وظیفه شامپو تمیز کردن مو و پوست سر, شامپو حاوی مواد برای پاک کردن چربی مو و آلودگی به گفته یکی از صاحبان نام تجاری معروف از شامپو و شامپو در حال حاضر بسیاری از برنامه های کاربردی هستند و می توانند نیازهای خود را در شرایط مختلف برگزار می شود برای مثال می توانید از ضخیم شدن و نرم کردن و مرطوب کردن حجم این درخشش مو tathirگzar دانش است. اطلاعات است که باید در مورد شامپو مضرات و مواد مضر مورد استفاده در شامپو در ذهن.

شامپو دقیقا چیست؟ 
آیا این فقط برای شستن مو است ؟  بله شامپو امارات برای تمیز کردن مو اما در طول سال ، و تغییر فرمول ساخت آن. یکی دیگر نیز استفاده می شود ، که وجود دارد ، برای مثال ، می تواند از شامپو امروز به ضخیم شدن مو ، نرم کردن ، صاف و ... استفاده می شود.

در این قسمت از سلامت مو و پوست مرطوب شما می توانید که اسرار موجود در شامپو مورد, شما نیاز به خواندن و خطرات شما را نیز کشف و مهم ترین چیزی که شما باید با استفاده از شامپو بدانید که این مواد در آن استفاده می شود اما مواد مورد استفاده در آن است.

معایب شامپو

معایب شامپو چیست؟ 
چه اتفاقی می افتد در صنعت شامپو?
با هدف بهبود و تقویت فرمولاسیون شامپو صاحبان کارخانه شروع به اقدامات ساده و کار و مواد موجود در آن را که پاک کننده تر خواهد بود از سوی دیگر و دیگر انواع رنگ مو, چنین به عنوان نرم کننده در کار آنها ایجاد کنید گاهی اوقات آن را فقط بسیار عجیب و پیشرفته که قادر بافت و ظاهر مو را نیز

حالا مشکل چیه ؟ 

مشکل اینجا است که سازندگان از شامپو به دلیل توجه بیش از حد به این مسائل که حاشیه شامپو هدف اصلی که تمیز کردن انجام می شود و اضافه کردن مقدار زیادی به شامپو می تواند تمیز کردن قدرت اجبار آن را کاهش می دهد و باعث می شود که شامپو به چوب مو و این مواد باعث می شود روغن و غیره. سیلیکون-پارابن مو ما باقی بماند حتی اگر این شامپو به شما مطمئن شوید که یک نوع مطمئن و تمیز کننده نیز در کنار خود داشته باشید زیرا این شامپو به تنهایی برای بهداشت آنها را پشتیبانی نمی کند.

چگونه به استفاده از شامپو? 
برعکس ، محصولات دیگر برای مو. مو باید مستقیما به مو و پوست سر ، زد ، و سپس شما می توانید آن را نرم تر ، مو نقش قادر به که تمام قطعات و آلودگی برای پوشش.

چرا شامپو پیشرفته خوب نیست?
هنگامی که شامپو ، پیشرفته بر روی مو ، سر ، عنوان ، و غیره در واقع مواد سنگینی مانند سیلیکون وارد سر ما خطر است که به آرامی مواد سر می تواند فولیکول های مو در دراز مدت و رشد مو تا حد زیادی جامد بنابراین با از دست دادن مو و نازک چهره آن ما خواهد شد.

در واقع بسیاری از مردم امروز با آن مواجه با مشکل ریزش مو فکر می کنم که آنها نمی, شاید, چنین یک عامل که باعث از دست دادن موهایشان و متخصصان بر این باورند که این شامپو نه تنها حاوی مواد مفید برای تمیز کردن مو به انجام این کار, اما بر خلاف این را نیز انجام دهد .

شامپو نقص

ریزش مو از معایب استفاده از شامپو نامناسب
شامپو جدید برای موهای رنگ شده چیست ؟ 
گاهی اوقات شما پیدا کنید که شامپو برای درمان موهای رنگ شده اند خریداری شده ما را درک نمی کنند چرا رنگ مو ما به عنوان ما می خواهیم تازه نیست فقط می دانم که لازم است به شامپو با فرمولی فاقد سولفات با ما می توانید از آن استفاده کنید اما دوباره با حذف سولفات از رنگ مو. ادامه به پوست سر, ما باد می وزد و پس از چند هفته. رنگ نشان می دهد که پس از تجزیه و تحلیل بسیار متوجه نظریه ما شامپو و نرم کننده تهیه شده با سیلیکون و توانایی تمیز کردن مو, مو, رنگ, خشن, اکشن, بنابراین ما سعی کردیم که برای رنگ مو از فرمولاسیون شامپو جدید ما می توانید تمام است که غیر ضروری از خارج ما فقط نمی تواند همیشه استفاده کنید. ما مواد اولیه و بهداشت ملایم را حفظ کردیم.

15 مواد مضر مورد استفاده در شامپو
1. لورل سولفات ، آمونیوم یا سدیم لوریل سولفات.

سولفات ، یک پاک کننده بسیار قوی است که یک واکنش شیمیایی به نظر می رسد و می تواند با آب ، پوست سر تمیز ، زمانی که سر خود را با شامپو shoayed ، و غیره ترکیب شده است. سولفات تمام چربی و گرد و خاک از برند اما به طور همزمان با تمیز کردن می تواند به موها صدمه دیده خواهد شد پرتاب و آن را شکننده و مجعد کار می کنند.

2. سدیم لوریل سولفات چین تولید کننده

سدیم معمولا می دهد کفی به شامپو که هر کس دوست دارد این ویژگی ، اما زمانی که سمت چپ بر روی پوست سر ، آن می تواند اثرات سمی در بدن یک فرد را ترک. پیش از این ، ما متوجه شدیم که مو رنگ شده و خشک است ، باید از آن اجتناب کرد ، زیرا رنگ را حذف می کند و ریشه های مو را با حذف روغن های طبیعی خشک می کند.

3. پارابن

https://elanza.com/product/LNZP-60ec3340739e7/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%B6%D8%AF-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 

پارابنها معمولا ضعیف مجروح آنها معروف هستند که این مواد از ورود باکتری ها و رشد آنها در لوازم آرایشی و شامپو برای جلوگیری از, اما می تواند تولید استروژن می تواند به کاهش آن با بیماری هایی مانند سرطان پستان به طور مستقیم مرتبط است.

4. کلرید سدیم

کلرید سدیم نام دیگری برای نمک است. کلرید سدیم در شامپو و سیستم های تهویه مطبوع برای ضخامت مو استفاده می شود ، اما نمک را می توان برای خشک ، آلرژیک و خارش پوست سر استفاده می شود ، باعث ریزش مو.

5. پلی اتیلن گلیکول

ماده گرفته شده است از نفت خام البته هیچ سند ثابت کرده که این ماده به تنهایی سمی است اما ترکیب آن با دیگر محصولات برای آرایشگری پس از سانحه است.

مواد سمی شامپو

معایب شامپو و سموم موجود در آن
6 و 7. دی اتانولامین و تری اتانول آمین.

این دو عنصر مسئول پایداری در شامپو و طبقه مرزی است که بر اساس آب و روغن می شود و در سال 1998 محققان در میان این مواد سرطان و حیوانات و غیره. روابط کشف شده اما این اثر هنوز هم در مرد بودند به وضوح شناسایی شده اما در کشورهایی مانند اروپا و استفاده از این ترکیبات در شامپو و لوازم آرایشی و بهداشتی ممنوع است.

8. فرمالدئید

در آزمون های انجام شده, و غیره. ثابت شده است که فرمالدئید است که به راحتی جذب شده توسط پوست انسان است که معمولا مولد به این مواد به عنوان یک حامل به شامپو اضافه می کنند اما این مواد می تواند در طول زمان تغییر وضعیت می دهد.

9. الکل

حضور الکل در شامپو موهای خشک را ایجاد می کند. البته انواع الکل ها مانند C و s اموال خشک کردن مو ندارند و این الکل ها همچنین می توانند رطوبت مو را حفظ کنند. الکل پروپانول معمولا جزء الکل مضر در شامپو است.

10. ترکیب عطر

محصولات حاوی نعناع مواد شیمیایی پنهان است.

این عطرهای فیزیکی در لوازم آرایشی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند بیماری هایی مانند آسم و سرطان باشند ، دانش وجود دارد. همچنین می تواند باعث حساسیت به مو و پوست سر نیز شود که همان علل ریزش مو خواهد بود.

11. ترکیب رنگ

بیش از شامپو و نرم کننده با ترکیب رنگ دار موجود است که ظاهر زیبا می تواند رنگ مواد روغنی گرفته می شود می تواند اثرات مضر بر روی سلامتی فرد تاثیر می گذارد و ترکیب رنگ به طور طبیعی در بیشتر شامپوها وجود دارد.

اثرات رنگ شامپو

رنگ های مضر و سمی داخل شامپو

https://www.prevention.com/beauty/hair/g19876075/best-dandruff-shampoo/


12. دیمتیکون.

دایمتیکون نوع سیلیکون استفاده شده است که در اره منبت کاری اره مویی محصولات استفاده می شود و همچنین نشان می دهد که این مواد می تواند چربی های اضافه شده در فولیکول مو که در آن و نقش این ماده در حفاظت از سطح پوشش را می توان مو رطوبت و مواد مغذی برای مو و جلوگیری از آلودگی هوا را نیز از بین بردن منافذ پوست سر را نیز دید و باعث خارش و آلرژی می شود.

13. کوکامبدو پروپیل بتائین.

این ماده یکی دیگر از همان مواد مورد استفاده برای افزایش فوم در شامپو گرفته شده از روغن نارگیل اما می تواند اثرات منفی بر روی مو. شرایط مانند آلرژی ، خستگی پوست ، اگزما و قرمزی عوارض این ماده است.

14. تریکلوسان

ممنوعیت استفاده از تریکلوزان در صابون ضد باکتری در 2016 ، اما هنوز هم در خمیر دندان ، شامپو ، اسپری استفاده می شود. این ماده شیمیایی ضد باکتری می تواند تعادل هورمون ها را مختل کند و بنابراین می تواند مشکلاتی مانند سرطان ، اختلال رشد نوزاد و موارد دیگر را ایجاد کند.

15. رتینول پالمیتات.

Retinyl پالمیتات یکی از دیگر موادی که اسید پالمتیک ترکیب می تواند داشته باشد این ماده می تواند باعث قرمزی و خارش پوست و در قسمت سر و سایر عوارض جانبی که شامل مشکلاتی از قبیل سرطان, سمی برای تبدیل شدن به ارگان های بدن و دستگاه تناسلی مشکلات می شود.

مواد سالم مورد استفاده در شامپو
در حالی که بسیاری از شامپو و استفاده از مواد مضر وجود دارد هنوز هم شامپو که با استفاده از مواد طبیعی مفید و روغن های غیر سمی و شما می توانید با استفاده از خواص درمانی خود را.

اگر ریزش مو یا رشد مو نامناسب رنج می برند می توانید بروید و فکر می کنم که دلیل یکی از مواد شیمیایی است که در بالا نام این گیاه, شما می توانید با استفاده از جایگزین های طبیعی استفاده کنید , همچنین می تواند مکمل های بهداشت و درمان نیز کمک خواهد کرد تقویت مو استفاده از کاهش رشد مو ندارد .