آشپز صورت است که یک راه سریع و آسان به دور از بدن از موهای صورت برای زنان کمک می کند تا پوستی صاف و نرم و صاف و بدون احساس درد و در کوتاه ترین زمان ممکن.


چهره آشپز است?
آشپز چهره راحت و بدون درد برای حذف موهای صورت ناخواسته است, اما بسیاری از زنان بسیاری از سوالات در مورد مزایا و معایب صورت شیوا. Shiv وضعیت به دلیل این است که راه سریع و آسان برای مو بدن, چهره, ویدئو, کمک, بدون احساس درد و در کوتاه ترین زمان ممکن به پوست صاف و ابریشمی و بیشتر شما را ،  این بسیاری از طرفداران.

معنای واژگانی صورت شیوا است? شف از اصطلاح انگلیسی اصلاح معنی خراش دادن گرفته شده است, بنابراین مو از پوست به هر وسیله, محتوی, اصلاح, و غیره. ژیلت یا abiledi به اصطلاح ارتش نامیده می شود. در یک موی صورت ، بر خلاف یک روبان ، مو از ریشه کشیده نمی شود ، اما فقط از پوست تراشیده می شود. به جز استفاده از فرمولاسیون های تیز ، شما همچنین می توانید از روش چهره Shiv با پودر انگیزه استفاده کنید.

راه درست چهره آشپز با یک تیغه یا ژیلت


شیو مضرات صورت ، انواع روش های صورت شیو ، روش های صورت شیو
آشپز چهره با تیغ صورت تراشی

هرگز اصلاح آلوده و آرایش پوست. همیشه تمیز کردن پوست از آلودگی و لوازم آرایشی با پاک کننده ملایم قبل از اصلاح صورت با تیغه اول. بهترین زمان و مکان برای تراشیدن صورت به طور همزمان با حمام این است که آلاینده های پوست به خوبی شسته می شوند.

برای آشپز صورت با ژیلت, شما باید با استفاده از یک محصول است که پوست شما را لغزنده به طوری که ژیلت حرکت می کند به راحتی بر روی پوست بدون آسیب. سرآشپز صورت با ژیلت صورت خشک می تواند باعث آسیب جدی به پوست و درماتیت شود. این می تواند به شما انواع محصولات بهداشتی ، از جمله کرم ها ، ژل های ویژه غیر فوم برای صورت کمک کند. شما همچنین می توانید انواع شیر پاک کننده ها و یا دیگر کرم های بدون چربی موجود در خانه استفاده کنید.

سر آشپز با تیغه اگر شما مهارت های کافی, بهتر است به استفاده از یک تیغه برای اصلاح صورت یا ابرو تیغ که دارای یک تیغه. دسته مخصوصا برای این کار برای کنترل بهتر تیغه طراحی شده است. نگه دار ، تیغه به منظور رشد موهای صورت با فشار ملایم بر روی پوست. اما اگر شما به اندازه کافی مهارت شما می توانید gillett ارائه می دهد لب انتخاب امن تر و راحت تر برای شما بهتر است به استفاده از Gilletts نر که شامل تیغه های 3 یا بیشتر.

https://elanza.com/product/LNZP-60e457e274e57/%D9%85%DB%8C%D8%B3%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%DA%86%D9%84%D9%86%D8%AC-%D9%85%D8%AF%D9%84-micellar-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

اصلاح باید به آرامی و به طور پیوسته انجام شود. اگر شما عجله برای مشاهده صورت خود را, شما بدون شک صورت خود را آسیب. در صورتی که شما صورت خود را مجروح بلافاصله دست خود را تحت فشار قرار دادند و منتظر خونریزی برای متوقف کردن.

آشپز صورت با اپیلیدی


سرآشپز چهره ، سرآشپز چهره ، سرآشپز مزایای صورت
آشپز صورت با اپیلیدی

اغلب جداگانه بافه سری appilator که شما می توانید استفاده کنید برای بافه برای استفاده از این بافه سری برای بدن است, بنابراین برای صورت باریک, برای مثال, لب بالا و یا سمت بینی اعمال می شود نه تنها به طرف صورت شما می توانید از آن استفاده کنید. صورت آشپز با epilip صورت اپیلاسیون دستگاه به بازار آمده که دارای یک زنجیره و می توانید به راحتی و بسیار امن تمام گوشه و صورت به سرعت آشپز.
بدون نیاز به تزریق ، درد زانو خوب در خانه!!

آیا شما از افتادن و تورم پلک ها می ترسید ؟  با پر کردن فرم و نگران نباشید دیگر!


آشپز چهره با پودر moper
اگر شما موهای ضخیم و اصلاح با استفاده از این کد باعث می شود مردم بیشتر به وضوح احساس می کنم زمانی که من آن را لمس نمی, شما می توانید با استفاده از کرم های مو. این کرم ها کمی به عمق پوست نفوذ می کنند تا رشد مو طولانی تر شود و در هنگام دست زدن به صورت احساس تیز نمی شود. پس از درمان صورت با پودر پاک کردن ، شما باید کرم مرطوب کننده و مرطوب کننده قوی است که پوست خشک استفاده کنید.

توصیه نمی شود از پودر های سنتی moper استفاده شود که برای بدن برای صورت استفاده می شود. این پودرها بسیار قوی هستند و به خشک کردن پوست ظریف صورت کمک می کنند. اگر می خواهید از این محصولات استفاده کنید ، بهتر است از پودر یا کرم های مخصوص صورت استفاده کنید.

راهنمایی شما نیاز به دانستن برای ارائه صورت
- همیشه بهتر است به استفاده از یک دستگاه اصلاح جدید به تراشیدن صورت به طوری که امکان آسیب به پوست صورت کمتر می شود.

- اصلاح صورت با ژیلت, شما باید استفاده از این محصول است که اسلاید پوست خود را به حرکت ژیلت بدون آسیب و به راحتی بر روی پوست است. این می تواند به شما انواع محصولات بهداشتی ، از جمله کرم ها ، ژل های ویژه غیر فوم برای صورت کمک کند.

- اگر پوست حساس دارید ، بهتر است از کرم هایی که حاوی مواد ضد التهابی مانند بابونه ، آلوئه ورا ، آکوکتوم و آلانتوئین پس از شیو هستند استفاده کنید. کرم استفاده می کنید باید آلرژن از جمله الکل باشد. (آلرژن ها باعث تحریک و قرمزی در پوست می شوند.)

https://www.skinpharmacy.in/shop/misslar-skin-cleanser/
رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ مو بویل

- اگر پوست شما آکنه ، بهتر است برای جلوگیری از زمان مهار آکنه به دلیل آن ممکن است باعث التهاب دو بر روی پوست شما است.

- اگر در مورد پاکیزگی ژیلت مطمئن نیستید ، قبل از استفاده ، آن را با الکل ضد عفونی کنید.

- استفاده از آن تیغه ، یکبار مصرف ، که بسیار معمول است ، اما این تیغه معمولا پس از 4 تا 5 بار ، استفاده از آن و اعمال آن را به صورت ، باعث خش و التهاب.
پیشنهاد ویژه
رنگ مو, بهترین رنگ مو, رنگ مو beyolperfdartrain رنگ مو تخیل * * * * ارسال raیگanlaser مو, عوارض لیزر مو, کون به Zee_oic قبل از لیزر مشاوره رایگان بگیرشلف سیستم ارائه دهنده istendbhetrin روش را انتخاب کنید تا لاک پشت بر روی میز / ایستاده لاک پشت

- تیغه یک جای خوب برای تجمع باکتری ها و زمانی که آنها را به حمام پس از استفاده خشک قرار می گیرند ، این امکان وجود دارد که سری بعدی عفونت در پوست شود وجود دارد.

مزایای آشپز صورت برای زنان


روش چهره شیو ، مزایای چهره شیو ، آسیب های صورت شیو
آشپز, ارضا روی صورت, با ژیلت

آشپز وضعیت, و همچنین حذف موهای صورت, و غیره. پوست نیز exfoliates و جسمی حذف سلول های مرده از سطح پوست لایه برداری است که باعث نرم تر و صاف پوست و بهبود اثر و اثر مواد مغذی بیشتر و کرم بر روی پوست است.

اصلاح پوست صورت باعث می شود پوست خود را فورا صاف و صاف و لوازم آرایشی, نشستن به صورت یکنواخت بر روی پوست پس از اصلاح قبل از حزب باعث زیبایی بیشتر و درخشندگی به پوست شما. البته ، بهتر است یک ساعت تا دو ساعت بعد از آشپز آرایش کنید تا پوست از التهاب و قرمزی رنج نبردد.

پوست برخی از افراد به کمربند و به اصطلاح پوست و جوش حساسیت دارد. خوشبختانه روش شیف می تواند به چنین افرادی کمک کند و پس از برداشتن موهای ناخواسته چنین عوارض ناخوشایندی را تجربه نخواهند کرد.

معایب و معایب آشپز خانم ها صورت
شیو با اصلاح بیش از حد بزرگ اصطکاک بر روی پوست ایجاد کوچک بالقوه زخم بر روی پوست باعث به علت احساس سوزش در پوست را زخم و یا به علت naordi شما پوست حساس دارید حتی اگر پوست شما حساس است بهتر است از دیگر روش حذف مو استفاده کنید.

اگر پوست صورت دارای زخم ، آکنه یا جوش باشد ، تراشیدن می تواند باعث التهاب بیشتری در صورت شود.

به این ترتیب ، آشپز برای, که آن را به مو می آید به جای تنه از ریشه, و غیره. تکه های پوست با سرعت بیشتری دوباره ظاهر می شود ممکن است یک هفته تا دو بار این تکرار نیاز. البته اگر رشد مو خود را آهسته است ، سپس شما بسیار خوش شانس هستند و شما لازم نیست به تراشیدن یک یا دو بار بیشتر از ماهی.

آیا یک سرآشپز صورت مو را ضخیم تر می کند ؟ 
اکثر مردم فکر می کنم که اگر آنها اصلاح موهای صورت خود تر ضخیم تر و تیره تر از قبل اما این درک کلی و کاملا اشتباه است. افزایش فولیکول های مو هیچ ارتباطی با اصلاح ندارد ، اما ممکن است باعث رشد موهای طولانی تر شود ، اما هیچ تاثیری بر ضخامت مو نخواهد داشت.