنابراین پوست صاف‌تر به نظر می‌رسد و چروک‌ها کمتر دیده می‌شود.
 
یک کرم عالی برای از بین بردن خشکی لب ها
لب معمولا نخستین عضو صورت شماست که شما را پیر نشان می‌دهد. اغلب وقتی می‌خندید، غذا می‌خورید یا حرف می‌زنید، چروک‌های عمودی اطراف لب‌ها ایجاد می‌شود که می‌توانید با کارهای بسیار ساده‌ای این چروک‌ها را کاهش دهید؛ اول اینکه ضدآفتاب را فراموش نکنید و دوم اینکه یک کرم تقویت‌کننده کلاژن یا ضد‌چروک اطراف دهان‌تان به کار ببرید. استفاده از یک محصول حاوی اسید هیالورونیک هم می‌تواند بسیار مفید باشد.

همچنین باید بدانید وقتی لب‌های شما پوسته‌پوسته و خشک باشند، نازک‌تر و پرچروک‌تر به‌نظر می‌رسند بنابراین باید سعی کنید به آنها میزان رطوبت لازم را برسانید. راز داشتن لب‌هایی صاف، زیبا و برجسته مرطوب نگه داشتن آنهاست. بهتر است به‌طور مرتب از یک ترمیم‌کننده لب که کمی رنگ داشته باشد، استفاده کنید.

کرم ضد چروک
 آرایش و زیبایی, لوازم آرایشی

برای چروک‌های روی صورت‌ کرمی انتخاب کنید که دارای رتینوئید باشد
پیشنهاد ویژه
دستگاه اکسیژن,اکسیژن ساز قابل حمل,اجاره دستگاه اکسیژناجاره دستگاه های اکسیژن سازارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئیضروریت های مراقبتی در دوران ارتودنسیلباس کودک,خرید لباس کودک,لباس دخترانه و پسرانهشومیز شلوارک توپی با تخفیف ویژه

https://elanza.com/product/LNZ-P-5503/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%DA%86%D8%B1%D9%88%DA%A9-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%86-%DA%A9%D8%AF-01-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

منافذ پوستی را کوچک کنید
حتما از مزیت‌های لایه‌برداری پوست شنیده‌اید ولی باید بدانید لایه‌برداری بیش از حد می‌تواند به پوست‌تان آسیب بزند. بسیاری از کرم‌های ضدچروک دارای آلفاهیدروکسی اسید هستند و اگر شما همزمان از چند کرم اسیدی استفاده کنید- مثلا یک مرطوب‌کننده اسیدی صبح‌ها بزنید و شب‌ها از ضد‌چروک استفاده کنید- احتمال دارد پوست‌تان ملتهب شود.

همچنین باید بدانید استفاده زیاد از لایه‌بردارها به هیچ‌وجه منافذ پوستی شما را کوچک نمی‌کند اما ممکن است باعث شود این منافذ کمتر خود را نشان دهند. اگر منافذ پوستی بزرگی دارید، می‌توانید با یک سرم یا لایه‌بردار حاوی اسیدسالیسیلیک، اسید لاکتیک پوست‌تان را تمیز کنید. سالیسیلیک به‌خوبی آلودگی‌ها را از پوست شما پاک می‌کند و به بازسازی سلولی کمک می‌کند. اسید لاکتیک سلول‌های مرده را از روی پوست پاک می‌کند تا پوست نرم و صاف شود.
 
یک کرم عالی برای از بین بردن چروک‌های دور چشم
شما می‌توانید تا حدی روند چروک شدن پوست اطراف چشم‌تان را با استفاده از کرم‌ها کند کنید. بهترین ماده برای جلوگیری از چروک‌های دور چشم رتینول است. رتینول یکی از مشتقات ویتامین A است که به پوست کمک می‌کند کلاژن بسازد؛ در نتیجه خطوط روی پوست را صاف می‌کند.

ماده دومی که می‌تواند از چروک‌ها جلوگیری کند آنتی‌اکسیدان‌هاست که در چای سبز و هر ماده حاوی ویتامین C وجود دارد و به پوست کمک می‌کند کلاژن به دست بیاورد. اگر پوست شما حساس است به جای استفاده از ویتامین A محصولاتی که پپتید دارند بخرید. وجود پپتید روی پوست، قرمزی یا التهاب ایجاد نمی‌کند.

جوانی روی صورت
اگر می‌خواهید برای چروک‌ها و خطوط به وجود آمده روی صورت‌تان کرم بخرید باید کرمی انتخاب کنید که دارای رتینوئید باشد اما باید بدانید این ماده عوارض جانبی چون قرمزی و پوسته‌پوسته شدن پوست هم دارد که معمولا پوست، این عوارض را بین شش تا 12 هفته بعد ترمیم می‌کند. رتین آ (Retin-A) از بهترین موادی است که برای از بین بردن چروک قدرت زیاد و عوارض جانبی کمتری دارد.

کرم‌های حاوی رتینوئید یا رتین آ را باید دو یا سه شب در میان، هنگام خواب به اندازه یک نخود به‌صورت‌تان بمالید. (اگر در روز از این کرم‌ها استفاده کنید نور آفتاب اثرشان را کم می‌کند). تا زمانی که کرم اثر کند مصرف را ادامه دهید، اگر احساس کردید پوست‌تان به دلیل استفاده از این کرم‌ها التهاب زیادی پیدا کرده، کرم خود را با یک کرم ملایم‌تر عوض کنید که میزان کمتری رتینوئید یا رتین آ دارد.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

آشنایی با عملکرد کرم های ضد چروک

کرم های ضد چروک فوق العاده محبوب هستند. این کرم ها به کاهش روند پیری پوست و حفظ سلامت آن کمک می کنند. این کرم ها به صورت بالقوه باید بتوانند ظهور چین و چروک پوست را به تاخیر بیندازند

https://www.amazon.com/Himalaya-Anti-Wrinkle-Grapes-Reduces-wrinkles/dp/B003OPTXW4


مراقبت از پوست یکی از نگرانی های اغلب افراد است. زوال پوست و ظهور چین و چروک ها یکی از مشکلات آرایشی است که امروزه به طور فزاینده ای مورد توجه قرار گرفته است.

 

به همین دلیل است که کرم های ضد چروک و کرم جوانسازی پوست فوق العاده محبوب می شوند. این کرم ها به کاهش روند پیری پوست و حفظ سلامت آن کمک می کنند. این کرم ها به صورت بالقوه باید بتوانند ظهور چین و چروک پوست را به تاخیر بیندازند.

 

اگر می خواهید پوستی صاف و سالم و جوان داشته باشید باید در اسرع وقت به مراقبت از پوستتان بپردازید نه این که منتظر بروز چین و چروک روی پوست شوید.

 

عملکردهای اصلی کرم های ضد چین و چروک عبارتند از: 

آبرسانی یا هیدراتاسیون hydration پوست. این نوع کرم ها مرطوب کننده بوده و به بازسازی پوست کمک می کنند که باعث کاهش پیری زودرس پوست شده و به این ترتیب ظاهر پوست را بهبود می بخشند.

 

ترمیم پوست. کرم های ضد چین و چروک پوست را احیا می کنند، ظاهر چین و چروک ها را کاهش داده و انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهند.

 

به دلیل غلظت بالای کلاژنی که دارند ساختار پوست را سفت تر کرده و به نرم و صافی پوست کمک می کنند.
خرید شکلات خوری مس با تخفیف ویژه و ارسال رایگان

برای دوست های روژا تخفیف داریم! خرید کن و یک کیف رایگان هدیه بگیر!


 

حذف چین و چروک. این عملکرد هم به دلیل بالا بودن غلظت کلاژن این کرم هاست که به کم شدن ظاهر چین و چروک ها کمک کرده و از تحلیل پوست جلوگیری میکنند.

 

لایه برداری خفیف. کرم های ضد چروک به حذف لایه سلول های مرده پوست کمک کرده و باعث بهبود بافت و درخشان تر شدن سطح پوست می شوند.

 

کرم های ضد چین و چروک
کرم های ضد چروک را باید روزانه حداقل دوبار استفاده کنید‎

 

ترکیبات اصلی کرم های ضد چروک

مراقبت از پوست مثل آبرسانی مناسب و لایه برداری، عوامل اصلی برای صاف و سالم نگه داشتن ظاهر پوست است. برای انتخاب کرم ضد چروک مناسب باید مواد تشکیل دهنده آن را در نظر بگیرید.

 

نکته مهم اینجاست که نباید منتظر ایجاد چین و چروک روی پوستتان بمانید بلکه از جوانی مراقبت های پوست را باید آغاز کنید.
 آرایش و زیبایی, لوازم آرایشی

 

قرار گرفتن در معرض عوامل مخرب خارچی مانند آفتاب یا دمای پایین و برخی عادت های مضر مثل مصرف سیگار یا نوشیدن الکل می تواند ساختار پوست را تغییر داده و روند اکسیداسیون و پیری پوست را افزایش دهد.

 

دو ماده ای که معمولا در کرم های ضد چروک وجود دارند، کلاژن و الاستین هستند. کلاژن به تقویت و سفتی پوست کمک می کند.

  
پیشنهاد ویژه
افزایش قد,بهترین راه افزایش قد,جراحی افزایش قدرسیدن به قد دلخواه در سریعترین زمان ممکن خانه و آشپز خانه ,لوازم آشپز خانه (ظروف پخت و پز، تزئینی ، کتری ، سماور، فلاکس و...)خرید انواع وسایل آشپزخانه /*تخفیف ویژهجذب فالوورر,افزایش فالوور,خرید لایک و کامنتساده ترین روش افزایش فالوور

https://elanza.com/product/LNZ-P-60068cb6c4b13/dd-%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%DA%86%D8%B1%D9%88%DA%A9-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-elixir-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-medium

سایر مواد تشکیل دهنده کرم های ضد چروک عبارتند از: 

آنتی اکسیدان هایی که روند پیری پوست را کند می کنند

 انواع مختلف ویتامین 

رتینول 

اسید هیالورونیک 

مواد محافظ در برابر نور خورشید 

هیدروکسی اسید ها ( لایه بردار ) 

سلول های بنیادی که باعث بهبود تقسیم سلولی می شود

 

آیا انتخاب کرم ضد چروک به نوع پوست شما مرتبط است؟ 

یک عامل حیاتی در انتخاب کرم ضد چروک، نوع پوست فرد است 

اگر پوستتان خشک است باید از انواع کرم های آبرسان قوی استفاده کنید. 

اگر پوستتان چرب است باید از ژل کرم ها استفاده نمایید.

 

کرم های ضد چروک را باید روزانه حداقل دوبار استفاده کنید ضمن اسن که عادت های سالم زندگیتان را را هم افزایش دهید.

 

از کرم های ضد چروک انتظار عملکرد فوری نداشته باشید چون پوست برای ترمیم خود نیاز به زمان دارد و چند ماه طول خواهد کشید تا متوجه تاثیر کرم های ضد چروک شوید. یکی از کرم های ضد چروک کرم دی دی است که در واقع یک سوپر کرم است که با تاکید بر خاصیت ضد چروک و ضد پیری، چروک های شما را کم کم محو می کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

آرایش و لوازم آرایشی

استفاده از رژ لب باعث می شود دندان نگاه سفیدتر. رنگ قرمز رژ لب جذابیت بیشتری به چهره شما نسبت به رنگ های دیگر می دهد.
شما زیباتر از ماه! با تخفیف منابع روجا! ما را بررسی کنید.

در اینجا ، آرایشگر هنرمند ، سوزان بوسینک ، مجموعه ای از راهنمایی ها را در مورد استفاده از رژ لب قرمز بیان کرد .
 
1. ترکیب رنگ دقیق
قرمز از سه رنگ زرد ، نارنجی و آبی مشتق شده است که رژ لب قرمز جسورانه باید ترکیبی از این سه رنگ مورد استفاده در رژ لب باشد. اما برای قرمز معمولی یا قرمز روشن ، ترکیبی از زرد و نارنجی باید با دقت بیشتری برای آبی برای استفاده از آبی روشن استفاده شود. روشنایی رنگ آبی رنگ دندان ها را زرد می کند .

https://www.sephora.com/shop/lipstick

چگونه این فرصت شما را پیدا? 
هنگام خرید باید از پوست روی مچ دست خود استفاده کنید و روی آن رژ لب را امتحان کنید .از آنجا که در مچ دست رگه های آبی یافت می شود و رنگ رژ لب را می توان به خوبی تشخیص داد.

2. رنگ پوست خود را در نظر بگیرید
رژ لب قرمز که بسیار آبی در آن باعث می شود پوست تیره به دلیل قرمز است که آبی کبود قرار دادن بنفش بالا است .بنابراین برای پوست تیره توصیه می شود به استفاده از رنگ قرمز روشن برای پوست روشن تر است.

3. رژ لب قرمز مانند رنگ قرمز تمشک (روشن )
اگر می خواهید از رژ لب قرمز روشن استفاده کنید که شبیه به رنگ توت های قرمز است ، رنگ آن نباید آبی باشد و دستور داده شود که هنگام استفاده از این رژ لب لبخند فراموش نکنید . این رنگ رژ لب بسیار شیک و کلاسیک است .

4. از براق استفاده نکنید

https://elanza.com/product/LNZ-P-60055cb59c439/%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D9%87-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-602-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%82-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87
رژ لب باید براق یا براق بر روی رژ لب استفاده نمی شود چرا که براق بر روی رژ لب باعث می شود دندان نگاه کمتر سفید.

5. لب های گرد و خطوط دهان
شما باید خطوط را در کنار دهان و اطراف لب ها جدا کنید و به آرامی با رژ لب قرمز پر کنید ، که باعث می شود کل لب شما بهتر شود و زیبا تر و جذاب تر شود.

6-قسمت رژ لب
با کمک یک انگشت یا چیز دیگری به عنوان نرم به عنوان یک بالش نرم, گسترش رژ لب کاملا بر روی لب های خود را برای جذب لب خود را و به یک وضعیت طبیعی به لب های خود را.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

لاک لب

لاک لب جدیدترین لوازم آرایشی و بهداشتی متشکل از رنگدانه های صاف مانند ساتن می دهد که یک نگاه طبیعی به لب خود را و دوام بالا. 
چرا لاک لب؟
رژ لب یکی از لوازم آرایشی مورد استفاده و محبوب در جهان است. محصولی که اگر نه ، مفهوم مدرن آرایش را به شیوه ای متفاوت تغییر داد. 

زیبایی لب ها و استفاده از رژ لب به سال های بسیاری باز می گردد و دارای سابقه باستانی است. لب ها در خانم ها بسیار ملایم هستند و هدف ما این است که همه برای خرید و استفاده از بهترین مارک های رژ لب برای ایجاد لب های زیبا تر. 

 

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی ، محصولات آرایشی جدید تولید شد که به سرعت موفق به جایگزینی آنهایی که قدیمی بودند. یکی از این محصولات لاک لب ، شناخته شده به عنوان لاک لب است. 

 

پس این روزها خانم ها مدت زمان طولانی بیش از حاکمان استفاده از لب براق جهنم است که در همان زمان یک لمس از رنگ بالا بوده و همچنین به حفظ سلامت لب ها کمک کند. خیلی توجه کردم.

 

یکی از انواع رژ لب مداوم لاک لب است که دارای تفاوت های قابل توجهی با رژ لب است.  در این مقاله ، بخش لوازم آرایشی bitotte این محصول ملایم را ارائه می دهد و تفاوت های آن را با رژ لب بررسی می کند. 

 

لاک لب چیست؟
 

لاک لب ، لاک لب قرمز ، نحوه استفاده از لاک لب چیست ؟ 
لب لاک یکی از آخرین محصولات زیبایی است

 

لاک لب یکی از جدیدترین محصولات جهان پر زرق و برق از لوازم آرایشی با توجه به پشتکار و جذابیت سریع آن است ، تا به بسیاری از طرفداران پیدا کنید. 

 

در واقع ، می توان گفت که مداد رنگی لب لاک می تواند ساعت ها در اقامت شما و درخشان ، زیبایی و نرمی لب های شما و همچنین ساعت های طولانی برای حفظ آنها باشد. 

 

طراحی لب لاک و تولید شده در رنگ های مختلف برای پوشش لب ، که شما به راحتی می توانید با لباس های خود را ، و موضوع لوازم آرایشی و بهداشتی

 
ما تخفیف برای دوستان روجا! خرید در حال حاضر و یک کیسه هدیه رایگان!

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!


چه مواد لاک لب تشکیل شده است ؟  
 

استفاده از لاک لب ، لاک رژ لب عکس، لاک لب
لاک لب شامل رنگدانه های نرم و ساتن است

 

لاک پشت های مختلف formulasioni مانند مایع رژلب از یک مداد یا مداد, مستهجن, لوله های گفتگوی, لوله شیشه ای یا پلاستیکی تشکیل شده که از طریق آن رنگی و نرم روغنها مانند ساتن می افتد و می تواند یک سایه نرم و صاف و مخملی اما طبیعی روی لب های شما را. در لاک لب جدید شما دیگر احساس سنگین و یا چسبنده بر روی لب های خود را و در همان زمان جلوگیری از لب خشک است. 

 

انواع لاک لب
لب لاک در دو نوع مات و براق می تواند تولید شود ، که شما می توانید با توجه به تنظیمات. Araishtan سبک و یا حتی در محل شما قرار است به جایی که حضور ذهن یکی از دو نوع را انتخاب کنید و در صورت لزوم به طور کامل مات و محو شدن و یا به طور کامل Shaini و درخشش به اجازه دهید. 

 

چه تفاوتی بین رژ لب مایع و رژ لب است?
https://www.sephora.com/shop/lipstick

لاک لب ، لاک لب، لاک لب
لاک لب ظاهر طبیعی به لب های شما می دهد

 

1. ظاهر طبیعی:

لب لاک با توجه به فضای نرم و مخملی است که می تواند یک نگاه طبیعی به لب های خود را بر خلاف رژ لب را.

 

برخی از انواع رژ لب الانزا باعث خشک شدن و ترک خوردگی پوست لب ها می شوند ، اما لاک لب با یک ترکیب جدید به مرطوب نگه داشتن لب ها و جلوگیری از ترک خوردگی کمک می کند. 
 آرایش و لوازم آرایشی

2. دوام و دوام لاک لب:

خانم هایی که در طول روز با استفاده از لاک الکل زدن به لب ، مدت زمان طولانی در خارج از منزل صرف می کنند ، دیگر نیازی به آرایش و رژ لب ندارند. معمولا دوام لاک لب برای ساعت های 8 وجود دارد و گاهی اوقات بیشتر ، در طول این دوره لازم نیست که آن را دوباره استفاده کنید یا دوباره پر کنید.

 

همچنین ، لب لاک پیگیری امکان عدم تکثیر در اطراف لب و به شکل لب براق مزاحم نشوید. 

 
پیشنهاد ویژه
قفسه سیستم ارائه دهنده istandیگه نگران به جای گلدان, داغ, نشاط / istandگltekpanblit ارزان تهران به مشهد / پشتیبانی 24 hourhartrahi دکوراسیون داخلی مشاوره رایگان و طراحی و بازسازی دکوراسیون

لب لاک بادوام به حدی که حتی با خوردن و نوشیدن هم تمیز و مقاوم در برابر آب نیست ، گاهی اوقات لازم است به افزایش و یا قدرتمند لب سازمان تمیز می کند . 

 

 

3. بدون انتقال رنگ به دندان :

یکی دیگر از تفاوت بین لاک لب و رژ لب است که لاک لب بر روی دندان مالش نیست و تاثیر نمی گذارد و شما لازم نیست که در مورد نقاشی دندان های خود نگران باشید. 

 

لاک لب به لب نیز در اطراف لب ها مالیده نمی شود و حتی هنگام استفاده از آن نیازی به لب لب ندارد. 

 

انواع لاک لب ، لاک لب های مختلف با رژ لب مایع ، لاک لب مات
لاک لب بی مزه است و بوی دلپذیر و دلپذیر است

 

4. طعم لاک لب :

از آنجا که رژ لب از روغن و موم ساخته شده است ، آنها تلخ هستند و طعم خوبی ندارند ، اما رژ لب بی مزه است ، بوی بسیار دلپذیر و دلپذیر است. 

 

5. تفاوت رنگ در پوشش لب:

همانطور که قبلا ذکر شد ، لب لاک رنگ بالا و یک دایره گسترده ای از رنگ های طبیعت اعم از قهوه ای تیره به Kalbasi به فروش می رسد. هر کسی با هر طعم و مزه می تواند رنگ های تیره ، بسیار روشن یا متوسط را انتخاب کند. 

لاک لب، بر خلاف رژ لب ، اثر طبیعی بر لب های شما دارد و تحت بدترین آب و هوا ، درخشش و زیبایی آن را از دست نمی دهد. 

 

6. لاک لب در خرید آن مقرون به صرفه است

درست است ، لاک لب و رژ لب به طور قابل توجهی در قیمت متفاوت نیست ، اما آنچه باعث می شود لاک لب مفید تر مقدار استفاده است. 

 

لب لاک نیست و نیاز به تجدید در طول روز به دلیل دوام بالا و دوام آن که خیلی دیر تمام می شود و نیازی به خریداری دوباره در یک زمان کوتاه است. اما رژ لب به سرعت پاک می شود و باید حداقل 3 یا 4 بار در طول روز تمدید شود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

لذت بردن از موهای صاف و زیبا با راه حل های خانگی

موهای خشک یکی از مشکلاتی است که در آن هر خانم یا حتی یک مرد دخیل هستند. راه های ساده برای نرم کردن موهای شما وجود دارد. خلاص شدن از شر موهای خشک با روش ها و لذت بردن از موهای صاف.

https://elanza.com/product/LNZP-6072f0ac22461/%D9%86%D8%B1%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-nourish-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

اگر از موهای خشک و آسیب دیده خسته شده اید ، می توانید این مشکل را با داروهای خانگی حل کنید. خشک کردن مو می تواند علل مختلف مانند آلودگی هوا استفاده نادرست از شامپو که حاوی مواد شیمیایی و عدم استفاده از روغن های طبیعی و... .

با برخی از انواع ماسک مو خانگی علاوه بر نصب کدورت مو ، آن را نیز مشکلات مو مانند شوره سر و ریزش مو و یا ریختن از بین بردن. استفاده از ماسک یک بار در هفته .
 
لذت بردن از موهای صاف و زیبا با راه حل های خانگی

موز و تخم مرغ نرم شده
زرده تخم مرغ را بدون سفید با موز له شده مخلوط کنید ، بعد از نیم ساعت مو را بشویید و شستشو دهید.
 
معالشر پزشکی
این یکی از بهترین مواد طبیعی برای تعمیر هر نوع مشکل مو است. موهای خود را یک بار در هفته با داروهای مالشیر بشویید.
 
روغن زیتون و تخم مرغ
برای درمان انحراف مردم وزوز آنها اضافه کردن یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به تخم مرغ سفید و ماساژ پوست سر و موها را با آن. پس از زمان شستشو.
پیشنهاد ویژه
ارتودنسی ، ارتودنسی ، ارتودنسی نامرئی به دنبال ارتودنسی برتر در تهران هستید؟تبلیغات ، چاپ ، تبلیغات ، تبلیغات ، تبلیغات آنلاین رایگان ، بیش فعالی درمان ، گفتار درمانی ، شب درمانی ، شب ادرار ، بی اختیاری ، خلاص شدن از شر کودک شما
 آرایش و لوازم آرایشی


ماست و تخم مرغ
اضافه کردن سفیده تخم مرغ به یک لیوان ماست تازه ، ترکیب و اعمال به مو برای تبدیل شدن به نرم.

سفیده تخم مرغ
برای نرم کردن و ابریشمی مو ، سفیده تخم مرغ را به ریشه مو بچرخانید و بعد از خشک شدن با آب ولرم شستشو دهید.
 
7 درمان آسان برای موهای خشک
آیا شما نیاز به راه های آسان اما موثر برای درمان موهای خشک؟ آیا می دانید که تقریبا همه چیز شما موهای خود را می توانید آن را خشک? اگر موهای خود را رنگ کنید ، راست کنید ، سشوار را بچرخانید یا بکشید ، این همه به موهای شما آسیب می رساند. حتی گرما از هوا و یا مواد شیمیایی که ممکن است موهای شما آسیب برساند.
 
نگه داشتن چشم در محیط اطراف خود را
عناصر است که آسیب رساندن به موهای خود را مانند گرمای هوا یا مواد شیمیایی وجود دارد. این است که چرا راه اول این است که محافظت از موهای خود را از صدمات ناشی از موارد در محیط اطراف خود را. چیزهایی که شما نمی توانید تغییر دهید ، مانند نور خورشید ، باران ، باد ، و یا هوای آلوده.
هنگامی که شما خانه را ترک پوشیدن یک کلاه برای پوشش موهای شما در برابر نور خورشید و باد و کاهش آسیب های ناشی از عناصر مانند باران یا آلوده و هوای گرم. اگر شما می بینید که موهای خود را خشک با تغییر فصل, خوب, به سادگی افزایش استفاده از تهویه در آن فصل.
 https://www.amazon.com/Castor-oil-16-Emollient-Moisturizer/dp/B01M3MZ5D6
چقدر موهات رو میشوری؟
به احتمال زیاد ، آرایشگاه شما بارها و بارها به شما گفته است که شستن بیش از حد مو می تواند باعث خشکی آن شود. در واقع یکی از راه هایی برای درمان موهای خشک همان برای جلوگیری از شستن بیش از حد موهای خود را است. آرایشگری نیز آنها لازم نیست برای شستن موهای خود را روزانه بستگی دارد.
این موهای شما را از چربی طبیعی که برای سلامتی و درخشش نیاز دارد محروم می کند. دریافت خود را به انجام یک روز در میان این, به جای شستن موهای خود را هر روز, شما عادت خود را خیلی زود تغییر خواهد کرد.
 
چه شامپو استفاده می کنید ؟  
مقصر موهای خشک ممکن است شامپو شما با استفاده از. بسیاری از مواد تشکیل دهنده در شامپو را چربی از مو و ترک آن را خشک. شما نمی نیاز به هزینه برای رفتن به سالن های زیبایی به شستن موهای خود را با شامپو با کیفیت بالا فقط برای شامپو با pH متعادل و بدون سولفات.
 
آب شما استحمام در مهم است.
یکی از دلایلی که موهای شما خشک است می تواند رنگ آبی باشد که با آن حمام می کنید. لوله کشی آب به نوشیدن و کشتن باکتری ها ، اغلب به شدت با مواد شیمیایی مختلف ترکیب شده است. برای جلوگیری از آسیب هایی که این مواد شیمیایی باعث موهای شما می شوند ، پیشنهاد می کنم سر دوش معمولی را با یک سر دوش مخصوص که دارای یک فیلتر آب است جایگزین کنید.
 
رژیم غذایی خود را تغییر دهید
موهای خشک ممکن است نشانه ای از دست دادن چیزی مهم از رژیم غذایی خود را. سعی کنید با اضافه کردن برخی از اسیدهای چرب امگا 3 به وعده های غذایی خود را. مکمل های ویتامین است که شما را با بسیاری از مواد مغذی شما نیاز دارید را انتخاب کنید. همچنین توجه بیشتر به خودتان با خوردن بیشتر آجیل و ماهی و تخم مرغ پرداخت. این چربی های سالم کمک به موهای خود را تبدیل به نرم تر و قوی تر و سازگار.
 
نرم کننده ، نرم کننده ، نرم کننده
البته یکی از راه های واضح برای خشک کردن مو نیز نرم کننده استفاده کنید. همراه با استفاده از یک نرم کننده است که شما احتمالا با استفاده از به طور منظم پس از شستن سر خود را با اضافه کردن یک روال را با استفاده از یک نرم کننده در مراقبت از مو خود را برنامه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما می توانید یک ضد عفونی کننده درمانی در فروشگاه های زیبایی محلی پیدا کنید. این محصولات به ارائه چربی مورد نیاز مو کمک می کند.
 
تغییر راه شما مدل موهای خود را
مدل مو ما را برای موهای ما به صورت روزانه انجام حداکثر آسیب به موهای ما. من مطمئنم که همه ما به خوبی از این امر آگاه هستیم. با توجه به آنچه گفته شده است ، یکی از راه های درمان موهای خشک راه که مدل سازی موهای ما در حال تغییر است. اجازه دهید موهای خود را خشک خود را سعی کنید به استفاده کمتر از محصولات زیبایی برای مدل موهای و تمرکز در مدل مو که هنوز نگاه زیبا بدون استفاده از مو اسپری پرپشت کننده و آهن.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

جایگزین های طبیعی برای باران

گروه: شستشو ، نظافت ، ساخت لکه


نرم کننده های پارچه ای در بازار حاوی بسیاری از مواد شیمیایی مضر است که می تواند طیف گسترده ای از مشکلات سلامتی شود. به هر حال ، شما می توانید از این تراشه های پارچه ای با برخی از محصولات طبیعی و ارزان مانند سرکه ، جوش شیرین و غیره استفاده کنید.، توپ های پلاستیکی خشک جایگزین پشم.

https://elanza.com/product/LNZP-6072f0ac22461/%D9%86%D8%B1%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-nourish-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

میدونستی ؟ 

نرم کننده پارچه های تجاری جذب یک حوله کوچک شما می شود اما این بازگشت می تواند توانایی جذب آب شما را بالا می برد, نرم کننده های پارچه, لباس, ما, نرم, کرکی و با طراوت اما بسیاری از این کولر حاوی مواد شیمیایی مانند استات بنزیل ،  تلفن, و غیره. رام, و غیره. واقعی و دو قطعا هر یک از آنها تا به بسیاری از مشکلات سلامتی, را به همراه, که یکی از افزایش خطر ابتلا به سرطان است. این مواد شیمیایی بر روی پارچه خود باقی می ماند و سپس به محیط زیست منتشر می شود. برای از بین بردن بوی این مواد ، مقدار زیادی نعناع مصنوعی به این تراشه ها اضافه می شود. اما مواد مورد استفاده در تولید مانند این نعناع ناشناخته است. در هر صورت شما می توانید با استفاده از مقدار کمی نرم کننده های طبیعی پارچه و بدون مهربانی و نرمی پارچه به کمتر مستعد ابتلا به این مواد گذاشته.

 

سرکه :

احتمالا یکی از محصولات چند منظوره است که می تواند در هر خانه یافت سرکه سفید است. این محصول ارزان است, غیر سمی و به راحتی در دسترس. سرکه می تواند پارچه خود را نرم کند ، به حذف باقی مانده های مواد شوینده از لباس ها و کاهش چسبندگی ناشی از الکتریسیته ساکن کمک کند. سرکه دارای خواص اسیدی است ، در حالی که مواد شوینده و صابون ما از قلیایی استفاده می کنیم. این همان دلیلی است که سرکه لباس را با خنثی کردن باقی مانده های صابون نرم می کند. علاوه بر این ، سرکه با خواص ضد میکروبی آن می تواند لباس های شما را ضد عفونی کند. البته ما باید توجه داشته باشید که سرکه و مواد کاندیدا نباید استفاده شود چرا که استفاده از هر دو محصول با هم باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی می کند و بخارات مضر منتشر می کنند.

 

کاربرد:

برای استفاده از سرکه به عنوان نرم کننده پارچه 1/4 فنجان سرکه با مقدار آب شما می خواهید برای شستن با آن اضافه کنید. شما می توانید سرکه سیب را در یک توپ کرکی ، که انتشار نرم کننده در هنگام شستشو ، اضافه کنید. همچنین شما می توانید برخی از سرکه در فنجان پور اسپری قرار داده و قبل از قرار دادن لباس های مرطوب داخل خشک کن بر روی آنها ، اسپری. اگر شما در مورد بوی سرکه نگران, اضافه کردن چند قطره از مورد علاقه خود را به.

https://www.amazon.com/Castor-oil-16-Emollient-Moisturizer/dp/B01M3MZ5D6

جوش شیرین:

مانند سرکه ، این محصول خانگی محبوب نیز می تواند برای تعدادی از اهداف استفاده شود. جوش شیرین یک جایگزین عالی برای تراشه های پارچه ای شیمیایی مضر موجود در بازار به دلیل نرمی آن است.

 

جایگزین شیم پارچه طبیعی, بهترین شیم پارچه

جوش شیرین به طور کامل قبل از قرار دادن لباس در داخل ماشین لباسشویی حل می شود

 
شما زیباتر از ماه! با تخفیف منابع روجا! ما را بررسی کنید.

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!


کاربرد:

اضافه کردن 1/2 فنجان جوش شیرین در آب شستشو. اجازه دهید جوش شیرین قبل از قرار دادن لباس در داخل ماشین لباسشویی ذوب شود.

 

توپ خشک کن:

توپ خشک کن نه تنها نرم کننده پارچه بلکه زمان خشک شدن و همچنین چین و چروک لباس را کاهش می دهد. توپ خشک کن اساسا پلاستیک یا لاستیک با برجستگی های میخ بر روی سطح آن است. این توپ لباس های خود را به طور خودکار با لباس جلو روان. حرکت توپ بین لباس به طوری که آنها از یکدیگر در خشک کن جدا شده است. آنها همچنین گرما را حفظ می کنند و به لباس ها انتقال می دهند که این روش زمان خشک شدن و چین و چروک لباس را کاهش می دهد.

 

نرم کننده های طبیعی طبیعی باران

توپ خشک کن پشمی حاوی مواد شیمیایی نیست

 

کاربرد:

شاید این ساده ترین راه برای نرم کردن لباس های خود را است. شما فقط نیاز به قرار دادن توپ در خشک کن همراه با لباس تا نرم و کرکی تبدیل شده است. با توپ در خشک کن چون ناخن دولت از آنها گاهی اوقات خرابکاری لباس نازک و لطیف می کند و سوراخ در لباس ایجاد توپ از خشک کن, پشم, در خانه, طبیعی, جایگزین برای پارچه شیم توپ در خشک کن, پشم, در خانه, در مقایسه با پارچه و مواد شیمیایی شیم دارای مزایای بسیاری است. توپ خشک کن پشمی هر ماده از یک ترکیب شیمیایی ارزان نیست و شما را بسیار نرم و کرکی, خیر. این توپ در خشک کن لباس, لرزش, و کار جدایی تبدیل می شود هوای گرم تر. در این گردش نازک ، لباس ها افزایش می یابد و زمان خشک شدن به طور قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه بر این شما می توانید عطر مورد علاقه خود را به لباس برای ایجاد یک عطر معطر اضافه کنید. به توپ های خشک کن, پشم سر سر الیاف و آنها را دور انگشتان وسط و اشاره خود را 10 تا 15 بار ppyanide در حال حاضر از انگشتان دست خود را, او می تواند فیبر در هر جهت چرخش به دور مرکز خود را 5 بار ppyanide اما شما نیاز به اطمینان حاصل کنید که الیاف محکم توپ دور هستند تنها توسط شما.

 

هنگامی که اندازه و شکل مناسب (در حالت ایده آل توپ باید به اندازه یک توپ تنیس) که توپ به دست نمی دریافت فیبر برش توپ گذاشته و پس از 4 یا 5 توپ به سمت راست. سپس توپ را در نوبت در داخل جوراب شلواری قرار داده و کراوات بالا را به توپ مناسب است.

 

کاربرد :

پشم خشک کن سر توپ در داغترین حالت تنظیمات ماشین با احساس الیاف را پیدا کنید و سپس چک کنید اگر الیاف آن را کاملا از پشم و احساس توپ در خشک کن و اجازه دهید آن را سرد ترین ماشین تنظیمات حالت خشک آنها زمانی که توپ به طور کامل خشک هستند آنها را از هوس. حالا شما می توانید آنها را با قرار دادن آنها در خشک کن همراه با لباس های خود استفاده کنید.
پیشنهاد ویژه
بالا afzabsh, کار, افزایش قد, کوتاه maybayan راه دیگر نیاز به کفش پاشنه بلند blendendarylpass برای دختران, لباس, خرید لباس بگانهکتونی کیسه / قبل از aztamam سیستم موجودی badhtpligat ،  چاپ و تبلیغات آنلاین و فروش دارکوب به صورت رایگان

 

توپ تنیس:

توپ تنیس نیز می تواند به عنوان یک جایگزین برای تراشه های پارچه ای استفاده می شود. این می تواند چسبندگی ناشی از الکتریسیته ساکن را کاهش دهد و همچنین لباس های خود را نرم کند. پس از توپ تنیس لاستیکی در حرارت خشک کن باعث انتشار بسیاری از مواد و مواد شیمیایی از توپ می شود که هر یک از آنها را بو در لباس های خود را متناسب با طبقه. بسیاری از مردم نگرانی خود را در مورد مواد شیمیایی منتشر شده توسط این توپ با سوء ظن است که ممکن است این مواد سمی هستند بیان شده در محل کار و در نتیجه ایمنی توپ به جای نرم کننده های شیمیایی نیست.

 

چگونه پارچه ها را روان کنیم ، چگونه لباس ها را با مواد طبیعی روان کنیم

توپ تنیس را می توان در همان راه به عنوان توپ خشک کردن پلاستیک استفاده می شود

 

کاربرد:

توپ تنیس را می توان در همان راه به عنوان توپ خشک کردن پلاستیک استفاده می شود. شما به سادگی می توانید آن را با لباس های خود را در داخل خشک کن واشر قرار داده است.

 

برکس.:

Prax کننده بزرگ ست که به راحتی می توان به کنه قارچ ها و کپک نیز از بین بردن بوی بد را از بین می برد او می تواند به سختی آب را کاهش دهد اما در این دوره باید استفاده شود چرا که استفاده بیش از حد تمیز کننده می تواند باعث تحریک پوست.

 

استفاده از تراشه های طبیعی ، آشنایی با تراشه های طبیعی

اگر شما قصد استفاده از باید برای کاهش سختی آب ، استفاده از آن در مرحله شستشو

 

کاربرد :

اگر شما قصد استفاده از Brax برای کاهش سختی آب به نگه داشتن آن در شستشو فاز استفاده در خودرو شما می توانید با استفاده از 1/2 فنجان Brax در هر شستشو به آب اضافه کنید و با استفاده از Brax به عنوان نرم کننده پارچه شما نیاز 1/4 فنجان از این محصول به رنگ آبی برای شستن لباس استفاده می شود اضافه کردن به غیر از این شما به دلیل نیاز به پارچه تراشه ، و غیره. تمایل پارچه به قطع افزایش می یابد در اثر الکتریسیته ساکن با توجه به قرار گرفتن در معرض آنها ایستاده بود با هم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99