۱۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

شیو صورت یعنی چه + روشهای شیو صورت

آشپز صورت است که یک راه سریع و آسان به دور از بدن از موهای صورت برای زنان کمک می کند تا پوستی صاف و نرم و صاف و بدون احساس درد و در کوتاه ترین زمان ممکن.


چهره آشپز است?
آشپز چهره راحت و بدون درد برای حذف موهای صورت ناخواسته است, اما بسیاری از زنان بسیاری از سوالات در مورد مزایا و معایب صورت شیوا. Shiv وضعیت به دلیل این است که راه سریع و آسان برای مو بدن, چهره, ویدئو, کمک, بدون احساس درد و در کوتاه ترین زمان ممکن به پوست صاف و ابریشمی و بیشتر شما را ،  این بسیاری از طرفداران.

معنای واژگانی صورت شیوا است? شف از اصطلاح انگلیسی اصلاح معنی خراش دادن گرفته شده است, بنابراین مو از پوست به هر وسیله, محتوی, اصلاح, و غیره. ژیلت یا abiledi به اصطلاح ارتش نامیده می شود. در یک موی صورت ، بر خلاف یک روبان ، مو از ریشه کشیده نمی شود ، اما فقط از پوست تراشیده می شود. به جز استفاده از فرمولاسیون های تیز ، شما همچنین می توانید از روش چهره Shiv با پودر انگیزه استفاده کنید.

راه درست چهره آشپز با یک تیغه یا ژیلت


شیو مضرات صورت ، انواع روش های صورت شیو ، روش های صورت شیو
آشپز چهره با تیغ صورت تراشی

هرگز اصلاح آلوده و آرایش پوست. همیشه تمیز کردن پوست از آلودگی و لوازم آرایشی با پاک کننده ملایم قبل از اصلاح صورت با تیغه اول. بهترین زمان و مکان برای تراشیدن صورت به طور همزمان با حمام این است که آلاینده های پوست به خوبی شسته می شوند.

برای آشپز صورت با ژیلت, شما باید با استفاده از یک محصول است که پوست شما را لغزنده به طوری که ژیلت حرکت می کند به راحتی بر روی پوست بدون آسیب. سرآشپز صورت با ژیلت صورت خشک می تواند باعث آسیب جدی به پوست و درماتیت شود. این می تواند به شما انواع محصولات بهداشتی ، از جمله کرم ها ، ژل های ویژه غیر فوم برای صورت کمک کند. شما همچنین می توانید انواع شیر پاک کننده ها و یا دیگر کرم های بدون چربی موجود در خانه استفاده کنید.

سر آشپز با تیغه اگر شما مهارت های کافی, بهتر است به استفاده از یک تیغه برای اصلاح صورت یا ابرو تیغ که دارای یک تیغه. دسته مخصوصا برای این کار برای کنترل بهتر تیغه طراحی شده است. نگه دار ، تیغه به منظور رشد موهای صورت با فشار ملایم بر روی پوست. اما اگر شما به اندازه کافی مهارت شما می توانید gillett ارائه می دهد لب انتخاب امن تر و راحت تر برای شما بهتر است به استفاده از Gilletts نر که شامل تیغه های 3 یا بیشتر.

https://elanza.com/product/LNZP-60e457e274e57/%D9%85%DB%8C%D8%B3%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%DA%86%D9%84%D9%86%D8%AC-%D9%85%D8%AF%D9%84-micellar-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

اصلاح باید به آرامی و به طور پیوسته انجام شود. اگر شما عجله برای مشاهده صورت خود را, شما بدون شک صورت خود را آسیب. در صورتی که شما صورت خود را مجروح بلافاصله دست خود را تحت فشار قرار دادند و منتظر خونریزی برای متوقف کردن.

آشپز صورت با اپیلیدی


سرآشپز چهره ، سرآشپز چهره ، سرآشپز مزایای صورت
آشپز صورت با اپیلیدی

اغلب جداگانه بافه سری appilator که شما می توانید استفاده کنید برای بافه برای استفاده از این بافه سری برای بدن است, بنابراین برای صورت باریک, برای مثال, لب بالا و یا سمت بینی اعمال می شود نه تنها به طرف صورت شما می توانید از آن استفاده کنید. صورت آشپز با epilip صورت اپیلاسیون دستگاه به بازار آمده که دارای یک زنجیره و می توانید به راحتی و بسیار امن تمام گوشه و صورت به سرعت آشپز.
بدون نیاز به تزریق ، درد زانو خوب در خانه!!

آیا شما از افتادن و تورم پلک ها می ترسید ؟  با پر کردن فرم و نگران نباشید دیگر!


آشپز چهره با پودر moper
اگر شما موهای ضخیم و اصلاح با استفاده از این کد باعث می شود مردم بیشتر به وضوح احساس می کنم زمانی که من آن را لمس نمی, شما می توانید با استفاده از کرم های مو. این کرم ها کمی به عمق پوست نفوذ می کنند تا رشد مو طولانی تر شود و در هنگام دست زدن به صورت احساس تیز نمی شود. پس از درمان صورت با پودر پاک کردن ، شما باید کرم مرطوب کننده و مرطوب کننده قوی است که پوست خشک استفاده کنید.

توصیه نمی شود از پودر های سنتی moper استفاده شود که برای بدن برای صورت استفاده می شود. این پودرها بسیار قوی هستند و به خشک کردن پوست ظریف صورت کمک می کنند. اگر می خواهید از این محصولات استفاده کنید ، بهتر است از پودر یا کرم های مخصوص صورت استفاده کنید.

راهنمایی شما نیاز به دانستن برای ارائه صورت
- همیشه بهتر است به استفاده از یک دستگاه اصلاح جدید به تراشیدن صورت به طوری که امکان آسیب به پوست صورت کمتر می شود.

- اصلاح صورت با ژیلت, شما باید استفاده از این محصول است که اسلاید پوست خود را به حرکت ژیلت بدون آسیب و به راحتی بر روی پوست است. این می تواند به شما انواع محصولات بهداشتی ، از جمله کرم ها ، ژل های ویژه غیر فوم برای صورت کمک کند.

- اگر پوست حساس دارید ، بهتر است از کرم هایی که حاوی مواد ضد التهابی مانند بابونه ، آلوئه ورا ، آکوکتوم و آلانتوئین پس از شیو هستند استفاده کنید. کرم استفاده می کنید باید آلرژن از جمله الکل باشد. (آلرژن ها باعث تحریک و قرمزی در پوست می شوند.)

https://www.skinpharmacy.in/shop/misslar-skin-cleanser/
رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ مو بویل

- اگر پوست شما آکنه ، بهتر است برای جلوگیری از زمان مهار آکنه به دلیل آن ممکن است باعث التهاب دو بر روی پوست شما است.

- اگر در مورد پاکیزگی ژیلت مطمئن نیستید ، قبل از استفاده ، آن را با الکل ضد عفونی کنید.

- استفاده از آن تیغه ، یکبار مصرف ، که بسیار معمول است ، اما این تیغه معمولا پس از 4 تا 5 بار ، استفاده از آن و اعمال آن را به صورت ، باعث خش و التهاب.
پیشنهاد ویژه
رنگ مو, بهترین رنگ مو, رنگ مو beyolperfdartrain رنگ مو تخیل * * * * ارسال raیگanlaser مو, عوارض لیزر مو, کون به Zee_oic قبل از لیزر مشاوره رایگان بگیرشلف سیستم ارائه دهنده istendbhetrin روش را انتخاب کنید تا لاک پشت بر روی میز / ایستاده لاک پشت

- تیغه یک جای خوب برای تجمع باکتری ها و زمانی که آنها را به حمام پس از استفاده خشک قرار می گیرند ، این امکان وجود دارد که سری بعدی عفونت در پوست شود وجود دارد.

مزایای آشپز صورت برای زنان


روش چهره شیو ، مزایای چهره شیو ، آسیب های صورت شیو
آشپز, ارضا روی صورت, با ژیلت

آشپز وضعیت, و همچنین حذف موهای صورت, و غیره. پوست نیز exfoliates و جسمی حذف سلول های مرده از سطح پوست لایه برداری است که باعث نرم تر و صاف پوست و بهبود اثر و اثر مواد مغذی بیشتر و کرم بر روی پوست است.

اصلاح پوست صورت باعث می شود پوست خود را فورا صاف و صاف و لوازم آرایشی, نشستن به صورت یکنواخت بر روی پوست پس از اصلاح قبل از حزب باعث زیبایی بیشتر و درخشندگی به پوست شما. البته ، بهتر است یک ساعت تا دو ساعت بعد از آشپز آرایش کنید تا پوست از التهاب و قرمزی رنج نبردد.

پوست برخی از افراد به کمربند و به اصطلاح پوست و جوش حساسیت دارد. خوشبختانه روش شیف می تواند به چنین افرادی کمک کند و پس از برداشتن موهای ناخواسته چنین عوارض ناخوشایندی را تجربه نخواهند کرد.

معایب و معایب آشپز خانم ها صورت
شیو با اصلاح بیش از حد بزرگ اصطکاک بر روی پوست ایجاد کوچک بالقوه زخم بر روی پوست باعث به علت احساس سوزش در پوست را زخم و یا به علت naordi شما پوست حساس دارید حتی اگر پوست شما حساس است بهتر است از دیگر روش حذف مو استفاده کنید.

اگر پوست صورت دارای زخم ، آکنه یا جوش باشد ، تراشیدن می تواند باعث التهاب بیشتری در صورت شود.

به این ترتیب ، آشپز برای, که آن را به مو می آید به جای تنه از ریشه, و غیره. تکه های پوست با سرعت بیشتری دوباره ظاهر می شود ممکن است یک هفته تا دو بار این تکرار نیاز. البته اگر رشد مو خود را آهسته است ، سپس شما بسیار خوش شانس هستند و شما لازم نیست به تراشیدن یک یا دو بار بیشتر از ماهی.

آیا یک سرآشپز صورت مو را ضخیم تر می کند ؟ 
اکثر مردم فکر می کنم که اگر آنها اصلاح موهای صورت خود تر ضخیم تر و تیره تر از قبل اما این درک کلی و کاملا اشتباه است. افزایش فولیکول های مو هیچ ارتباطی با اصلاح ندارد ، اما ممکن است باعث رشد موهای طولانی تر شود ، اما هیچ تاثیری بر ضخامت مو نخواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

11 اسرار زیبایی شما باید بدانید

بدون استفاده منظم از کرم های ضد آفتاب ، پوست سالم و زیبا نخواهید داشت

https://elanza.com/product/LNZP-60e457e274e57/%D9%85%DB%8C%D8%B3%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%DA%86%D9%84%D9%86%D8%AC-%D9%85%D8%AF%D9%84-micellar-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

آیا تا کنون فکر که چرا افراد مشهور اگر چه پیری و مشکلات دیگر هنوز هم نگاه جوان و زیبا؟  ممکن است این افراد غیبت ، اما ما همچنین می دانیم که در پشت این زیبایی ، یک بخش از کارشناسان زیبایی که به آنها کمک کند وجود دارد!اما با این حال ، تعدادی از اصول ساده است که هر کس به راحتی می توانید استفاده کنید و نگاه جوان و شادتر وجود دارد.

 

اصول ساده ای که صنعت مد دوست ندارد شما به آنها توجه کنید و ارزش خود را دنبال کنید. در زیر ، ما 11 از این اصول زیبایی را با هم بررسی می کنیم.

 

1. کرم های ضد آفتاب را نادیده نگیرید 

بدون استفاده منظم از کرم های ضد آفتاب, شما پوست سالم و زیبا ندارد. مامی مک دونالد ، متخصص زیبایی می گوید:" اگر کرم های ضد آفتاب استفاده نشود ، تمام تلاش های دیگر برای زیبایی پوست بی فایده خواهد بود.""متخصص زیبایی معروف ، دکتر لنسر ، توصیه می کند استفاده روزانه از کرم های ضد آفتاب با حداقل 30 SPF.

  

2. اگر پوست شما التهاب یا جوش نه بیش از حد آن 

اکثر کرم های ضد عفونی کننده حاوی بنزوئیل پراکسید است که باعث خشکی پوست ، التهاب را تشدید می کند و تولید چربی را افزایش می دهد. بنابراین با این کرم ها ، شما نمی توانید از زگیل خلاص شوید. دکتر هارولد لنسر نشان می دهد با استفاده از ماسک سالیسیلیک یا لاکتیک اسید و خاک رس برای حل این مشکل.

 

3. به گردنت گوش نده 

گردن یکی از قطعات که به زودی در مورد سن یک زن را نشان می دهد, بنابراین شما باید مراقبت خوب از آن را. پوست این منطقه نازک است و نیاز به توجه و مراقبت زیادی دارد.
بدون نیاز به تزریق ، درد زانو خوب در خانه!!

آیا شما از افتادن و تورم پلک ها می ترسید ؟  با پر کردن فرم و نگران نباشید دیگر!


  

4. قرار دادن یک تکه یخ بر روی پوست شما 

دکتر آوا شامبون ، متخصص پوست ، توصیه می کند که یک مکعب یخ را برای چند ثانیه برای جلوگیری از کدورت پوست استفاده کنید. این ترفند ساده جریان خون را افزایش می دهد و پوست را روشن می کند.

زیبایی پوست

گردن یکی از قطعاتی است که سن یک زن را در آن زمان خیلی زود برای مراقبت از آن نشان می دهد.

 

5. مراقبت خوب از لوازم آرایش خود را 

دکتر دبرا گالیمن توصیه می کند که لوازم آرایشی و بهداشتی خود را در مکان هایی مانند حمام ترک نکنید ، زیرا هوای گرم و مرطوب باعث می شود آنها سریعتر منقضی شوند. کرم صورت و لوازم آرایشی دیگر که شما بسیار در یخچال استفاده نمی نگه دارید.
رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ مو بویل

  https://www.skinpharmacy.in/shop/misslar-skin-cleanser/

6. همه چیز را که در تماس با پوست شما کاملا تمیز نگه دارید 

دکتر لنسر توصیه می کند که پوست خود را با دست های کثیف لمس نکنید. اگر پوست خشک یا طبیعی دارید ، حداقل یک بار در هفته بالش را تغییر دهید و اگر هر سه روز یکبار پوست چرب داشته باشید. تمیز کردن صفحه نمایش گوشی خود را به طور منظم.

  
پیشنهاد ویژه
سفر و سفر, رزرو هتل, اقامت در هتل waqamtگah شمالی-امکان razrawanlayenrenگ مو, بهترین رنگ مو, رنگ مو beyolmohat بدون مو و رنگ خشک کنرنگ مو, بهترین رنگ مو, رنگ مو beyolkharid رنگ مو با کیفیت عالی * حمل و نقل رایگان

7. به خصوص اگر پوست شما مستعد ابتلا به آکنه بالش به صورت استفاده نکنید 

متخصص مراقبت از پوست کریستی کید توصیه می کند که اگر شما آکنه دارید ، هرگز از چیزهایی مانند برس و پد صورت استفاده نخواهید کرد ، زیرا التهاب را تشدید می کنند. هر نوع پوست باید به آرامی و بدون صابون شسته شود. برای کاهش و درمان التهاب ، می توانید از مخلوط آب و آسپرین بر روی جوش استفاده کنید.

  

8. کمک به درمان پف زیر چشم ماساژ صورت 

اولی هنریکسن توصیه ماساژ چشم برای درمان تورم چشم. این جریان لنفاوی را تحریک می کند ، پوست را نرم می کند و در نهایت حلقه زیر چشم را از بین می برد. علاوه بر این ، آن را دشوار است و شما می توانید چشم خود را در خانه ماساژ.

 

9. مراقبت از دست شما 

دست ها مانند گردن نیاز به مراقبت دارند زیرا پوست حساس و نازک است. سعی کنید هنگام انجام کارهای خانگی از دستکش استفاده کنید و همیشه رطوبت دستان خود را حفظ کنید. شما می توانید از کرم ضد پیری به دستان خود و همچنین صورت خود استفاده کنید. کرم های ضد آفتاب بیش از حد فراموش نکنید! 

 

10. تمیز کردن پوست به طور منظم 

مراجعه پارلمان دیرا گاله که به رختخواب با آرایش در رفتن نیست, به دلیل منافذ پوست خود را مسدود می. این یک توصیه بسیار ساده است ، اما بسیاری از مردم آن را نادیده می گیرند.

  

11. را خاموش لباس زیر خود را قبل از رفتن به رختخواب. 

پزشکان توصیه می کنند که قطعا قبل از خواب در لباس زیر خود را (به خصوص اگر سوزن تنگ هستند و یا بهار لود شده) خاموش است زیرا این لباس ها گردش خون آنها و موجب بروز مشکلاتی برای سلامت پوست, سوزش, خارش و تیرگی پوست منطقه است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

تهویه مو ، ماسک مو یا سرم مو ، که برای موهای من بهتر است ؟


انواع مو برای موهای آسیب دیده
کدام مدل مو ، بهترین تهویه مطبوع یا ماسک مو یا سرم مو

زنان رنگ مو علاوه بر هر کسی که دارای مشکلاتی از قبیل پیچش وز وز ایجاد می کند. این سوال مطرح می شود که چه چیزی برای هر مدل مو ، نرم کننده ، ماسک مو یا سرم مو مناسب است.

 

نرم کننده مو ، ماسک مو و موهای سرم را اعمال کنید

تهویه مو

موهای رنگ شده یا دکلته معمولا نیاز به نرم شدن در حمام دارند تا راحت تر شانه شوند. نرم شدن شامپو مو تا حدودی لزج و شانه انعطاف پذیری خود را آسان تر با توجه به مواد است که حاضر بودند.  اثر شامپو-تهویه مطبوع شانه کوتاه و راحت در حمام است. توصیه می شود به استفاده از شامپو مارک تایید شده توسط وزارت بهداشت. اگر شما استفاده از شامپو نرم کننده بی حد و حصر ، موهای خود را نازک در طول زمان خواهد بود و مو کم پشت خود را نگاه کنید.
تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز

آیا شما از افتادن و تورم پلک ها می ترسید ؟  با پر کردن فرم و نگران نباشید دیگر!


  

ماسک مو

هنگامی که مو آسیب دیده است برای مثال با توجه به dolorization از آن اصلی و سالم, دولت بهتر است به استفاده از یک ماسک مو به جای شامپو-نرم کننده. اگر به موهایی که زیر میکروسکوپ آسیب دیده اند ، ریش استوانه ای و با منافذ و تاب نگاه کنید ، فکر نمی کنید که این همان مو است! چه ماسک مو است که آن را مانند یک غلاف در ساقه مو نشسته و منافذ را پر می کند. لایه تحت پوشش مو, " او گفت, که باعث قدرت مو بیشتر, و شاخه بیرون زده از مو اصلی استوانه ای صاف و باعث می شود ساقه, قضات.

https://elanza.com/product/LNZ-P-6556/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D8%A2%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-aqua-detox-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

این را می دهد خلق و خوی خوب به مردم. در واقع ، می توان گفت که تا زمانی که حمام بعدی ، مو به ظاهر بازسازی می شود. روش استفاده از ماسک مو این است که پس از شستن مو در حمام ، ماسک مو بر روی سر مالیده می شود و برای 4-5 دقیقه روی ساقه مو قرار می گیرد. سپس آب. معمولا مارک های زیبایی نیز از روغن های ضروری در فرمول ماسک مو استفاده می کنند که به بوی مو کمک می کند.
رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ مو بویل

  

سرم مو
پیشنهاد ویژه
رنگ مو, بهترین رنگ مو, رنگ مو beyolmhmaterin عوامل موثر در زیبایی ظاهر chamakhrid کیف چرم طبیعی مشاهده و خرید محصولات چرمی دست dozrokhti, حوله تن پوش rovershih در مورد او تن لباس زیر با قیمت و کیفیت عالی

https://www.sephora.com/product/peter-thomas-roth-water-drench-reg-hyaluronic-glow-serum-P467137

سرم مو کاملا متفاوت از ماسک مو است. سرم مو پس از حمام استفاده می شود و در واقع یک نوع تهویه مو است. سرم مو را می توان در نوک مو پس از خشک کردن مو مالش. سرم مو را از مارک های معتبر حذف می کند. سرم مو نیز می تواند به ساقه مو اعمال شود. سرم مو نیز افزایش درخشش مو و انعطاف پذیری. استفاده از سرم مو باعث می شود مو به خوبی, اما یک اثر درمانی بر روی مو ندارد.

اطمینان حاصل کنید که وزارت بهداشت خرید محصولات مو را تصویب می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

همه چیز در مورد سرم مو


با استفاده از سرم مو به آن دسته از افرادی که دید زیبایی خود را به دلیل آلودگی هوا ، خاک ، گرد و غبار و نور خورشید از دست داده اند.اساسا روغن سیلیکون مواد اصلی است که باعث می شود تا سرم مو است .سرم و حاوی ماده مضر شیمیایی نمی باشد

https://www.sephora.com/product/peter-thomas-roth-water-drench-reg-hyaluronic-glow-serum-P467137

سرم مو معمولا پس از هر shchool استفاده می شود به این مطلب نامی در آینده می توان آن را هر تلاش برای شکل مورد نظر و البته به منظور ترمیم موهای آسیب دیده.، مو خشن و سخت است ، تصویرگر ، خواهد شد به موهای خود را با استفاده از رژیم غذایی در سمت راست مورد استفاده قرار گرفت همراه است.

این محصول طراحی شده است به, درخشش, محافظت از موهای آسیب دیده و جلوگیری از مو از وزوز.سیلیکون موجود در سرم مربوط به پوست مو ، خواص جانبی خود است. از جمله :

1.by ایجاد یک لایه محافظ مو ، آن را از آسیب های زیست محیطی و آسیب در طول تخمگذار محافظت می کند.

2. این یک لایه محافظ است که مانع از از دست دادن رطوبت مو می شود.

3. این لایه محافظ از برق استاتیک ، به ویژه پس از خشک کن مو جلوگیری می کند.

https://elanza.com/product/LNZ-P-6556/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D8%A2%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-aqua-detox-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

4. سیلیکون این محصول احساس نرمی و ابریشمی و درخشش در مو ایجاد می کند.

5. این محصول بر خلاف کرم ها و شمع ها چرب نیست و بر خلاف ژل ها چسبنده نیست و شرایط پوسته پوسته بر روی مو ایجاد نمی کند.

6.لایه محافظ این محصول مو را بهتر و سریعتر می کند.

تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز

آیا شما از افتادن و تورم پلک ها می ترسید ؟  با پر کردن فرم و نگران نباشید دیگر!


7. پس از مصرف این محصول ، شانه کردن موهای بلند و فرها تسهیل می شود.

8 - این محصول قابل استفاده برای مو های درشت وزوز و پیچش یا حلقه زنی به ویژه موهای آسیب دیده توسط مواد شیمیایی و همچنین صاف, مو کوتاه, مردان و زنان است.

9. این محصول برای موهای خشک و مرطوب قابل استفاده است.

سرم مو

مزایای سرم مو:

رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ مو بویل

* سرم مو نیز رنگ مو را روشن می کند و مو را می درخشد.

* علل ریزش موی سرم و ریزش مو

* سرم مو از خشکی مو و زبری جلوگیری می کند

پیشنهاد ویژه
رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ موی بیولومینسانس، آیا می خواهید موهای خود را رنگ کنید ؟ کلیک کنید!لوازم آرایشی, کرم پودر, خرید رژ لب برای bta40 % تخفیف در تمام محصولات آرایشی, این froshگahrenگ مو, بهترین رنگ مو, رنگ مو beyolrenگ مو به رنگ dilkhohat تغییر سایت

* اگر سشوار قبل از گرمایش استفاده شود ، از گرمای بیش از حد به مو جلوگیری می کند

* با توجه به خواص ضد چسبندگی سرم مو ، آن را در برابر آلودگی ، گرد و غبار و نور خورشید مضر محافظت می کند.

روش استفاده از سرم مو:

* برای استفاده از سرم مو وجود دارد یک روش بسیار ساده است که باید به دنبال.در ابتدا baidmuhai خود را با شامپو متوسط را بشویید و سپس مقدار کمی از سرم مو را در دست خود را, همچنین ریخت و چشم خود را با یک mullein و اجازه دهید خشک قرار داده و پس از استفاده از سرم مو در دیگر مانند شستشو دوباره ' t بود.

سرم مو

توجه به نکات زیر :

* فقط مقدار کمی از سرم ، به خصوص برای جلوگیری از وزوز کافی است

* سرم مو باید در انتهای مو یا نیمه تمام استفاده شود

* سرم مو هرگز نباید به پوست سر اعمال شود در غیر این صورت موهای شما بیش از حد چرب خواهد شد و مشکل را تشکیل می دهند.

* سرم کریستال باید بر روی موهای سالم استفاده نمی شود به عنوان آن را می دهد ظاهر کثیف و چرب.

* در عین حال ، همیشه به یاد داشته باشید برای استفاده از سرم مو بسته در ظروف.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

پاک کردن آرایش چشم

در حال حاضر استفاده از لوازم آرایشی در میان بانوان از رونق بسیار زیادی است اما متاسفانه رونق استفاده از هماهنگ سازی با آموزش و پرورش, بهداشت و درمان و پاک کننده چشم اسکراب و بسیار شتاب بالا بودند.

سلامت چشم یکی از مهمترین مقوله هایی است که اغوا شده بسیار مهم نیست. چشم ، به عنوان حساس ترین ارگان بدن ، شامل اعصاب و بافت های خوب است که به شدت در معرض قرار گرفتن در معرض و تماس با مواد خارجی واکنش نشان می دهند.

پاک کردن چشم باید با اصول زیبایی انجام شود تا لوازم آرایشی به چشم آسیب نرسانند. حتی متمرکز ترین آرایش ضد آب را می توان با روش های کاملا اصولی پاک کرد تا چشم ها را در سلامت کامل حفظ کند.

خانم محترم باید توجه داشته باشید, گرچه, شب زمانی که از کار و حزب مجالس خسته. تمیز کردن چشم است که بسیار خسته کننده است اما اگر آن نمی باشد و یا حتی به درستی نمی بافت ظریف اطراف چشم را با آب عواقب و عوارض جانبی ناخوشایند در زیبایی و سلامت چشم را در علاوه بر این به چشم بهداشت باید به گونه ای باشد برای رفع تیرگی اطراف چشم نیز کمک می کند.

در این بخش از دنیای مد سالم و سالم مواد در حال تلاش برای پاک کردن آرایش چشم درست و اصولی راه روشن چشم از لوازم آرایشی به مخاطبان گرامی ارائه می شود.

پاک کننده آرایش چشم

نکات طلایی قبل از پاک کردن آرایش چشم
قبل از اینکه اقدام به تمیز کردن آرایش چشم شما باید انجام دهید این نکات را در نظر بگیرید, می دانیم این نکاتی طلایی برای شما کمک سپردن دو با خودتان روشن باشد و دیده بانی چیزی برای پاک کردن آرایش چشم از خود را نیش می زنند. بنابراین با ما برای پیدا کردن این نکات مهم باقی بماند و سپس ما را به معرفی پاک کننده آرایش چشم راست بروید.

https://www.beautybay.com/l/skincare/cleansers-and-exfoliators/facewashcleansers/

هیچ عنوان از پاک کننده های صورت برای پاک کردن آرایش چشم قهوهای مایل به زرد به تماس به عنوان چشم لوازم آرایشی از قبیل سایه چشم و ریمل ضد آب با ماندگاری طولانی است که بسیار بالا است و آنها باید به طور منظم پاک کننده صورت پاسخ به این اندازه مقاوم در برابر مواد آرایشی است که نه تنها آرایش چشم شما تمیز اطراف چشم خود را به طور کامل سیاه و کثیف است.
سعی کنید مطمئن شوید که سازماندهی چشم آرایش قبل از شستشو و پاکسازی صورت. شما باید بدانید که این کار در دو مرحله انجام می شود ، زیرا اکثر مواد شوینده قدرت پاکسازی کامل پودر کرم ، به ویژه در اطراف چشم ندارند. بنابراین بهتر است برای تمیز کردن آرایش چشم برای اولین بار قبل از انجام هر کاری.
بدون نیاز به خرید پاک کننده در هزینه های گزاف وجود دارد. خود را تمیز پایه روغنی , نه بیش از حد رسوب در پوست اطراف چشم و بدون نیاز به فشار یک ماده قوی از پوست شما حذف. E ، پاک کننده آرایش چشم ناز.
سعی کنید برای تمیز کردن چشم خود را از پاک کننده گوش و استفاده از سواب پنبه. از آنجا که این دو باعث می شود پوست شما احساس نقاط ساینده و پاکسازی کمتر مانند بین مژه هایی که باید به راحتی انجام شود.
در صورت امکان سعی کنید ریمل و خط چشم ضد آب استفاده نکنید اگر چه شاید قفسه بالا در طول روز, اما شما باید بدانید که استفاده از این مواد آرایشی باعث می شود آن را با مشکل زیادی در پاکسازی صورت و وقت شما گرفته خواهد شد. مهمتر از همه ، چشم شما ممکن است در معرض خطر باشد.
پد پنبه پاک کننده گوش

بهترین پاک کننده های آرایش چشم را بدانید
در این بخش از آرایش ، زیبایی از دنیای مد مرطوب ، شما کاربران عزیز که می خواهند سلامت و زیبایی برای شما می باشد. با انواع محصولات ، آرایش چشم طبیعی ، آشنا ، ما به راحتی می توانیم ، بدون آسیب رساندن به کمی آسیب به چشم ، آرایش خود ، چشم خود را تمیز.

چرا که اگر شما بدون اینکه آشنا آرایش چشم پاک کننده خود را سعی کنید به درخواست آرایش خود انجام می شود ممکن است به دلیل عدم آگاهی از عوارض لوازم آرایشی برای چشم تان استفاده کرده اید باید آن را مهم نیست که کی و چگونه و با چه مواد آرایش چشم خود را پاک کنید و در پایان از آسیب چشم خود را دخالت.

آرایش چشم روشن است

https://elanza.com/product/LNZ-P-6542/%D9%85%D8%AD%D9%84%D9%88%D9%84-%D8%AF%D9%88-%D9%81%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%A7%DA%A9-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D9%88-%D9%84%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-aqua-pure-%D8%AD%D8%AC%D9%85-120-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

پاک کننده آرایش چشم وازلین
همانطور که می دانید وازلین منافع و زیبایی مزیت است که یکی از بهترین پاک کردن آرایش چشم نرم افزار است که هر زن و هر سخت افزار و لوازم آرایشی, خرید گران قیمت به یک جعبه از وازلین در araishch دفتر نیاز به دلیل وازلین مزایای منحصر به فرد در زیبایی پوست.

با استفاده از وازلین ، شما به راحتی و بدون زحمت می توانید آرایش خود را بدون آسیب رساندن به چشم ها و مژه ها حذف کنید.

برای پاک کردن آرایش چشم با وازلین شما می توانید یک لایه از آرایش پد آغشته به وازلین و استفاده از آرایش چشم برای پاک کردن به آرامی شما همچنین می توانید یک گوش پاک کن کمی وازلین و سپس به آرامی فشار دهید پلکتان بکشید آرایش چشم برای پوست و مژه های بلند و سپس با آرایش پد شما می توانید آرایش چشم خود را کاملا روشن است.

مزایای پاک کردن آرایش چشم با وازلین
وازلین منافذ را بسته و جوش نمی دهد.
وازلین به هیچ وجه باعث می شود هیچ حس به هر کسی.
محصولات زیبایی ضد آب را می توان تمیز و 24 ساعت.
وازلین به طور طبیعی مژه ها را ضخیم می کند.
برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم.
وازلین دارای خواص مرطوب کننده است.
فقط به خاطر داشته باشید که وازلین را به چشم خود را به دلیل وازلین چرب است و اگر آن را وارد چشم باعث تار اگر وازلین وارد چشم خود را به سرعت شستشو چشم خود را با آب گرم.

آرایش پاکسازی وازلین

دیگر داروهای خانگی برای از بین بردن آرایش چشم
فندق جذاب
روغن فندق دلربا به جرات می توان گفت روغن ایده آل ترین برای استفاده از آرایش چشم به دلیل آن است که عاری از هر گونه مواد شیمیایی تحریک کننده. ما پیشنهاد می کنیم مخلوط کردن 4 قاشق غذاخوری روغن فندق جادوگر با دو قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین.

سپس به این مخلوط دو قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کنید و در نهایت به همان مخلوطی از سه نوع روغن 3 قاشق غذاخوری آب اضافه کنید و در نهایت درب بطری با درب محکم و خوب تکان دهید تا کاملا ترکیب شده است. پس از ترکیب هر سه روغن ، پنبه یا پاک کننده گوش را به این راه حل اعمال کنید و به پاک کردن آرایش چشم ادامه دهید.

روغن فندق جذاب

روغن کهربا
روغن کهربا یکی از روغن های مناسب برای انواع پوست است و بثورات نرم کننده و نرم کننده در این روغن وجود دارد. این روغن یک گزینه خوب برای پاک کردن آرایش است.

چرا که اگر شما می خواهید آرایش چشم خود را با این پاک کننده روغن شما می توانید با استفاده از net استفاده می شود به دست آمده با نسبت مساوی از آن است که در ترکیب با آب) و سپس با یک تکه پنبه و یا گوش پاک کن سعی کنید برای غذا خوردن آرایش چشم خود را انجام دهد.

روغن کهربا

روغن بادام
یکی از راه های اصلی برای پیاده سازی آرایش چشم استفاده از روغن بادام است. برای انجام این کار ، پنبه بالش را با روغن بادام تمیز کنید و چشمانتان را به مدت ده ثانیه بدون ثبت نام به آرامی و دوره ای ببندید.

برای انجام این کار ، می توانید به جای یک پد پنبه از دستمال کاغذی یا حوله استفاده کنید. بنابراین روغن اول بریزید ، در دست های خود را و سپس به چشم خود را بریزید و سپس تمیز کردن چشم خود را با یک حوله.

روغن بادام

ترکیب روغن کودک و روغن زیتون
روغن زیتون یکی از روغن های رایج ترین و بهترین به ماساژ سطح پوست است, که همچنین دارای ویژگی های بسیاری. ترکیب برخی از روغن زیتون با روغن نوزاد برابر اندازه بسیار مفید برای پاک کردن آرایش چشم است.

محور پنبه را با این مخلوط روغنی آغشته کنید و سپس با حرکات ملایم و ملایم سایه و خط چشم را پاک کنید. استفاده درست از ترکیبی از این دو روغن علاوه بر ذخیره سازی, پاک, آرایش چشم, پوست حساس و ظریف اطراف چشم نیز آن را مرطوب نگه می دارد.

وازلین و آلوئه ورا
وازلین یکی از اجزای شایع ترین مورد استفاده در زندگی روزمره برای حفظ پوست خود را تمیز و مرطوب است. آرایش چشم را می توان با کمک ژل نفتی و روغن آلوئه ورا تمیز و تمیز کرد. ترکیب مواد تشکیل دهنده به اندازه کافی برای انجام این کار و برن و استفاده کنید. آلوئه ورا کمک می کند تا از ویسکوز لوازم آرایشی و بهداشتی خلاص شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

پاک کننده آرایش طبیعی

با چند مواد ساده ، شما می توانید یک سیستم ایجاد هیچ مواد نگهدارنده و یا مواد شیمیایی نیست . دفعات بازدید: دستور غذا برای طبیعی آرایش روب در خانه در این مقاله :

سازمان گریم

پاک کننده آرایش طبیعی
 شما باید تمام آرایش خود را قبل از رفتن به رختخواب در شب بشویید. خواب با آرایش منافذ خود را بسته و با ریمل مژه و ابرو شکننده و سقوط خواهد کرد. اگر تنبل هستید و با آرایش به صورت یا خواب خود نرسیده اید ، پیشانی و صورت شما پر از جوش و آکنه خواهد بود.

 اگر چه دستمال که به وجود آمد به حذف آرایش است که دیگر یک مکان بهانه ای کوتاه .شما حتی می توانید با استفاده از محصولات خانگی و طبیعی با برخی از ماهیگیری کوچک به جای استفاده از این محصولات موجود در فروشگاه .

 چگونه به استفاده از روغن زیتون به عنوان یک آرایش?

https://elanza.com/product/LNZ-P-6542/%D9%85%D8%AD%D9%84%D9%88%D9%84-%D8%AF%D9%88-%D9%81%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%A7%DA%A9-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D9%88-%D9%84%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-aqua-pure-%D8%AD%D8%AC%D9%85-120-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

چند قطره روغن زیتون را روی یک تکه پنبه بریزید و دایره صورت را پاک کنید . هنگام پاک کردن آرایش چشم ، چشمان خود را برای 10 ثانیه با یک پد پنبه ببندید تا به آرامی آنها را پاک کنید. اگر شما پد پنبه در خانه نیست و چند قطره از روغن زیتون را در دست خود بریزید و بر روی صورت خود و مالش با حوله یا دستمال کاغذی نرم صورت خود را تمیز کنید و روغن اضافی از صورت خود حذف کنید .

مزایای استفاده از روغن زیتون به عنوان آرایش  

روغن زیتون بسیار طبیعی است. این از ویتامین ها و مواد معدنی و مواد آلی تولید می شود که به این معنی است که پوست شما آسیب نخواهد گذاشت. وجود خواهد داشت بدون عوارض جانبی!

روغن زیتون نمی تواند به صورت شما آسیب برساند. منافذ شما محدود نخواهد شد.
روغن زیتون حاوی روغن های ضروری است که به این معنی است که صورت شما نیازی به درمان ندارد.
این روغن می تواند صورت خود را به حالت تعادل و حساسیت کمتر به عوامل خارجی به ارمغان بیاورد.

https://www.beautybay.com/l/skincare/cleansers-and-exfoliators/facewashcleansers/
روغن زیتون حاوی آنتی اکسیدان ها است که می تواند پوست خود را از پیری نگه دارید.
همچنین برای تمام انواع پوست مناسب است. هر کسی می تواند این روغن استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

اسپری بدن چیست؟

برای سالها ، بحث در مورد اسپری های سرطان زا و اسپری های بدن بسیار گرم بوده است. برخی از محققان این فرضیه را مطرح کرد و بر اساس ارتباط مستقیم بین استفاده از این اسپری و نوسازی از سرطان مانند سرطان پستان در, پاسخ, و برخی دیگر مرتبا این فرضیه را رد کرد و از بروز سرطان به عوامل ژنتیکی و مانند آن نسبت داده شده است.

"پارابن" مواد شیمیایی است که به عنوان مواد نگهدارنده در بسیاری از نعناع و لوازم آرایشی مانند اسپری اسپری بدن لوسیون بدن ، و غیره استفاده می شود هستند. در مطالعه چند نمونه سرطان پستان ، محققان ارتباط بین جذب پارابن ها توسط بافت های بدن و فعال شدن تومورهای سرطانی پیدا کردند. البته ، برخی از محققان دیگر همچنان به تأثیر دیگر rezfactors در بروز سرطان ، عوامل ژنتیکی ، تاکید مردم است ... بنابراین ما نمی توانیم با اطمینان در رابطه با رد یا تایید استفاده از این اسپری ها و یا مضر آنها به سلامت بدن معلق است. اما آنچه قطعا می توان گفت نیاز فوری برای پوست بدن برای تعمیر و نگهداری و مراقبت است.
 

 

https://elanza.com/product/LNZ-P-1753/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%A6%D9%88%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%DB%B4%DB%B8-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%87-125-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

اسپری معطر برای بدن زن
اسپری خوشبو کننده بدن یکی از محبوب ترین انواع اسپری است. بسیاری از آنها با رایحه های سرد و شیرین ، و یا حضور Oaklyn یا مواد رنگی را بوی پوست و زیبایی بدن است. همانطور که در تولید این اسپری اشاره شد ، انواع مواد شیمیایی استفاده می شود که اثر استفاده از این مواد هاله ای از رمز و راز باقی مانده است. به همین دلیل بهتر است چندین نکته مهم در انتخاب اسپری ها یا پاشش های بدن را در نظر بگیرید تعمیر و نگهداری بادی:

۱-هنگام خرید حتما تاریخ انقضا این اسپری ها را بررسی کنید. بسیاری از این اسپری ، لکه ها و تورم قابل اجرا فقط برای یک سال ، بنابراین به یاد داشته باشید ، یک نبولایزر خرید یک تاریخ انقضا بیش از یک سال.

۲-سعی کنید از مارک های شناخته شده و اسپری که شما می توانید مطمئن شوید که قبل از خرید مواد و قطعات به قیمت تولید و قیمت این محصول در اینترنت.

- اگر شما استفاده از اسپری های رنگی, استحمام به طور منظم به حذف مواد رنگی و مواد شیمیایی قبل از جذب.

۴ - به صورت هفتگی یا ماهانه در مناطقی از پوست بدن که جریان خون در آن بیشتر است مانند ساق پوش, پاهای, ساعد دست بازوها و سینه با مالش, خانگی یا تجاری لایه برداری سلول های مرده از بین بروند.

۵-سمپاشی را از نور و گرمای شدید دور نگه دارید و برخی از واکنشهای شیمیایی ناخواسته توسط گرما یا نور فعال می شوند و در نتیجه محصولات رو به وخامت می گذارند.

سعی کنید اسپری های خانگی
صفحه اصلی محصولات یکی از بهترین و امن ترین مواد تشکیل دهنده برای آماده سازی اصول اولیه مراقبت از پوست. مواد آلی و طبیعی ، مانند روغن ، میوه ها ، غنی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها ، که همچنین جلوگیری از سرطان پوست. اسپری های خانگی می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان رایحه و کمک به مراقبت از پوست. استفاده از برخی از روش های ساده و مواد است که شما را در آشپزخانه خود را لازم اسپری و آماده سازی مورد علاقه خود را.

مواد ضروری برای ساخت اسپری بدن
آب مقطر یا آب جوش
20 قطره روغن فندق
20 قطره روغن بیوفیل
6-10 قطره اسانس معطر

اسپری بدن گریپ فروت
این اسپری برای استفاده در فصل تابستان بسیار عالی است. همچنین برای درمان درماتیت ، قرمزی و سوختگی بسیار موثر است و پوست را آرام و جوان می کند. برای تهیه این اسپری ، مواد زیر را با مواد اولیه مخلوط کنید:
15 قطره آب گریپ فروت
15 قطره روغن اسطوخودوس
 

اسپری بدن; مفید یا مضر?  / وب 

اسپری بدن نارنجی
آب پرتقال دارای خواص بسیاری برای درمان و مراقبت از مشکلات پوستی است. یکی از مهمترین خواص آن نیز حضور ویتامین C در مقادیر زیاد است. ویتامین C. جوانی و آسانسور پوست. این اسپری برای فصول سرد بسیار مناسب است و باعث دمای بدن بالا می شود. از مواد زیر همراه با مواد پایه برای اسپری نارنجی استفاده کنید:
برخی از پوست پرتقال رنده شده
15 قطره آب پرتقال
https://www.bathandbodyworks.com/c/body-care/body-sprays-mists

اسپری بدن; مفید یا مضر?  / وب 

اسپری بدن رزماری
رزماری یکی از گیاهان مورد استفاده در تولید پماد و داروهای مختلف برای آرام کردن و افزایش گردش خون است. آماده سازی اسپری بدن با رزماری می تواند گردش خون در سراسر بدن را افزایش دهد ، بنابراین یکی از بهترین گزینه ها استفاده از آن پس از حمام کردن و آرامش بخش است. از مواد زیر همراه با مواد پایه استفاده کنید:
15 قطره روغن رزماری یا استفاده
15 قطره روغن نعناع
 

اسپری بدن; مفید یا مضر?  / وب 
 

برای حل هر گونه مشکل پوستی یا ترفند لوازم آرایشی و بهداشتی ، همیشه یک راه حل خانگی نیز وجود دارد ؛ بنابراین از مواد طبیعی و سالم برای سلامت پوست خود استفاده کنید. داروهای خانگی هیچ عوارض و بنابراین شما با خیال راحت می توانید کمک گرفتن از آنها.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

داروهای خانگی با لب های رنگی

شما لازم نیست به طور مداوم استفاده از لوازم آرایشی به منظور رسیدن به لب به خوبی رنگ . استفاده مداوم در بهداشت باعث آسیب جدی به سلامت شما خواهد شد . شما می توانید با روش های خانگی و طبیعی برای دریافت لب های رنگی کمک کنید . در این مقاله ، ما نمونه ای از بهترین داروهای خانگی را برای رنگ شفاف ارائه می دهیم.

https://elanza.com/product/LNZ-P-1231/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%85-%D9%84%D8%A8-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-honey-shine

داشتن لب های روشن ، زیبا و صورتی ، بسیاری از مردم ، به ویژه خانم ها خواسته ها هستند. برای جلوگیری از هر گونه ترک و خشکی لب و لب نرم و صاف و رنگارنگ ، نکات مهم ذکر شده در زیر را بخوانید.

10 راه موثر برای گرفتن لب های رنگارنگ و زیبا
1. استفاده از آب چغندر بهترین راه برای الاغ صورتی در یک راه طبیعی است. چغندر شگفت آور موثر است. برای انجام این کار ، ابتدا چغندر را به یک مخلوط کن و چاه آب بریزید. شما می توانید آب چغندر را در یخچال ذخیره کنید. آب چغندر را روی لب های خود قرار دهید 3 تا 4 بار در روز و سپس آن را برای 20 دقیقه بشویید.

حضور لب های رنگی

حضور لب های رنگی با استفاده از آب چغندر
اگر می خواهید از خانه خارج شوید و نمی خواهید از رژ لب استفاده کنید ، بهتر است از آب چغندر استفاده کنید. این باعث می شود لب های خود را به طور طبیعی رنگی.

روغن زیتون
2. قبل از حمام ، کمی روغن زیتون را به لب های خود با کمک یک پد پنبه اعمال کنید. پس از چند دقیقه ، لب های خود را بشویید و اجازه دهید آن را خشک کنید. با این عمل ، شما در طول روز به هیچ مومیایی لب نیاز ندارید.

حضور لب های رنگی

حضور لب های رنگی با استفاده از روغن زیتون
به طور مشابه ، شما می توانید روغن میخک برای لب های خود را ، که دارای خواص ضد عفونی کننده و تعمیر و بهبود ترک لب استفاده کنید.

3-له چهار یا پنج گلبرگ گل رز قرمز و پوشش لب خود را با آنها. گلبرگ ها نه تنها بلافاصله باعث قرمزی لب ها می شوند ، بلکه آنها را نرم و صاف می کنند. انجام این عملیات 2-3 بار در روز. شما می توانید یک مومیایی لب را با مخلوط کردن گلبرگ های خرد شده با کرم شیر (کمر) آماده کنید. فقط آن را به خوبی مخلوط کنید و آن را روی لب های خود قرار دهید تا 20 دقیقه. سپس لب های خود را بشویید. با آن ، لب ها نرم می شوند.

 

4. به منظور نرم کردن و رسم لب خود را ، شما همچنین می توانید کره طبیعی استفاده کنید. روزانه 2 به 3 بار ، ماساژ لب با کره کمی و گرم است. این موثر خواهد بود.

روغن خردل
5. روغن خردل یک درمان باستانی برای بهبود لب های خشک است که در حال حاضر بسیار کم از این روش استفاده می کنند. قبل از خواب ، چند قطره روغن خردل را روی ناف بریزید و کمی ماساژ دهید و صبح روز بعد نتیجه را می بینیم. این روغن لب ترک خورده است که خونریزی شد و باعث می شود آنها را نرم و صاف را بهبود می بخشد.

حضور لب های رنگی

حضور لب های رنگی با استفاده از روغن خردل
6. داشتن یک رژیم غذایی مناسب و سالم برای دریافت لب های نرم و صورتی بسیار مهم است. شامل غذاهای غنی از ویتامین A در وعده های غذایی خود و نوشیدن مقدار زیادی آب روزانه. مصرف محصولات لبنی, میوه ها و آب میوه در مقادیر کافی. اجتناب از سیگار کشیدن بیش از حد.

https://www.myntra.com/lip-gloss/benefit-cosmetics/benefit-cosmetics-set-of-lip-stain-benetint---rose--the-porefessional-pore-primer-mini/14652808/buy

7. برای لب های صاف ، نرم و رنگی ، لایه برداری بسیار مهم است. مخلوط روغن زیتون و شکر در مقادیر مساوی به خوبی با.
به آرامی و در حالت عجله ترک این ترکیب بر روی لب. سپس ، با یک مسواک ، لب های خود را به آرامی پوست کنید.

شما همچنین می توانید ترکیبی از آب لیمو و شکر برای ارائه استفاده کنید. اجازه دهید این ترکیب بر روی لب ها برای 30 دقیقه باقی بماند و سپس ترکیب را به لب ها با یک مسواک برای پوسته پوسته شدن پوست خود اعمال کنید. سپس لب های خود را با آب سرد بشویید.

عسل و شکر نیز می تواند به عنوان یک پوست استفاده شود. پس از استفاده از آن ، شما می توانید اثر عجیب و غریب و شگرف خود را ببینید.

روغن نارگیل
8-ترکیب چند قطره از روغن نارگیل آب لیمو و عسل و موم. ترکیب را گرم کنید و آن را به یک شیشه شیشه بریزید. آیا بیش از حد گرم نیست چرا که آنها اثر خود را از دست بدهند. این ترکیب را می توان در شیشه ای ذخیره می شود به استفاده از هر زمان که شما به آن نیاز دارید.

9-موم زنبور ، روغن هسته زردآلو و روغن گل اشرفی به خوبی مخلوط شده و کمی با بخار گرم می شود. سپس چند قطره اسانس نارنجی را به آن اضافه کنید. شما می توانید این را در ظروف شیشه ای ذخیره کنید.

موم زنبور عسل
حضور لب های رنگی

داشتن لب های رنگی با استفاده از موم زنبور عسل
10-موم ، روغن کرچک و روغن کنجد در یک مخلوط بخار پز با هم. شما می توانید آن را بیش از بخار نگه دارید و خوب مخلوط کنید ، چند قطره آب چغندر را به آن اضافه کنید.
شما می توانید این کامپوزیت را برای استفاده های بعدی نگه دارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

18 دستور العمل های خانگی برای تهیه بهترین ماسک اسکراب لب

اگر تا به حال ، در مورد ماسک برای لب شما را نمی شنوند. شما به تنهایی نیست چرا که اغلب ما برای مرطوب کردن لب ها بیشتر برای ما مهم است اما مسئله اصلی در اینجا این است که برای حفظ نرمی و لطافت لب ها باید مرتبا آنها ماسک ما لب ماسک کمک به پوست مرده و عمیق چاک که در طول زمان شما ایجاد شده اند از بین بروند و در نتیجه لب

https://www.myntra.com/lip-gloss/benefit-cosmetics/benefit-cosmetics-set-of-lip-stain-benetint---rose--the-porefessional-pore-primer-mini/14652808/buy

بدون شک باید آن را نمی شود که مقدار زیادی از پول به مالش لب گرفتن پرداخت می شود, اما همچنین شما می توانید به راحتی با چند ماده است که در اکثر خانه های موجود خود را بهترین خود را به خرید هر گونه مواد شیمیایی در آن به کار نمی رفت و از سلامت کلیه مفید است .

پس از این بخش از پوست سالم و مو ، ما به شما چند دستور العمل های خانگی آموزش برای آماده سازی مالش و ماسک لب طبیعی است. 

مالش لب چه هستند شامل? 

ماسک اسکراب لب شامل دو جزء است . یک ماسک ، یک ماده تقویت شده.

تقلید و یا تقویت ماده باعث می شود پایه پوست مرطوب را به ماسک که باعث می شود ماسک لب نرم تر .به طور کلی ، این دو عنصر با هم مرطوب و نرم کردن پوست است.

 

دستور العمل برای تهیه اسکراب و ماسک لب خانگی 
1. ماسک لب نارگیل و عسل
مواد تشکیل دهنده :

 یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل
 یک قاشق غذاخوری عسل آلی
 دو قاشق غذاخوری شکر قهوه ای
 یک قاشق مربا خوری دوم آب ولرم
آماده سازی :

ابتدا روغن نارگیل و عسل ترکیب قهوه ای و شکر و آب گرم به این مخلوط اضافه کنید و در نهایت ماسک به دست آمده بر لب از نماز خود را و برای 2 تا 3 دقیقه ماساژ دهید سپس با آب ولرم شستشو دهید. 

چرا این ماسک اسکراب و لب پاسخ می دهد :

روغن نارگیل سرشار از آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که باعث می شود پوست در حالی که شکر قهوه ای به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده و مارک اصلاح اعمال قدرتمند برای از بین بردن مرده و خشک پوست کمک می کند و عسل نیز سرشار از خواص درمانی می باشد . 

2.ماسک اسکراب لب نعناع
مواد تشکیل دهنده :

 دو قاشق غذاخوری روغن زیتون یا نارگیل
  2 قاشق غذاخوری شکر
  8 تا 10 قطره روغن نعناع
 یک قاشق چای خوری دوم روغن دانه انگور 
آماده سازی :

شکر و روغن نارگیل یا زیتون با یکدیگر و گرسنگی و سپس روغن نعناع را به آن رشد و در نهایت روغن دانه انگور اضافه کردن مواد به دست آمده بر لب صورت خود, نفس برای چند دقیقه و اسکراب و سپس با آب ولرم شستشو دهید . 

چرا این ماسک کار می کند ؟  :

شکر به عنوان یک ماسک طبیعی کار می کند در حالی که روغن نعناع, برای بهبود گردش خون در لب ها کمک زیادی می کند, این, ارائه, بزرگ, مردم, انگور نیز سرشار از آنتی اکسیدان ها است و یک مرطوب کننده طبیعی و قوی است . 

3. ماسک و اسکراب ماسک شکر قهوه ای و عسل :
مواد تشکیل دهنده:

  یک قاشق از یک عسل
 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای
  5 تا 6 قطره روغن اسطوخودوس 
آماده سازی:

عسل و شکر قهوه ای را با یکدیگر ترکیب روغن بنابراین اضافه کنید و خوب هم بزنید و سپس کانال است که به دست آمده بر لب از نماز خود را و برای 2 تا 3 دقیقه ماساژ دهید سپس با آب ولرم شستشو دهید . 

چرا این کار اسکراب :

شکر یکی از بهترین اسکراب های خانگی است ، عسل لب ها را نرم می کند و به روشن کردن آن کمک می کند . روغن اسطوخودوس نیز لب ها را تغذیه می کند و از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند. 

4. ماسک اسکراب لب شکلات :
مواد تشکیل دهنده:

  یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو
  2 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای
  1 عصاره وانیل قاشق چای خوری
 یک چهارم قاشق چای خوری عسل
  2 قاشق چایخوری روغن زیتون 
آماده سازی:

تمام مواد تشکیل دهنده در یک ظرف شیشه ای مخلوط و هم بزنید و سپس بر روی لب های خود را ، مالش با حرکات دایره ای ، مالش آسان ، اجازه دهید چند دقیقه در اقامت خود ، و سپس در آب گرم شستشو.

ماسک لب 

چرا این کار اسکراب:

https://elanza.com/product/LNZ-P-1231/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%85-%D9%84%D8%A8-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-honey-shine

این اسکراب نه تنها برای هوس شکلات نیازهای شما را برآورده بلکه لب ها را عمیقا مرطوب می کند و با استفاده از وانیل همچنین دارای خواص ضد پیری و آنتی اکسیدان است که مضر به پوست ناشی از رادیکال های آزاد را از بین ببرد . 

5.ماسک اسکراب لب دارچین :
مواد تشکیل دهنده :

 قاشق چای خوری پودر دارچین
  یک قاشق دوم عسل
 یک قاشق مربا خوری دوم روغن زیتون 
آماده سازی :

اول از همه مواد تشکیل دهنده در یک کاسه مخلوط کردن ، و غیره، خوب هم بزنید ، و پس از آن ، با انگشتان دست خود را به آرامی بر روی لب ها و سلول های مرده بر روی پوست شما و مالش، و سپس در آب گرم و نرم شستشو ، استفاده از مورد علاقه خود را .

 چرا این کار اسکراب :

در بخش های قبلی مطالب جهان, مرطوب, مد, تمرکز بر روش های برجسته کردن لب ها با مواد طبیعی دارچین به عنوان یکی از بهترین های ما به ارائه و شما می دانید که دارچین طبیعی تشدید است که می توان بدون تزریق لب های خود را برجسته و پر, و همچنین به عنوان یک ماسک بیش از حد کار می کند و می توانید لب هایی صاف و یکدست داشته باشید . 

6. ماسک لب پوست پرتقال :
مواد تشکیل دهنده :

 دو قاشق غذاخوری پودر پوست پرتقال خشک شده
 2 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای
  10 تا 12 قطره روغن بادام 


آماده سازی :

پوست پرتقال خشک شده آسیاب و سپس اضافه کردن شکر قهوه ای و روغن بادام اضافه شد به این مخلوط را به مدت 30 ثانیه به آرامی روی لب های خود را ماساژ دهید و سپس کاملا شستشو با آب گرم . این درمان را دو بار در هفته تکرار کنید. 

چرا این کار اسکراب :

پوست پرتقال رفتار لب های تیره و رنگی که کشف و ضبط شده اند. روغن بادام برای تغذیه و مرطوب کننده لب های خشک و خرد شده عالی است . شکر نیز ضد عفونی کننده بی همتا و قدرتمند است. 

7. ماسک اسکراب لب بادی :
مواد تشکیل دهنده :

 یک قاشق غذاخوری شکر
  یک قاشق چای خوری دوم روغن زیتون
  یک تا دو قطره عصاره توت فرنگی
 نقاشی رز صورتی 
آماده سازی :

شکر و روغن زیتون را در یک کاسه با هم مخلوط کنید و سپس عصاره توت فرنگی را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید در نهایت روغن, رنگ و اضافه کردن یک اسکراب با انگشتان دست خود را تمیز روی لب های خود اعمال می شود . 

چرا این کار اسکراب:

شکر و سلول های مرده را از بین میبرد و روغن زیتون را براق می کند و آنها را با طراوت و زیبایی پوست و رنگ است که می تواند یا می تواند زیبایی و جذابیت این محصول بیشتر و فقط فراموش نکنید که بعد از شستن این نوع اسکراب, مطمئن شوید که به استفاده از یک نرم کننده . 

8. ماسک اسکراب لب توت فرنگی و کیوی :
مواد تشکیل دهنده :

 تعداد توت فرنگی له شده
 یک ثانیه کیوی
  6 قاشق غذاخوری شکر
  دو قاشق غذاخوری روغن زیتون
  2 قطره ویتامین E 
آماده سازی :

توت فرنگی و کیوی را با هم مخلوط کنید سپس شکر و روغن زیتون به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید و در نهایت ویتامین E به آن اضافه کنید و به مدت 30 تا 40 ثانیه به آرامی ماساژ دهید و اجازه دهید شکر ماسک پوست خشک شما و سپس کاملا شستشو با آب گرم .

چرا این کار اسکراب :

این ماسک می تواند لب های زخمی و خشک را درمان کند و آنها را نرم تر کند .

توت فرنگی نیز حاوی مواد معدنی ضروری و ویتامین ها است که کمک به درمان تنگی لب.

 اسکراب توت فرنگی

9. ماسک قهوه و عسل :
مواد تشکیل دهنده :

 یک قاشق غذاخوری قهوه
 یک قاشق غذاخوری عسل 
آماده سازی:

قهوه و عسل را با یکدیگر مخلوط کنید و خوب هم بزنید و سپس مالیدن گرفتن لب خود را اعمال می شود حدود یک دقیقه با حرکات فشار ماساژ دهید در نهایت با آب گرم شستشو دهید و بلافاصله refresh آب دیدم این ماسک در ذهن است .

 چرا این ماسک کار می کند ؟  :

قهوه ، علاوه بر اینکه می تواند برای سوخت و ساز بدن ، کمک می کند تا شما را از خواب بیدار نگه دارید تا. باعث می شود سالم نگه داشتن لب نیز می تواند ترکیب شود قهوه و عسل و همچنین یک راه عالی برای تمیز کردن و مرطوب نگه داشتن لب ها می تواند باشد. 

10. ماسک اسکراب لب بادام:
مواد تشکیل دهنده:

 دو قاشق غذاخوری شکر قهوه ای
 یک قاشق غذاخوری عسل
 یک قاشق غذاخوری روغن بادام
آماده سازی:

مواد تشکیل دهنده را با هم مخلوط کنید ، به خوبی هم بزنید و مقدار کمی از آن را بر روی لب های خود بمالید ، سپس شکر را بشویید ، اما اثری از روغن بادام برای آب را از بین نمی برید.

چرا این ماسک کار می کند ؟ 

روغن بادام سلول های مرده پوست را از بین می برد و مانع از لب chapped . 

11. ماسک گلبرگ گل رز و شیر:
مواد تشکیل دهنده:

 گلبرگ رز
 شیر 
آماده سازی:

گلبرگ های گل را خرد کرده و با شیر مخلوط کنید تا ماسک را دریافت کنید و سپس بر روی لب ها مالش دهید اسکراب طبیعی و سپس با آب گرم شستشو دهید. 

چرا این ماسک کار می کند ؟ 

گلبرگ های رز به طور طبیعی لب ها را روشن می کنند و خواص ضد باکتری آنها نیز از آسیب لب جلوگیری می کند و شیر لب ها را تازه می کند. 

12. لیمو لب اسکراب-ماسک:
مواد تشکیل دهنده :

 یک قاشق غذاخوری آب لیمو
 دو قاشق غذاخوری شکر
 یک قاشق چای خوری وازلین 
آماده سازی:

اول شکر و وازلین را در یک کاسه با هم ترکیب آب لیمو تا کنون و پس از آن و در نتیجه آنها را به آرامی و برای یک دقیقه بر روی لب ماساژ دهید و آنها را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و سپس با آب ولرم شستشو دهید. 

چرا این ماسک کار می کند ؟ 

آب لیمو سفید کننده بزرگ است و پوست مرده را از لب ها حذف می کند . 

13. ماسک اسکراب لب وانیل و نارگیل:
مواد تشکیل دهنده:

 یک قاشق چای خوری روغن نارگیل درمان نشده
 دو قاشق چای خوری شکر
 عصاره وانیل چهارم قاشق چای خوری 
آماده سازی:

تمام مواد را در یک کاسه مخلوط کنید ، مقدار کمی از آن را روی لب های خود بمالید و با آب گرم شستشو دهید. 

چرا این ماسک کار می کند ؟ 

روغن نارگیل عمیقا لب ها را مرطوب می کند و عصاره وانیل نیز لب های آفتاب سوختگی را بهبود می بخشد . 

14. ماسک اسکراب لب ویتامین E :
مواد تشکیل دهنده:

 یک قاشق غذاخوری عسل
 یک قاشق چای خوری روغن زیتون یا نارگیل
 یک قاشق چای خوری ویتامین E
 یک قاشق غذاخوری شکر قهوه ای 
آماده سازی:

تمام مواد را در یک کاسه مخلوط کنید ، خوب مخلوط کنید تا مخلوط خوبی داشته باشید و سپس این اسکراب را به لب های خود با یک انگشت پاک کنید و با آب ولرم شستشو دهید. 

چرا این ماسک کار می کند ؟ 

ویتامین E دارای خواص آنتی اکسیدانی و نرم کننده است و می تواند لب های خشک را درمان کند و فورا آنها را مرطوب کند.

اسکراب لب  

15. نعناع ، کاکائو و قهوه ماسک لب :
مواد تشکیل دهنده:

 دو قاشق غذاخوری شکر
 یک قاشق چای خوری دوم پودر کاکائو
 قاشق چای خوری دوم قهوه
 یک قاشق غذا خوری روغن دانه انگور یا روغن آووکادو
 سه قطره اسانس یا روغن نعناع 
آماده سازی:

شکر و کاکائو و قهوه را با هم در یک کاسه مخلوط کنید سپس نعناع و عصاره هسته انگور و روغن را به آن اضافه کنید و پس از آن ماسک توانید آن را برای یک دقیقه بر روی مادر خود را و در نهایت با آب ولرم شستشو دهید. 

چرا این ماسک کار می کند ؟ 

این مواد سلول های مرده پوست را از بین می برند و روغن دانه انگور لب ها را مرطوب و مرطوب می کند . 

16. ماسک اسکراب لب آسپرین :
مواد تشکیل دهنده:

 چهار قرص آسپرین بدون کدئین
 2 قاشق چای خوری شکر قهوه ای
 دو قاشق چای خوری عسل
 یک قاشق چای خوری روغن زیتون
 یک کپسول ویتامین E 
آماده سازی :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

خانمها هرگز مثل این استحمام

چند وقت پیش ، یک زن با وزن بالا با یک بیماری قارچی مراجعه کننده و گفت: متخصص زنان دکتر نیرومش. یکی از سوالات شما از او خواست به نشستن در حمام بر روی صندلی و یا در کف حمام? پاسخ در بود ... به دلیل تحمل وزن بالا ایستاده ، نه به این دلیل که برای مدت طولانی به آن عادت کرده اند. کف حمام, غلغلک دادن, و بیشتر از زمان, به عنوان حمام بود.

او توضیح داد که خورشید به نظر می رسد و محیطی مرطوب و مستعد ابتلا به رسوب نشسته در کف حمام یا دوش آب گرم یا و یا حتی در این گفت و گو به خصوص در اماکن عمومی می تواند باعث انتقال به اندام تناسلی می شود.


چنین توصیه های دقیق ، خانم ها و drinkwhan کار حمام ایستاده خود را ، اگر زمان حمام کردن طولانی است ، و یا برای برخی از دلیل شما می خواهید به نشستن بر روی. یک صندلی یا چهار پا ، و قبل از نشستن ، مطمئن شوید که آن را با آب جوش خود خراشیده کنید. اگر سینک یا توالت به خصوص در عمومی و یا هتل استفاده از محیط حتما قبل از استفاده آن را با مواد ضد عفونی کننده و پاک کردن راه حل نیست زیرا عفونت های قارچی بیماری های شایع ترین بیماری است که از محیط حمام میتواند منتقل شود و علائم آن ترشحات و سفید همراه خارش و سوزش است.


اگر یک زن این نکات و اعلامیه های سبز ، زرد یا بد بو را با تحریک و خارش متوجه نشود ، باید به یک متخصص مراجعه کند. برخی از میکروب ها نیز ممکن است سیستم تولید مثل که در آن علائم تنها در طول یک رابطه زناشویی به نظر می رسد وارد کنید. ترشح یک زن آلوده به این میکروب ها به دنبال از دست دادن اسپرم داخل واژن بد بو مانند بوی ماهی فاسد است. این نشانه ای از عفونت است و نیاز به درمان.


شما ممکن است تجربه سوزش, خارش, عرق کردن و ترشحات بد بو برای برخی از دلیل, که یکی از شایع ترین مشکلات در تابستان یک زن است. آیا شما معمولا به یک متخصص زنان در این موارد مراجعه, پوست یا طب سنتی? متخصصان باید نکات مفید برای کار خانمها که باید به کار برای نشستن ساعت و یا کسانی که به طور منظم در سفر و نشستن ساعت های طولانی در ماشین یا هواپیما صندلی و همه کسانی که رنج می برند.


توصیه طب سنتی در مورد حمام کردن
برای رفع سوزش و خارش درمان زخم و التهاب ناشی از عرق یا جوشانده بابونه یا آویشن را که قارچ ها و باکتری را از بین می برد و در آب گرم در یک حوضه بریزید و داخل آن بنشینید. اگر شما نازک و پوست خشک و این مشکل ناشی از پوست خشک یا تشدید ویتامین کرم و پماد بنفش موضعی به منطقه روغن هستند.

https://elanza.com/product/LNZ-P-4694/%DA%98%D9%84-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%84%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B1-%DA%A9%D8%AF-1-%D8%AD%D8%AC%D9%85-150-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

اگر خارش و سوزش ناشی از عفونت و وجود ترشحات بد بو, استفاده از پماد calandola یا گیاه همیشه بهار توصیه می شود. در میان داروهای خوراکی با توجه به خلق و خو, آویشن, عرق دارچین و رازیانه برای افراد سرد مزاج قاصدک عرق و روزه صبح شاتر تنگ برای کسانی که گرم و خوی.
پزشکی ، بهداشت و درمان دستگاه های بهداشتی


مشاوره متخصص پوست در مورد حمام کردن
مشکل اصلی که در تابستان رخ می دهد به علت تعریق بیش از حد ، انسداد غدد عرق و خارش و سوزش زیر است. برای پیشگیری از آن کافی است به پوشیدن لباس های تنگ و تنگ و از جنس مواد پلاستیکی پرهیز برنامه در اتصالات سست, لباس پنبه ای بپوشید هوا بین جریان خواهد بود اما اگر شما به دنبال برای گرما و تعریق بیش از حد دچار این مشکل شدید وجود دارد هیچ کرم موضعی استفاده نکنید زیرا باعث انسداد بیشتر دهانه غدد عرق و زباله های تخریب است.
پیشنهاد ویژه
درمان بیش فعالی, گفتار درمانی, درمان, شب, رای درمان کودکان مبتلا به beepitett بدون نیاز به روغن پوست و مو, بهترین رنگ مو, رنگ مو عکسی که کامل آکورد سفید و خاکستری

با حمام کردن و ترک محل اجازه مشکل به یک راه حل در اسرع وقت آمده. اگر علت سوزش و خارش عفونت باشد یا بیماری های قارچی باید به متخصص زنان مراجعه کنید ، قارچ را آزمایش کنید و دارو را مصرف کنید.

https://www.amazon.com/Womens-Health-Gel-Care/s?rh=n%3A386373011%2Cp_n_format_browse-bin%3A389638011


مشاوره زنان در مورد حمام کردن
بهترین توصیه برای نظارت بر نظافت سلامت و دوش است . در تابستان که در آن عرق کردن بالا است ، لباس زیر باید به طور منظم و خشک جایگزین شود. حمام کردن روزانه نباید فراموش شود. ناحیه تناسلی باید به طور مرتب شسته و خشک شود ، اما 2 بار در هفته از شامپو ، صابون یا ژل سالم استفاده می کند. دامن بهترین پتو برای فصل است و باید از پوشیدن شلوار استرچ پلاستیکی خودداری کند. اگر یک زن ، به جز خارش و سوزش ، عفونت قارچی ، ترشحات زرد و بوی ناخوشایند را احساس کند ، باید پیش از آن برای داروهای ضد قارچی به متخصص مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99