۲۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

آرایش لب

از آن جایی که رژ لب های مایع  و یا لاک لب پیگمنت زیادی دارند، یک بار کشیدن آن بر روی لب کفایت می کند. یک نکته ی مهم از کلودیا سوار( Claudia Soare) – یکی از متخصصین برند آناستازیا بورلی هیلز – این است که اپلیکاتور را پیش از استفاده کمی در داخل تیوب تمیز کنید تا بهتر بتوانید رنگ را کنترل کنید.
آرایش لب درصورتی که بدرستی و بدون اشتباه انجام شود، جلوه آرایش دیگر اجزای صورت را دوبرابر می کند. اشتباهات معمولی که هر بانوی زیبایی در آرایش لب مرتکب می شود یکی از  موارد زیر است:

https://elanza.com/product/LNZ-P-5098/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-i-love-extreme-crazy-volume-%D8%AD%D8%AC%D9%85-10-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 

- آرایش لب، بدون لایه برداری

- رژ زدن بدون کشیدن خط لب

- پخش کردن رژلب با کشیدن لب ها روی هم

- استفاده بی اندازه از رژلب

- تمیز کردن رژلب با دستمال خشک

 

زمانی این اشتباهات بیشتر خود را نشان میدهند که از رژلب های مایع استفاده کنید.

 

_ پیش از آن که فوری به آموزش استفاده از رژلب های مایع برویم، بهتر است برای یک آرایش لب زیبا با خطوط دقیق و تمیز بعد از لایه برداری لب، با باقی مانده کرم پودری که روی قلم تان مانده، روی لب بکشید و شکل دلخواه خویش را برای لب طراحی کنید، حتی اگر قصد خط کشیدن ندارید، بهتر است مدل هدف را در ذهن خویش داشته باشید.

 
معروف‌ترین برندهای لباس زیر تا 50%‌ تخفیف را از دست ندهید

دوست داری یه راه حل ساده برای سفید شدن دندونات بهت بگم؟ شمارتو بذار


_ لب ها را با مرطوب کننده لب آماده کنید. رژلب های مایع دوام بالایی دارند و میتوانند لب ها را خشک کنند. برای مرطوب نگهداشتن لب ها قدری برق لب با خصوصیت مرطوب کنندگی را پیش از رژلب مایع استفاده کنید. بدنبال برق لبی باشید که چرب و محافظت کننده باشد.

 

رژ لب مایع,طرز زدن رژ لب مایع,نحوه زدن رژ لب مایع
آموزش زدن رژ لب مایع

 

_ دور خط لب خود قدری هایلایتر بمالید. برای برجسته تر کردن لب های خود، میتوانید قدری هایلایتر در اطراف لب و مخصوصا در قسمت بالای هشتی لب بالا بزنید.

https://elanza.com/product/LNZ-P-6266/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-big-bold

 

_ دقت کنید تنها مقدار اندکی هایلایتر برای ایجاد بازتاب نور طبیعی استفاده کنید. استفاده بیش از حد امکان دارد لب های شما را اندکی عجیب جلوه دهد.

 

_ دور لبها از کانسیلر استفاده کنید. درصورتی که عرق کنید یا در آب و هوای خیلی گرم یا مرطوب قرار بگیرید، رژلب مایع میتواند در نواحی دور لب ها پخش شود. برای جلوگیری از پخش شدن رژ لب روی پوست اطراف لب ها قدری کانسیلر با اسفنج به پوست دور لب بزنید.

 

_ با استفاده از قلم لب و مقدار کمی از رژ دور لب پائین را بکشید .در این کار دقت کنید چرا‌که این خط با همان نخستین حرکت قلم شکل می گیرد و دوباره کشیدن آن کمکی به تغییر شکل آن نمی کند.

 

_ پس از خط لب پائین، نوبت به قسمت وسط لب بالا میرسد ، عجله ای برای پر کردن لب های خویش نداشته باشید. با اندکی شکیبایی نتیجه بهتری با رژ مایع بدست می آورید.
پیشنهاد ویژه
شلف,نظم دهنده,استندشلف جا فیوزی در پارس تینا با تخفیف ویژهلباس دخترانه,لباس پسرانه,خرید لباس بچگانهشیک ترین لباسهای بچگانه رواینجاسفارش بدهترک اعتیاد,ترک سیگار,ترک الکلاین بار دیگه میتونی از شر سیگار خلاص بشی

 

_ از گوشه های خارجی لب، قسمت ها را به هم وصل کنید.

 

_ پس از کشیدن هلال وسط خط لب بالایی، آغاز به اتصال دادن آن به لب پائین کنید و این کار را با استفاده از ضربات کوچک قلم انجام داده و از گوشه خارجی لب آغاز کنید.

 

_ در این مرحله میتوانید برای پر کردن وسط لب از اپلیکاتور رژ مایع هم استفاده کنید.

 

رژ لب مایع,طرز زدن رژ لب مایع,نحوه زدن رژ لب مایع
طریقه زدن رژ لب مایع

https://elanza.com/product/LNZ-P-6266/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-big-bold

_ زمانی که از شکل لب خویش راضی شدید، میتوانید با استفاده از باقی مانده رژ روی قلم، داخل لب را پر کنید. برای داشتن رنگی شفاف تر میتوانید این دفعه از اپلیکاتور خود رژلب استفاده نموده و لایه ای دیگر رژ به لب ها بزنید.

 

_ با استفاده از قلموی زاویه دار و کانسیلر لبه های لب را تمیز کنید. بسیار مهم است که قبل از آغاز این کار رژ مایع کاملا خشک شود تا با کانسیلر مخلوط نشود.

 

منبع: https://www.beytoote.com/attire/face-attire/apply8-liquid-lipstick.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

چگونه لکه رژ لب را از روی پارچه پاک کنیم؟

یکی از مشکلات رایج بسیاری از خانم ها لکه شدن لباس هایشان با رژ لب است . پاک کردن لکه رژ لب از روی لباس ها زمانبر و گاهی مواقع سخت است و یکی از ناراحت کننده ترین اتفاق ها برای بانوانی است که روش پاک کردن لکه رژ لب را از روی پارچه نمی دانند.

در رابطه با پاک کردن لکه رژ لب از روی لباس ها باید بدانید که بهتر است این لکه را نیز مانند بسیاری از لکه های دیگر سریع پاک کنید زیرا اگر ااین لکه در بافت پارچه اثر کند کارتان بسیار سخت و مشکل خواهد بود . اگر شما نیز این اتفاق برایتان پیش آمده این بخش از نکات خانه داری در نمناک را که در مورد پاک کردن لکه رژ لب از روی پارچه است از دست ندهید.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5088/%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%B1-%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-lasting-finish-%D8%AD%D8%AC%D9%85-30-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

لکه رژ لب

پاک کردن لکه رژ لب از لباس سفید یا کرم
اگر لباس یا دستمال سفیدتان به رژ لب آغشته گردد لکه بیشتر معلوم می شود و باید برای تمیز کردن آن از روش زیر استفاده کنید.

1. روی سینک یک حوله آشپزخانه پهن کنید.

2. قسمتی از پارچه را که لک شده روی حوله طوری قرار دهید تا لکه را ببینید.

3. قبل از شستشو برای حذف لکه با یک اسفنج روی لکه بکشید

4. با یک اسفنج روی لکه را بکشید تا لکه کاملا حذف و پاک شود .

5. پارچه را آبکشی کنید.

6. مواد شوینده را برای حذف لکه روی آن بکشید تا اثر لکه پاک شود.

7. سپس لباس یا پارچه تان مانند همیشه بشویید.

لکه رژ روی پارچه سفید

پاک کردن لکه رژ لب از لباس سفید

برای از بین بردن لکه رژ لب از روی لباس سفید می توانید از یک سفیدکننده استفاده کنید اما برای لباس های رنگی و بسیاری از پارچه ها این کار روش ممکن نیست.

پاک کردن رژ لب با الکل

لکه رژ لب را با دستمال حوله ای یا دستمال مرطوب کودک پاک کنید و رابینگ الکل را روی لکه بکشید و به مدت 5 دقیقه بگذارید تا روی لکه رژ لب بماند.با آب سرد بشویید و این کار را تکرار کنید.

پاک کردن لکه رژ لب با جوش شیرین

اگر الکل هم لکه را پاک نکرد با یک قلمو یا مسواک کهنه جوش شیرین را روی لکه بمالید تا لکه کم کم کمرنگ شود و سپس پارچه را با مواد شوینده بشویید.

پاک کردن لکه ی رژ لب با جوش شیرین

پاک کردن لکه رژ لب با خمیر دندان

اگر لباس شما با رژ لب لک شده است روی لکه خمیر دندان بمالید و سپس لباس را به طور کامل بشویید .

پاک کردن لکه رژ لب با صابون

برای پاک کردن اثر لکه رژ لب آن را با یک شوینده ملایم مثل صابون بشویید . اگرلکه پاک نشد و اثر آن باقی ماند، از پاک کننده های دیگر استفاده کنید.

پاک کردن لکه رژ لب با اسپری مو

برای پاک کردن اثر لکه رژ لب از روی لباس اسپری مو را روی لکه بپاشید و یک ربع بعد آن را با آب و صابون بشویید تا اثری از رژ لب روی لباس باقی نماند.

https://elanza.com/product/LNZ-P-6509/%D9%85%D8%AD%D9%84%D9%88%D9%84-%D9%BE%D8%A7%DA%A9-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%AF%D9%84-sensibio-h2o-%D8%AD%D8%AC%D9%85-500-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

اسپری مو برای لکه رژ لب

پاک کردن لکه رژ لب با محلول های پاک کننده

برای از بین بردن لکه های رژ لب محلول های پاک کننده ی مختلفی مانند مواد شوینده ی مایع، الکل ایزو پروپیل و آمونیاک را بکار ببرید تا چربی ها را در خود حل کنند. آنطور که در نمناک توضیح داده ایم برای استفاده از این محلول ها، ابتدا لکه ی رژ لب را با پارچه ی مرطوب تمیز، پاک کنید، سپس از محلول تان استفاده نمایید و باتوجه به برچسب روی لباس، آنرا بشویید . توجه نمایید که هیچ گاه روی پشم یا ابریشم آمونیاک استفاده نکنید.

پاک کردن لکه رژ لب با مایع ظرفشویی

برای پاک کردن لکه رژ لب مقدار کمی مایع ظرفشویی روی لکه ریخته و سپسبا یک پارچه بمالید و با آب سرد آبکشی کنید. این مرحله را تکرار کنید تا لکه کامل پاک شود .

توصیه مهم :

برای از بین نرفتن بافت پارچه هنگام لکه بری قبل از انجام هر کاری، مشخصات جنس پارچه لباستان را بدانید زیبایی پارچه از بین نرود.

منبع: https://namnak.com/%D9%84%DA%A9%D9%87-%D8%B1%DA%98%D9%84%D8%A8.p63379

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

قبل از فر کردن موهایتان بخوانید

خیلی از خانم‌ها دوست دارند که هر چند وقت یک‌بار در ظاهر خود تنوعی به وجود بیاورند. یکی از مهم‌ترین ابزارهای این تنوع، موها هستند که تنها با تغییر رنگ یا حتی حالت آنها، چهره بطور کامل تغییر می‌کند، مثلا فر کردن که این روزها خیلی رواج پیدا کرده‌است.

https://elanza.com/product/LNZ-P-6267/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-big-bold-extreme

فر کردن موها, زیبا‌تر شدن مو ,مصرف مواد فر

 

مهم‌ترین قدم قبل از فر کردن مو‌ها این است که بدانید دقیقا می‌خواهید چه کار کنید؛ با چه موادی، با چه تکنیکی و پیش کدام متخصص. بین مواد‌ی که برای زیبا‌تر شدن مو استفاده می‌شود، فر جزء قوی‌ترین مواد است، بنابراین مو پس از مصرف مواد فر، بیشتر نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد.

بنابراین اگر اهل رسیدگی به موهایتان نیستید در مورد این موضوع جدی‌تر فکر کنید. در غیر این صورت بعد از مدتی نخواهید دانست با موهای وزشده‌تان چه کنید.

 

قدم مهم بعدی پیدا کردن آرایشگر متخصصی است که موهایتان را نسوزاند. البته راه‌های خانگی زیادی هم وجود دارد که آسیب کمتری به موها وارد می‌کنند.

 

کدام مواد شیمیایی، موها را فر می‌کند؟

برای فر کردن موها در آرایشگاه، از ماده شیمیایی‌ای به نام «پرمننت» استفاده می‌‌شود. با این ماده، ابتدا پل‌‌های گوگردی موجود در ساختمان مو طوری شکسته می‌‌شود که موی پیچیده شده در بیگودی، شکل فر مورد نظر را بپذیرد. در مرحله دوم، پیوندهای گوگردی در حالت جدید قرار می‌‌گیرد که بعد با استفاده از یک محلول خنثی‌‌کننده، فر مو «سفت و ثابت» می‌شود.

 

برای فر کردن، ابتدا موها شسته شده و در بیگودی مخصوص پیچیده می‌‌شود. قطر لوله بیگودی، طرز قرار گرفتن و تعداد آنها در سر، تراکم فر و مدل نهایی مو را مشخص می‌‌کند. وقتی همه بیگودی‌‌ها سرجای خود قرار گرفتند، هر بیگودی با محلول فر آغشته می‌‌شود. به دلیل اینکه محلول فر پوست را تحریک می‌‌کند، باید دقت کنید که با پوست ناحیه مجاور تماس پیدا نکند.

 

بعد از فر با موهای خشک چه کنید؟

فر، موها را به شدت خشک می‌کند. برای شما که همیشه موهای نرم و لختی داشته‌اید، کنار آمدن با این موضوع که تا شش ‌ماه دیگر چاره‌ای جز تحمل آن ندارید، کمی سخت است، ولی تکنولوژی پیشرفت کرده، بنابراین نگران این موضوع نباشید.

 

برای نرم کردن موهایتان از چندین محصول با مارک‌های مختلف می‌توانید استفاده کنید. مهم‌ترین آنها نرم‌کننده‌ها و شامپوها و ماسک موهای نرم‌کننده قابل استفاده در حمام یا بیرون از آن هستند.

فر کردن موها, زیبا‌تر شدن مو ,مصرف مواد فر

برخی‌ روش‌های سنتی مانند استفاده از روغن زیتون را هم توصیه می‌کنند. در آخرین بخش استحمام، روغن زیتون را به موهایتان بمالید و بعد یک آبکشی کوتاه‌مدت انجام دهید.

 
هر موبایلی میخوای زیر قیمت و با تخفیف عالی از تیمچه بخر! سریع کلیک کنید

حراج لوازم آرایشی و بهداشتی از مدیسه | به آسانی زیباتر شوید


برای اضافه کردن هر گونه نرم‌کننده یا حالت‌دهنده یا تثبیت‌کننده شکل فر، باید موها را خیس کنید.

 

ماسک‌هایی که بیرون حمام استفاده می‌شوند را باید بعد از گرفتن آب‌هایی که از مو‌های خیس چکه می‌کنند، به موها زد.

 

تکنولوژی‌ای که مو را فر می‌کند

بیگودی‌‌های الکتریکی، رایج‌ترین وسیله فر هستند، یعنی باید ابتدا موها را خشک و سپس برای فر کردن از بیگودی‌‌های الکتریکی یا فر داغ استفاده کرد.

بیگودی‌های الکتریکی معمولا لوله‌های سفت پلاستیکی در اندازه‌های مختلف هستند و در جعبه‌های 20 تا 24تایی قرار دارند. لوله‌‌های بیگودی، سطح دندانه‌ دار یا صاف دارند. لوله‌ های صاف برای موها بهترند، زیرا موقع برداشتن، موها کمتر گره می‌خورند.

 

برخی لوله‌های بیگودی الکتریکی دارای محفظه پلاستیکی مخصوص آب هستند. وقتی رول گرم شد، آب بخار می‌‌شود و با فشار در لوله‌ها نفوذ می‌‌کند. بخار، اندکی رطوبت به مو اضافه می‌‌کند که با گردش خود، به مدل دادن موقتی مو کمک می‌‌کند.

 

البته دستگاه‌های فرکننده جدیدی نیز برای فر وجود دارند. میله‌های پلاستیکی بلند و قابل انعطافی که مو را دور آن می ‌پیچند. این دستگا‌ه‌ها‌ بیشتر از رول معمولی به موها حالت فر و استحکام می‌دهد. (بیشتر بخوانید:فر کردن مو با بافت )

 

تنها به یک سشوار نیاز دارید

این مدل فر برای موهای خیلی لخت و بی‌حالت جواب نمی‌دهد، این نوع فرها با یک دستگاهی به نام دیسپانسر انجام می‌‌گیرد که به سر سشوار وصل می‌شود. در این روش، بعد از شست‌وشو، کمی نم موها را بگیرید به طوری که نه خیلی خیس و نه خیلی خشک باشد.

برای موهای فر شده از شانه‌های دندانه درشت استفاده کنید

از بالای گوش تا گوش، موها را به حالت نیم دایره جدا کنید و در بالای سر ببندید تا بتوانید با موهای پایینی راحت‌تر کار کنید و همه موها فر شوند. به موها موس بزنید (ژل هم می‌توان استفاده کرد، ولی ژل موها را سفت می‌کند) و در لابه‌لای موها پخش کنید.

https://elanza.com/product/LNZ-P-6313/%D8%B5%D8%A7%D8%A8%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D8%AD%D8%AC%D9%85-46-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

سشوار را روشن کنید. اول روی حرارت زیاد بگذارید تا زودتر گرم شود، بعد حرارت را کم کرده و با صبر و حوصله موها را خشک کنید. می‌توانید سرتان را کاملا به سمت پایین خم کرده، موها را به صورت حلقه‌ای داخل سری دیسپانسر گذاشته و به حالت دورانی روی قسمت به قسمت سرتان بچرخانید. برای موهای بالای سر هم این کار را تکرار می‌کنیم.

می‌توان برای تثبیت کردن موها، در آخرین مرحله از تافت هم استفاده کرد.

فر کردن موها, زیبا‌تر شدن مو ,مصرف مواد فر


پیشنهاد ویژه
 آموزش و مشاوره,آموزش حسابداریآموزش جامع هوشمندی کسب و کارلیزر هموروئید و بواسیرلاغری موضعی با لیزرلوازم آرایشی,مکمل غذایی,ضدآفتابخرید بهترین مکمل های غذایی و دارویی

راهنمای قدم به قدم برای فر کردن موها

1- مرحله اول تهیه بیگودی‌های فر، بسته به نوع فر ریز یا درشت یا متوسط است؛ به طوری که هم می‌توانید این بیگودی‌ها را از بیرون تهیه یا با هزینه‌ کمتری در منزل تهیه کنید، به این ترتیب که کاغذهایی به ابعاد 9 در 9 یکدست و هم اندازه بسته به حجم مو به تعداد 30 تا 50 عدد درست کرده (می‌توانید از کاغذهای یادداشت مربع شکل استفاده کنید) و آنها را لوله‌ای شکل کنید که مثل بیگودی‌های ریز درخواهد آمد و البته سایز بیگودی‌های شما به سلیقه خودتان مربوط می‌شود که دوست دارید فر ریز داشته باشید یا درشت یا متوسط.

 

2- بعد از حمام که آب موها کشیده شده و موها مرطوب هستند، آنها را به دو طرف سر شانه کرده و از جلو با لایه‌های خیلی کم کار خود را شروع کنید. کمی تافت یا مواد نگهدارنده به موها بزنید. آنها را به دور بیگودی‌ها بپیچید و دو طرف کاغذهای لوله‌ای را خم کنید تا موها باز نشوند و حتی در صورت باز شدن می‌توانید از گیره‌های سیاه مو، برای ثابت نگه داشتن آنها استفاده کنید.

 

3- اگر موهای خودتان کمی حالت دارند و به راحتی به هر فرمی که می‌خواهید در می‌آیند، استفاده از مواد حالت‌دهنده توصیه نمی‌شود و تنها نم داشتن موها کافی است.

 

4- برای فرهای درشت‌تر، کاغذهای لوله‌ای را بازتر بپیچید و قطر لوله‌ها را بیشتر بگیرید.

 

5- برای باز کردن موها، کاغذهای لوله‌ای را از سمت پایین گرفته و به طور عمودی به پایین بکشید تا منگوله‌ای و لولایی باز شود نه اینکه به طور افقی به سر بچسبد، زیرا در این صورت اصلا فر زیبایی در نخواهد آمد.

 

6- بعد از آنکه موها را به ترتیب از جلو به سمت پشت سر به آرامی باز کردید، می‌توانید با انگشتان‌تان آنها را از هم جدا کرده و فر را طبیعی‌تر نشان دهید. در این هنگام برای براق شدن موها از کمی روغن زیتون استفاده کنید.

بعد از فر کردن موها، از رنگ مو و مش کمتر استفاده کنید، زیرا مش موجب وز شدن مو می‌شود و شما را به دردسر می‌اندازد

 

این نکات را به خاطر بسپارید

1) بعد از شستن موهای خود، حتما از نرم‌کننده استفاده کنید.

2) از شانه با دندانه‌های ریز اصلا استفاده نکنید.

3) بیشتر از برس فلزی استفاده کنید (برای استفاده روزانه).

4) از شانه‌های دندانه درشت استفاده کنید.

5) هنگـام سشـوار کشـیدن حتمــا از برس‌های‌گرد‌ چوبی استفاده کنید.

6) سعی کنید موها را با فر بودنشان زیبا جلوه بدهید و دائم آنها را چه با سشوار یا هر وسیله دیگری صاف نکنید.

7) موهایتان را هر ماه یک‌بار، نیم سانت کوتاه کنید.

8) موهایتان را به شیوه خرد کوتاه نکنید، زیرا مدل دادن به آنها سخت می‌شود. همچنین این مدل‌ها، زیاد با موهای فر همخوانی ندارد.

9) از رنگ مو و مش کمتر استفاده کنید، زیرا مش موجب وز شدن مو می‌شود و شما را به دردسر می‌اندازد.

منبع: https://www.beytoote.com/attire/hair/read2-curled-hair.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

چگونه موهای خیس را حالت دهیم.

یک شیشه اسپری مخصوص حاوی یک بخش شامپو و چهار بخش آب برای خودتان تهیه کنید. زمانیکه به کنار دریا می روید و موهایتان را در حوله می پیچید ، از ریشه موها تا نوک آن را با این شامپو بشویید و سپس با یک شانه دندانه درشت موهایتان را شانه کنید. ( از برس استفاده نکنید - برس موهایتان را خراب می کند). با اینکار موهایتان نرم می شوند - حتی بعد از شنا کردن در استخر - و به موهای شما فر طبیعی می بخشد.

بگذارید موهایتان نمکی باقی بمانند!
خرید گوشی شیائومی+ارسال رایگان همراه با هدایای ویژه

هر موبایلی میخوای زیر قیمت و با تخفیف عالی از تیمچه بخر! سریع کلیک کنید


آب شور یکی از بهترین حالت دهنده هاست ، پس موهایتان را بعد از شنا در دریا نشویید. در یکی از فیلم های سینمایی پیشنهاد دادم آنجلینا جولی بعد از بیرون آمدن از آب دریا موهایش را نشوید و زمانی که موهای وی را خشک کردم موهای او دارای موج های طبیعی و فوق العاده ای شد که هیچ آرایشگری با فنون آرایشگری نمی توانست آنقدر طبیعی و زیبا موهای او را درست کند.

 

ممکن است موهای نازک زمانیکه خیس هستند ژولیده به نظر برسند ،‌پس وقتی که از آب بیرون آمدید ، موهایتان را از پشت با یک کش دم اسبی ببندید. ( فقط مراقب باشید کشی که به موهای خود می بندید از مواد طبیعی ساخته شده باشد،‌ تا باعث شکستگی موهایتان نشود).

حالت دادن موی خیس
پیشنهاد ویژه
ترک اعتیاد,ترک سیگار,ترک الکلاین بار دیگه میتونی از شر سیگار خلاص بشیبلیط هواپیماخرید بلیت هوایی تنها در ۵ دقیقهخدمات خانه و خانواده,تصفیه آب و هواموثرترین راه پاکسازی هوای خانه

اگر شما عادت دارید مدت زمان زیادی در استخر بگذرانید ، بهتر است بعد از بیرون آمدن از آب موهایتان را زیر آب دوش نگه دارید تا کلر نتواند به موهای شما آسیب بزند. بعد از آن با شامپوی مخصوصی که درست کرده اید موهایتان را شسته و با شانه مرتب کنید.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5098/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-i-love-extreme-crazy-volume-%D8%AD%D8%AC%D9%85-10-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

وقتی که شما زمان زیادی را در آب و زیر نور خورشید می گذرانید ، موهایتان ضخیم تر و فردار می شوند ، این حالت مو زیباست اما شاید موهای شما را ژولیده نشان بدهد. موهایتان را از دو سانتی فرق سر شانه کرده و به عقب بزنید و با گیره سر محکم کنید. یا قسمتی از موهای خود را به کناری بزنید و بگذارید قسمت کوچکی از موهای جلوی سر روی پیشانی تان بریزد . برای اینکه جذاب تر به نظر برسید ، موهایتان را از وسط به دو قسمت کنید و یک قسمت را با گیره ببندید و بگذارید قسمت دیگر روی شانه هایتان رها شوند.

اگر می خواهید به مهمانی بروید ،‌حتما یک یا نیم ساعت قبل از آب بیرون بیایید تا موهایتان زمان کافی برای خشک شدن داشته باشند. موهایتان را شانه کنید ، یک قسمت را کنار بزنید ، و قسمت دیگر را روی شانه هایتان رها کنید. اگر می خواهید منظم تر به نظر برسید ، یک پیشانی بند نقره ای را امتحان کنید ، یا یک روسری کوچک به عنوان دستمال سر به موهایتان ببندید ، تا از بهم ریختگی موهای شما در مقابل باد محافظت کند.

منبع: https://www.beytoote.com/attire/hair-attire/drunk-wet

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

استفاده زیاد از سشوار موخوره می آورد

استفاده نادرست از سشوار، رنگ و مش کردن مو عارضه موخوره را به دنبال دارد.

https://elanza.com/product/LNZP-60126dc5eebbc/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%BE%D9%84%D9%86%D8%AA-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-vita-plant-%D8%AD%D8%AC%D9%85-150-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

دکتر نصرت پورسینا  افزود: در کتب علمی، موخوره به عنوان بیماری مو تلقی نمی شود و بیشتر به رفتار غلط و ناصحیح با مو گفته می شود چرا که وارد شدن آسیب های محیطی به مو باعث موخوره می شود.

وی حالت ایجاد شده در مو به علت مو خوره را چند شاخه شدن قسمت انتهایی مو عنوان و اظهار کرد: استفاده از سشوار به طور مکرر، طولانی مدت و با حرارت بالا از رفتارهای نادرستی است که می تواند منجر به موخوره شود.

 https://elanza.com/product/LNZ-P-5ffab77edd66b/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D8%AD%D8%AC%D9%85-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-black-diamond-%D9%85%D8%AF%D9%84-luxurious-%D8%AD%D8%AC%D9%85-15-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
پیشنهاد ویژه
شلف,نظم دهنده,استندشیک ترین استند جاصابونی در پارس تینابلیط هواپیماسفرمارکت موتور جستجوی ارزانترین سفرسرمایه گذاری امن و پرسود استخراج بیت‌کوین

  بیشتر بخوانید:  درمان موخوره 
 

همچنین مش و رنگ کردن مو نیز می تواند موجب آسیب رساندن به مو و در نهایت مو خوره شود.

پورسینا، بروز موخوره را در کودکانی که عادت به بازی کردن با موی خود دارند، شایع عنوان و توصیه کرد: در صورت بروز موخوره افراد می توانند با کوتاه کردن قسمت انتهایی مو و چرب کردن آن با روغن بادام یا زیتون پس از حمام کردن، موخوره را درمان و از هرگونه آسیب به مو جلوگیری کنند

 

منبع: https://www.beytoote.com/news/scientific-news/use-lot.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

بهترین روش صاف کردن مو در خانه

 کسانی که بطور طبیعی دارای موهای مجعد یا فرفری هستند، می دانند چه حسی دارد که برای داشتن موی صاف همیشه بدنبال اتوی مو باشید! اتوی مو، یکی از سریع ترین راه ها برای داشتن  الانزا موهای براق و یکدست است. ولی در دراز مدت می تواند به مو آسیب بزند.
صاف کردن مو

موهای وزی دارم که صاف کردن آنها برایم بسیار سخت است به همین دلیل آنها را همیشه پشت سر گلوله کرده و جمع می کنم، اگر کوتاه کنم پف می کنه و بدتر میشه و در صورت بلند بودن نیز لذتی از آن نمیبرم آیا راهی هست؟

 

بله البته، موهایی که فر ریز داشته و یا حالت وز دارند باید مراقبتهای خاص آنها را انجام داد تا آنها را به شکلی که دوست دارید درآورید و البته کارهایی که برای صاف کردن مو باید انجام داد زیاد سخت نیست و با کمی توجه می توانید موهایتان را به صورت لخت و صاف درآورید به این ترتیب که:

 

1-برای صاف کردن مو حتما در حمام از نرم کننده در پایان کار شستشو با هر شامپویی جداگانه استفاده کرده و خوب آبکشی نمایید.

 
کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید

آخرین اخبار برجام و پیش‌بینی تغییرات پیش‌رو! (حتما بخوانید)


2- موها را در همان حالت خیسی خوب شانه زده و صاف کنید.

 

3- وقتی کاملا آب موها گرفته شده تنها با درصد کم از رطوبتی که در موها باقی مانده آنها را با بزرگترین بیگودی ها و با جداکردن لایه های کم از مو محکم بپیچید.

 

  بیشتر بخوانید: طرز استفاده از موس مو
 

4- می توانید برای خشک شدن کامل موها از سشوار استفاده کرده و روی بیگودی ها سشوار داغ بگیرید تا موها کاملا خشک شوند.

 

5- پس از خشک شدن آرام و تک تک بیگودی ها را باز کرده و همینطور یکی یکی با همان لایه های کم با موپیچ درشت و بزرگ با حوصله آنها را یکبار از رو و یکبار از زیر صاف کنید و تنها نوک آنها را کمی حالت دهید.سشوار را مماس موپیچ گرفته و با آن آرام پایین بیاورید تا روی موها خورده جمع نشود و البته مواظب باشید حرارت سشوار آنقدر نباشد که موها آسیب ببینند.

 

6- وقتی یکی یکی بیگودی ها باز شد و موها آرام و کم کم سشوار کشیده شدند کمی واکس مو نه کرم مو به نوک انگشتان زده و روی موها بکشید تا خورده ها کاملا بخوابند.
پیشنهاد ویژه
ارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئیمی خواهید دندان های زیباو صاف داشته باشید؟ آموزش و مشاوره,آموزش حسابداریآموزش جامع هوشمندی کسب و کارتیکبانکاهش قابل توجه هزینه رفت و برگشت سفر

 

صاف کردن مو,روشهای صاف کردن مو,موهای فر

استفاده ی روزانه از سشوار و اتوی مو برای صاف کردن مو، سرانجام باعث آسیب مو می شود

 

7- شاینرها که به صورت اسپری یافت میشوند نیز موها را نرم و لخت و براق میکنند، می توانید در پایان کار از این اسپری نیز کمی لابه لا و روی موها زده ودستتان را روی آنها بکشید تا خورده موها و الکتریسیته ی مو ازبین برود.

 

8- با موپیچ درشت خود به همین حالت و با سشوار داغ و ضرب زیاد روی موها را پس از زدن واکس یا شاینر خوب سشوار بکشید و نوک آنها را حالت دهید.دقت کنید برای لخت شدن موهای وز شاید نیاز به دو تا سه بار ژل شستشوی صورت هیدرودرم   سشوار کشیدن باشد.

 

9- پس از اتمام سشوار موها با باد داغ کمی از باد سرد سشوار نیز در لابه لای موها بزنید و آنها را خنک کنید، سپس آنها را با کلیپس دندانه دار درشت از زیر به بالا بزنید تا از عرق کردن و برگشت مو به حالت فبلی جلو گیری شود.

 

10- موها را به طور کامل زمانی باز گذاشته و دور خود بریزید که در جایی خنک بوده و مطمئن هستید که عرق نخواهید کرد.

اگر تمام نکات گفته شده به خوبی رعایت شود تا حمام بعدی شما موهایی صاف و خوش حالت خواهید داشت.

منبع: https://www.beytoote.com/attire/hair/best-path-strain-hair-splendor.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

چگونه سایه چشم بزنیم؟

تقریبا همه ما حداقل یکی از پالت های چند رنگ سایه توی لوازم آرایشیمون داریم که فقط چند تا از رنگ هاشو استفاده کردیم بقیه رنگ ها همه بدون استفاده موندن که حتی نمیدونیم چه کاربردی میتونن داشته باشن. باید یاد بگیریم که چجوری از تمام رنگ های سایه استفاده کنیم.

 

هر وقت در سایه رو باز می کنید ابتدا روشن ترین رنگ های سایه رو انتخاب کنید و از اون ها به عنوان هایلایتر برای استخوان ابرو و گوشه چشم ها استفاده کنید.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5110/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D9%84%D9%88%D8%B1%D8%A2%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-volume-million-lashes-extra-black-%D8%AD%D8%AC%D9%85-9-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

از رنگ های متوسط برای ترکیب کردن رنگ های سایه استفاده کنید.

 

و از رنگ های تیره برای چین پلک و اطراف خطوط مژه استفاده کنید.

 

اگه تصمیم دارید فاصله بین چشم ها رو بیشتر نشون بدید با استفاده از سایه های تیره توجه رو به گوشه خارجی چشم جلب کنید. برای چشم هایی که فاصله زیادی دارن روی پلک بیشتر از رنگ های متوسط استفاده کنید و از سایه های تیره تر فقط برای قسمت خارجی پلک استفاده کنید.

 

از چه رنگ هایی کجا استفاده کنیم؟
کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید

درآمد دلاری فقط با رعایت چند تکنیک کلیدی ارزهای دیجیتال


 

رنگ های روشن = استخوان ابرو و گوشه داخلی

سایه ی چشم
سایه چشم‎

 

استخوان ابرو و گوشه داخلی چشم ها قسمت هایی هستند که باید در آرایش چشم برجسته نشان داده شوند. بنابراین برای این قسمت ها باید از رنگ های سفید، شامپاینی یا سایه های براق استفاده کرد. زیرا این رنگ ها چشم ها را روشن تر و درخشان تر نشون میدن.

 

رنگ های متوسط = خط چین پلک

آموزش رنگ سایه
 

استفاده از رنگ های متوسط در قسمت چین پلک به پلک ها عمق داده و بزرگ جلوه میده. یک رنگ متوسط طیف سرد یا گرم روی قسمتی از پلک که تو رفتگی بیشتری داره بکشید و خطوط مشخص رو ترکیب و محو کنید.

 
پیشنهاد ویژه
فرش ماشینی 1200شانه کاشان/20% تخفیفلیزر هموروئید و بواسیرانواع جراحی زیبایی سینهخدمات زیبایی ، پوست و مو ,خدمات پوست مو زیباییدیگه از زرد بودن دندون هات خجالت نکش

رنگ های عمیق (تیره) = گوشه خارجی پلک

سایه ی چشم

https://elanza.com/product/LNZ-P-5109/%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D9%84%D9%88%D8%B1%D8%A2%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-mega-volume-collagene-24h-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-2-%D8%B9%D8%AF%D8%AF%DB%8C

رنگ های عمیق سایه باید در گوشه خارجی چشم استفاده بشه. یعنی انتهایی ترین لبه چین پلک که به موازات انتهای ابروهاست. معمولا برای آرایش اسموکی از رنگ های تیره در این قسمت پلک استفاده میشه.

 

رنگ های دیگر = خط مژه

آموزش رنگ سایه
 

یکی از قسمت های چشم که میشه از هر رنگی برای سایه استفاده کرد قسمت خط مژه پایین چشم هاست. در انتخاب رنگ ها برای این قسمت چشم کاملا آزاد هستید و می تونید هم از رنگ های تیره و هم از رنگ های روشن استفاده کنید.

 

بهترین براش برای ترکیب سایه ها براش مخروطی شکل هست که هر چه بزرگ تر و نرم تر باشه کار ترکیب رو راحت تر انجام میده. اما اگه میخواید سایه خوب روی پلک بشینه باید از براش سفت و پرپشت استفاده کنید.

 

منبع: https://www.beytoote.com/attire/face-attire/make7-eye-shadow.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

جذاب‌ترین مد‌های آرایشی در سال ۲۰۱۹

نو شدن سال، نه تنهای روی طبیعت بلکه روی سبک زندگی ما، از لباس گرفته تا مدل مو و آرایش صورت، نیز تاثیر می گذارد. با شروع سال 2019،  طراحان برتر جهان ترندهای خود را معرفی کردند که ما در این بخش روی ترندهای آرایشی تمرکز کرده ایم. اگر شما هم دوست دارید که با جدیدترین مدل های آرایشی که در سال 2019 مد می شوند آشنا شوید، در ادامه مطلب الانزا  همراه مان باشید.

 

برق لب 

چندین سال بود که خانم ها به سمت رژ لب های مات جذب شده بودند اما سال 2019 سالی ست که بار دیگر لب های براق را خواهیم دید. برق لب یکی از ترندهای سال جدید خواهد بود. خوبی برق لب ها آن است که با وجود روغن هایی که دارند، لب های شما را هیدراته نگه خواهند داشت. بنابراین در زمستان امسال، دیگر خبری از لب های خشک و ترک خورده نیست.

 

چهره بدون آرایش

مدهای آرایش
جذاب‌ترین مد‌های آرایشی سال‎

 

خیلی از خانم ها از این که ساعات طولانی را صرف آرایش صورت شان کند، لذت نمی برند. در واقع آنها چهره طبیعی شان را بیشتر دوست دارند. خبر خوب برای این دسته از خانم ها آن است که چهره بدون آرایش در سال 2019 تبدیل به یک ترند می شود. بنابراین به جای این که وقت و پول در میان جمع ظاهر شوید.

 

پوست براق

آرایش صورت جدید
 

اگر چه نشانه های این ترند را در سال 2018 دیدیم اما پوست براق در سال 2019 توجهات بیشتری به سمت خود جلب کرده است. منشا این مد از کشور کره بوده و به لطف اینترنت در نقاط مختلف جهان نیز محبوبیت خود را به دست آورد. منظور از پوست براق، پوستی روشن، بدون لک و یک دست است. برای این منظور باید دور کرم پودرها، هایلایترها و رژ گونه ها را خط بکشید و بگذارید که پوست تان خودش را به زیبایی هر چه تمام تر نشان دهد.
کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید

لاستیک تراینگل رو با قیمت اقتصادی و 5سال گارانتی نیکران لاستیک بخر!


 

رژ لب هلویی  

اگر چه کرم پودر و هایلایتر از لوازم آرایش شما حذف شده اما این بدین معنی نیست که دیگر بخش های صورت تان را هم بدون آرایش رها کنید. اتفاقا در ترندهای آرایشی 2019، لب های بولد نقش مهمی را بازی می کنند. شاید زمانی که صحبت از لب های بولد می شود، اولین چیزی که به ذهن تان می رسد رژ لب قرمز است، اما در سال 2019 چنین نیست. در واقع شما می توانید با رنگ های دیگری هم لب هایتان را بولد کنید. سال 2019 سال رنگ های روشن است. رنگ هایی چون مرجانی، هلوی و حتی صورتی نئون رنگ هایی هستند که شما می توانید در این سال بر لبان تان بزنید.

 

ریمل رنگی

مدهای آرایش
 

اگر دوست ندارید که لب هایتان را براق یا بولد کنید، می توانید به کمک ریمل های رنگی به ظاهرتان جذابیت دهید. اگر چه رنگ های مختلفی وجود دارند که شما می توانید به مژه هایتان بزنید اما از نظر کارشناسان رنگ هایی چون صورتی، قرمز یا نارنجی انتخاب خوبی برایتان نخواهند بود. به جای آن به سراغ رنگ های دیگری چون سرمه ای یا آبی بروید.

اکلیل 

اگر شما هم جزو خانم هایی هستید که عاشق اکلیل و آرایشی اکلیلی هستند، خوشحال باشید زیرا امسال سال شماست. آرایش اکلیلی را نه تنها به عنوان سایه، بلکه برای دیگر قسمت های صورت تان مانند خط چشم، ابرو، گونه یا حتی لب هایتان هم می توانید استفاده کنید.

 

ابروهای پرپشت و طبیعی
پیشنهاد ویژه
 آرایش و زیبایی, لوازم آرایشیشامپو گیاهی مناسب موهای خشک و آسیب‌دیدهتیکبانآماده‌ی سفری؟ رزرو بلیط با ارزانترین قیمتلیزر هموروئید و بواسیرجراحی زیبایی سینه و شکم

آرایش صورت جدید
 

اگر ابروهای پر پشتی دارید شانس با شماست زیرا سال 2019 شما با ابروهایتان به زیبایی هر چه تمام تر خواهید درخشید. ابروهای پر پشت در سال 2018  مورد توجه طراحان مد بوده و همچنان هم محبوبیت خود را حفظ کرده است. بنابراین دیگر نیازی نیست که آنها را کاملا تمییز کنید. همین که بگذارید رشد طبیعی خود را داشته باشند، کافی ست. البته برای این که ابروهایتان فرم بگیرند، می توانید از حالت دهنده یا ژل ابرو استفاده کنید.

 

آرایش چشم هندسی

مدهای آرایش
 

اگر از آرایش معمولی صورت تان خسته شده اید و می خواهید کمی به آن تنوع دهید، آرایش چشم هندسی گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. برای این منظور می توانید از چندین رنگ سایه چشم استفاده کنید و به کمک آنها سایه چشمی زاویه دار و هندسی بکشید. از آنجا که این ترند بسیار بولد است، چشم ها را به سمت خود جلب می کند، بنابراین به مژه هایتان هم ریمل بزنید و به آنها حالت دهید تا جذابیت چشم تان را چند برابر کند.

https://elanza.com/product/LNZP-603d59e078d07/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%A2%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D9%88-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AD%D8%AC%D9%85-50-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

خط چشم رنگی 

سال 2019، تمرکز بیشتری روی آرایش چشم دارد. از سایه چشم های اکلیلی و هندسی و رنگی که بگذریم، شما حتی می توانید خط چشم هایتان را نیز رنگی انتخاب کنید. نه تنها یک رنگ، بلکه می توانید از دو یا حتی سه رنگ برای کشیدن خط چشم کمک بگیرید. بهترین رنگ هایی که می توانید استفاده کنید، رنگ های جواهرات مانند یاقوتی یا زمردی و... است.

 

خط چشم گربه ای 

خط چشم گربه ای که طرفداران زیادی در میان خانم ها دارد، در سال 2019 تبدیل به یک ترند شده است. کندال جنر از ستاره هایی ست که در مد شدن این شیوه آرایش تاثیری زیاد داشت. او در ویدیوی آموزشی خود می گوید که نباید دم خط چشم تان را خیلی پهن بگیرید. خوبی این مدل آن است که به هر مدل چشمی می آید. اگر شما هم می خواهید که چشم های بولد و جذاب تری داشته باشید، خط چشم گربه ای انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

منبع: https://www.beytoote.com/attire/face-attire/attractive7-cosmetic-shades.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

اشتباهات رایج هنگام برداشتن ابرو

شاید شما هم جزو افرادی باشید که هیچوقت به مدل ابروی ایده آل تان نمیرسید و دلیل آن را نیز نمیدانید، بسیاری از خانم ها هنگام برداشتن ابروهایشان ناخواسته دچار اشتباهاتی میشوند که باعث میشود مدل ابروهایشان به هم بریزد ما در این بخش از دنیای مد الانزا اشتباهات رایج هنگام برداشتن ابرو را به شما میگوییم تا بتوانید به بهترین شکل ابروهایتان را بردارید و از اشتباهات احتمالی جلوگیری کنید.

اصلاح ابرو

مهمترین اشتباهات برداشتن ابرو
اشتباه شماره 1 : این که تصور میکنید ابروها باید کاملا قرینه باشند را فراموش کنید زیرا این تصور اشتباه است و ابروها را نمیتوان تحت هیچ شرایطی کاملا شبیه به هم برداشت . هرچه بیشتر برای قرینه شدن ابروها تلاش کنید ابروهایتان نازک تر خواهند شد پس زیاد حساس نشوید.

اشتباه شماره 2 : بسیاری از خانم ها ابروهایشان را قبل از حمام رفتن برمیدارند و این کاملا اشتباه است و بهتر است ابروها را بعد از حمام گرم بردارید زیرا این کار باعث میشود درد کمتری احساس کنید.

وکس ابرو

نکات برداشتن ابرو به بهترین شکل
اشتباه شماره 3 : اشتباه رایجی که خیلی از خانم ها هنگام برداشتن ابرو مرتکب میشوند این است که بیش از حد به آینه نزدیک میشوند، این کار باعث میشود شکل کلی ابرو را نادیده بگیرید و به تک تک موها دقت کنید و در نتیجه زیادی وارد ابروهایتان میشوید و مدل آن ها را خراب میکنید.

اشتباه شماره 4 : اشتباه بعدی این است که عادت کرده اید هرروز ابروهایتان را بردارید حتی شده یک موی ریز، باید صبر کنید ابروها حداقل دو هفته رشد کنند و سپس شروع به برداشتن ابروها کنید.

ترفند برداشتن ابرو

https://elanza.com/product/LNZ-P-6349/%D9%85%D8%AD%D9%84%D9%88%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D9%81-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D9%86-%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%85-%D9%85%D8%AF%D9%84-cuticle-remover-%D8%AD%D8%AC%D9%85-8-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

اشتباهات خانم ها هنگام برداشتن ابرو
اشتباه شماره 5 : به بالای ابرو ها زیاد کار نداشته باشید زیرا برداشتن بالای ابرو کلا مدل ابرو را به هم میریزد همیشه موقع برداشتن ابرو سعی کنید زیر ابرو را مرتب کنید و حالت دهید.

نکات مهم هنگام برداشتن ابرو
هرگز از شابلون ابرو استفاده نکنید
ابروها را زیاد قوس دار نکنید
موچین را با الکل ضدعفونی کنید
از موچین قدیمی استفاده نکنید
هر دو یا سه هفته یکبار ابروها رابردارید

 

منبع: https://namnak.com/%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C.p48693

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

مدل ابرو پهن صاف (اسپرت)یا پهن حالت دار؛ کدام مناسب شماست؟

یکی از معیارهای مهم زیبایی صورت در انسان، ابرو است. ابروهای نازک و پهن ، کوتاه و بلند هرکدام می تواند به زیبایی فرد اثر مثبت یا منفی بگذارد.
انتخاب مدل ابرو براساس شکل صورت یکی از نکاتی است که باید هنگام رسیدگی به ابرو رعایت شود. امروزه مدل‌های زیادی برای ابرو وجود دارد. یکی از این مدل‌ها مدل ابرو اسپرت است که به بیشتر چهره‌ها می‌آید مشخص در صورت افراد می‌درخشد.

https://elanza.com/product/LNZP-60753a37bad30/%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%AB%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D9%84%D9%88%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-1

مدل ابرو اسپرت

مدل جدیدی که امروزه مد شده و اغلب خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند مدل ابرویی است که در آن خیلی کادر بندی به صورت خط کشی نیست. در این مدل سعی می‌شود که مدل ابرو خیلی ساده و طبیعی باشد به صورتی که گویی ابرو به صورت طبیعی این مدل را دارد. این مدل هم چهره را طبیعی می‌کند هم سن افراد را به صورت خیلی چشمگیر پایین می‌آورد. این مدل این روز‌ها جزء پرطرفدارترین ترند‌های آرایشی محسوب می‌شود.

 

افرادی که ابرو‌های پهن و پرپشتی دارند به راحتی می‌توانند این مدل ابرو را استفاده کرده و دیگر هیچ آرایش ابرویی را به آن اضافه نکنند. اما کسانی که ابرو‌های کم پشتی دارند می‌توانند از آرایش ابرو برای ضخیم کردن استفاده کرده و به این مدل ابرو برسند. چون این مدل معمولا به صورت پهن است و نباید ابرو را نازک کرد. هرچه ابرو بلندتر و کشیده‌تر باشد چشم‌ها درشت‌تر به نظر می‌آیند پس اگر چشمان ریزی دارید حتما مدل ابروی اسپرت را انتخاب کنید. این مدل ابرو بسته به سلیقه‌ی شما می‌تواند کوتاه یا بلند باشد.

 

مدل ابرو, مدل ابرو جدید
مدل ابروی اسپرت 

 

آموزش مدل ابروی پهن صاف

برای شروع کار ابتدا ابرو ها را به طرف بالا شانه میزنیم بعد با قیچی قسمت بیرون زده ابرو را به صورت صاف کات می کنیم به گونه ای شانه می زنیم که ابروها به طرف بالا بروند و هنگام شانه زدن دستمان را نگه نمی داریم تا موهای ابرو یک جا روی هم جمع نشوند سپس دوباره ابروهایی را که از خطی که می خواهیم ابرو را برداریم بیرون زده اند با قیچی به آرامی کات می کنیم از کات کردن بیش از حد موهای بالای ابرو خودداری کنید چون کوتاه کردن بی از اندازه ظاهری غیر طبیعی به ابروها می دهد وهمچنین با این فکر که نازک کردن ابرو باعث درشت تر دیده شدن چشم های شما می شود ابرو های خود را زیاد نازک نکنید چون این کار ظاهری متعجب به شما می دهد و درست کردن آن نیز کار دشواری است.

 

نکته دارای اهمیت و اساسی این است که قسمت تاج ابرو نباشد پایین تر از انتهای ابرو باشد این کار را می توانید با کات کردن بیشتر انتهای ابرو انجام دهید .

 

نکته قابل توجه برای برداشتن تاج ابرو این است که تاج ابرو باید با تیغه بینی همسان باشند و آن را به صورت کاملا صاف با موچین برمی داریم ناقصی های ابرو را با مو های ریزی که دارد نگه می داریم و دست نمی زنیم .

 

زیر ابرو برای برداشتن ابرو به صورت زیر صاف از ابتدا به سمت انتها برداشته می شود و طوری برداشته می شود که از انتها قوس پیدا نکند و بایسد تلاش کنیم تا جایی که می شود از پهنه ی تاج هم زیاد کم نشود و در عین حال ابرو به صورت کشیده باشد و دم ابرو نیز در نهایت به صورت مورب با گوشه چشم و در امتداد مورب آن باید باشد.

 

پس از اتمام کار با موچین و تمیز کردن ابرو با موچین به سراغ تیغ می رویم شکل گرفتن تیغ در دست مهم می باشد که درست گرفته شود تا کار آسان تر به انجام برسد و به این صورت باید باشد که تیغ را بین انگشت اول و سوم نگه می داریم و انگشت دوم را در بالای آن قرار می دهیم و توسط انگشت اول کمی به داخل فشار می دهیم تا قوس پیدا کند و بعد بوسیله ی تیغ به صورت صاف مو های اضافه را می زنیم .

 

( هنگام استفاده از تیغ مراقب دستان خود باشید تا آسیی نبینند و بهتر است با دست تخصصی این کار را انجام دهید که تسلط بیشتری روی آن دارید و همچنین بهتر است جلوی آینه با درشت نمایی زیاد باشید تا بتوانید به طور کامل کار خود و تارهای مو را واضح ببینید ) و پس از اتمام کار به سراغ ابروی دیگر بروید و این نکته را مد نظر قرار دهید که فاصله میان مو های ۲ ابرو باید به اندازه یک چشم باشد ک اگر کمتر باشد ظاهری اخمو و خشن به شما می دهد .

 

مدل ابرو, مدل ابرو جدید
مدل ابروی جدید

 
پیشنهاد ویژه
کلاه,کلاه نقاب دار,عینککلاه های کپ کتان با الیاف طبیعی پنبهلباس دخترانه,لباس پسرانه,خرید لباس بچگانهخرید کفش بچگانه از تولیدی با قیمت ارزان!مد و پوشاک,زیور آلات ، طلا وجواهر (سنگ های قیمتی،گردنبند، گوشواره ، دستبند و..)استایلت رو کامل کن! رولباسی طلا تریص

  بیشتر بخوانید: چه مدل ابرو برای چه صورتی؟ + عکس
https://elanza.com/product/LNZ-P-5ffab34ce00af/%D8%AE%D8%B7-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-dip-liner

مدل ابروی پهن حالت دار

ابروها را با کمی ژل به سمت بالا با برس ابرو مرتب شانه کنید.

مدل تقریبی ابرویتان را که دوست دارید و البته در ابروی شما جای می‌گیرد را روی ابرو در نظر گرفته و به وسیله‌ی یک مداد چشم روغنی که بهتر است رنگ آن با ابروی شما تفاوت داشته باشد تا کاملا خط تمایز را به شما نشان دهد ،دور تا دور ابرو بکشید.هر دو ابرو را با هم و یکسان کشیده تا در همان ابتدای کار ابروها را مانند هم ببینید و بدون آن که داخل ابرو ها را پر کنید فقط دور تا دور آنها را خط بیندازید.

 

از انتهای یک ابرو ،همان ابرویی که دست راحت‌تر است شروع کرده وبا موچین پایین خط تمایز ودر همان جهت رشد مو ، موهای اضافه را بردارید  در قسمت کمان ابرو‌ها کاملا شکسته و حالت‌دار می‌شود . بالای ابرو راهم موهای اضافه را بردارید.

 

با قیچی کوچک مخصوص ابرو ودرست بالاتر از خط کشیده شده ،صاف صاف و خیلی کم بعد از شانه کردن در صورتی که نیاز به کوتاه کردن باشد ،قیچی کنید وتنها تیزی های آن را بگیرید که البته در دختر خانمها بهتر است که تاج به همان حالت طبیعی باقی بماند وکوتاه نشود .بقیه ی قسمتهای ابرو یعنی وسط و انتهای آن را به سمت پایین شانه زده و کمی قیچی کنید ،سپس موها را به سمت بالا شانه کرده و اگر مویی اضافه باقی مانده بزنید در غیر این صورت دست نزنید. بهتر است انتهای ابرو را کوتاه نکنید تا ابرو طبیعی‌تر باشد.

 

منبع: https://www.beytoote.com/attire/face-attire/sporty7-eyelash-model.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99