۳ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

کرم سفت کننده پوست چیست؟

برای چه باید از کرم سفت کننده پوست صورت استفاده کنیم؟
بهترین کرم لیفت کننده و سفت کننده پوست صورت کدام است؟!

کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست باعث جلوگیری از شل شدگی و افتادگی پوست می شود در این مقاله، الانزا شما را با انواع کرم لیفتینگ و کاربرد آن ها آشنا می کند. شل شدگی و افتادگی پوست یکی از مهمترین اتفاقاتی است که برای هر شخصی می افتد و خیلی وابسته به سن و سال افراد نمی باشد.

به این دلیل که برخی افراد به دلیل قرار گرفتن در شرایط خاصی سن پوستی بالاتر از سن واقعی خود خواهند داشت و عده ای دیگر هستند که سن پوستی کمتری نسبت به سن واقعی خود دارند. به همین دلیل می خواهیم با شما در رابطه با بهترین کرم لیفت و ضد چروک صورت و تاثیر آن صحبت کنیم تا با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با بهترین کرم سفت کننده پوست صورت با مجله اینترنتی الانزا همراه باشید.

کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست چیست و چه تاثیری دارد؟

این مطلب را به عنوان راهنمای خرید کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست برای انتخاب بهترین کرم و نحوه استفاده از آن در اختیار خانم ها در تمام سنین قرار داده ایم. پوست صورت پس از ۳۰ سالگی به صورت طبیعی دچار علائم پیری شده و در نهایت یک روز که از خواب بیدار می شوید و در برابر آینه قرار خواهید گرفت با شگفتی متوجه خواهید شد که پوست تان بیشتر از آنچه که فکرش را میکنید دچار پیری و چین و چروک شده است.

در این شرایط است که برای درمان چین و چروک ها به استفاده از کرم های لیفتینگ و سفت کننده پوست صورت پناه خواهید برد و در نهایت اگر نتیجه دلخواه خود را نگیرید برای درمان به روش های تهاجمی به پزشک متخصص مراجعه خواهید کرد. کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست با لایه برداری و آبرسانی پوست انسان در طولانی مدت تاثیرات بسیار چشمگیری خواهد داشت و علائم پیری را بسیارکاهش می دهد.

نکته ای که هنگام استفاده از این محصولات باید به آن توجه داشته باشید این است که این علائم و برطرف شدن پیری زودرس پوست با استمرار در استفاده محصولات زیبایی و درمانی پوست از بین خواهد رفت و با انتخاب بهترین سفت کننده ی پوست صورت نتایجی بسیار شگفت انگیز را مشاهده خواهید کرد.

بهترین سفت کننده ی پوست صورت

راهنمای خرید کرم سفت کننده پوست صورت و بدن

هنگام خرید کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست صورت و بدن باید به یک سری نکات توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین کرم لیفتینگ و بهترین مارک کرم سفت کننده پوست صورت را به خوبی تشخیص دهید. تا خریدی مناسب و مقرون به صرفه داشته و نتیجه دلخواه خود را کسب کنید. در ادامه برای راهنمای خرید کرم سفت کننده پوست صورت و بدن با ما در این مقاله همراه باشید.

مواد تشکیل بهترین سفت کننده ی پوست صورت

مواد تشکیل دهنده در بهترین سفت کننده ی پوست صورت ، از ترکیبات فاقد حساسیت تولید شده و برای پوست های حساس نیز مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین برای خرید کرم سفت کننده باید به مواد تشکیل دهنده کرم سفت کننده پوست صورت و بدن توجه بسیاری داشته باشید. زیرا این کرم ها در تماس مستقیم پوست صورت قرار داشته و نیاز است تا مواد اولیه تازه و طبیعی در آن به کار رفته باشد.

  •  ویتامین C: ویتامین C یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که تاثیر رادیکال های آزاد جمع شده بر پوست را خنثی کرده و یک عامل جنگنده با التهابات پوستی می باشد. ویتامین C باعث گردش خون رسانی در پوست صورت تان می شود و به طور بالینی ثابت شده است که رشد کلاژن را تجدید خواهد کرد. ویتامین C به دلیل وجود اسیدیته ویتامین C به صاف کردن و نرم کردن سطح پوست صورت کمک می کند.
  • رتینول: رتینول یک نوع ماده بدون نسخه است که رتین A داشته و به آسانی به لایه های بیرونی پوست تان نفوذ خواهد کرد، این محصول یک جنگنده موثر و قوی برای از بین بردن چین و چروک های پوست صورت تان است. رتینول تولید کلاژن صورت را افزایش داده و اندازه منافذ باز پوست را نیز کاهش خواهد داد که در نهایت بسیاری از نقاط پوست تان را محو خواهد کرد.
  • نیاسینامید: نیاسین یا ویتامین B3 به عنوان یک مکمل پوستی مغذی مورد استفاده قرار گرفته، که اخیرا به ماده اصلی ضد پیری شناخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است. این ماده از مانع پوستی شما عبور کرده و جذب سطوح پایین تر پوست شما می شود که در نهایت حالت ارتجاعی پوست شما را افزایش خواهد داد.
  • هیالورونیک اسید: یکی از محبوب ترین مکمل های دنیا هیالورونیک اسید است که برای سرم ها و کرم سفت کننده پوست استفاده می شود و یک مرطوب کننده قوی به حساب می آید که حالت ارتجاعی به پوست داده و التیام بخش آسیب های پوستی است. هیالورونیک اسید یک عنصر رایج در انواع کرم دور چشم است که اغلب برای چین و چروک پنجه کلاغی ها از آن استفاده می شود.

کاربرد کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست

از آنجایی که همه ما میدانیم کرم های لیفتینگ صورت تمام خواسته ی ما را برای درمان چین و چروک برآورده نخواهند کرد بنابراین شما باید با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید و بدانید بهترین کرم لیفت پوست صورت مناسب شما، چه ویژگی هایی دارد.

از کرم سفت کننده پوست صورت انتظار معجزه و جوانسازی کامل نداشته باشید. البته این کرم ها به طور تخصصی برای درمان مشکلات پوستی شما در نظر گرفته شده است و می تواند به مشکلات اصلی تان پاسخ مناسبی بدهد و به مرور زمان کمک بسیاری برای درمان مشکلات پوستی تان خواهد کرد.

بهترین مارک کرم سفت کننده پوست صورت

خواص آبرسانی بهترین کرم لیفتینگ و سفت کننده صورت

از مهمترین خواص آبرسانی کرم سفت کننده پوست باید به آبرسانی آن اشاره نماییم، این کرم ها بهترین کرم لیفت و ضد چروک صورت به شمار می روند که خاصیت آبرسانی قوی و تامین رطوبت مورد نیاز پوست را دارند. این کرم در ابتدا پوست شما را لایه برداری کرده و پس از آن به وسیله ی مواد مغذی که دارد پوست شما را آبرسانی خواهد کرد.

با این حساب کرم سفت کننده پوست باید خاصیت آبرسانی داشته باشد و شما با استفاده از یک کرم لیفتینگ چندین کار را با هم انجام خواهید داد و در هزینه هایتان نیز صرفه جویی خواهد کرد.

تاثیر نوع پوست صورت در انتخاب بهترین کرم لیفتینگ

یکی از مهمترین عواملی که بر انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی و درمانی تاثیر گذار است انتخاب صحیح این محصولات براساس نوع پوست صورت تان می باشد، سازگار بودن پوست با محصولات بهداشتی یکی از مهمترین دلایلی است که شما باید هنگام خرید به آن توجه نمائید. به طور مثال اگر پوست چرب دارید و به دنبال بهترین کرم لیفت صورت برای پوست چرب هستید، حتما به عبارت بدون روغن مندرج، بر روی محصول یا ترکیبات آن توجه داشته باشید.

نحوه مصرف کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست صورت

نحوه مصرف کرم سفت کننده پوست صورت به اینگونه است که شما بعد از انتخاب بهترین مارک کرم سفت کننده پوست صورت ابتدا به راهنمای استفاده از محصول که داخل جعبه آن قرار دارد توجه کرده و آن را به درستی بخوانید تا براساس آن از کرم صورت استفاده نمائید.

توجه داشته باشید که کرم سفت کننده پوست صورت و حتی بهترین کرم لیفت پوست صورت را حتما مطابق با نسخه پزشک خود مصرف نماید تا تاثیر درستی داشته باشد. کرم لیفت صورت به مرور زمان نتایج خود را مشخص خواهد کرد و البته که تاثیر گذاری این محصول در برندهای مختلف متفاوت می باشد اما در برخی از موارد افرادی هستند که با استفاده اولیه تغییرات را احساس خواهند کرد.

ویژگی های بهترین کرم لیفت و ضد چروک صورت

کرم سفت کننده پوست صورت چگونه کار می کنند؟ برای پاسخ به این سوال باید بدانید که:

  1. رطوبت داخل پوست را افزایش می دهد.
  2. از پوست در برابر اشعه های ماورابنفش خورشید و آسیب های ناشی از نور خورشید محافظت خواهد کرد.
  3. با رساندن آنتی اکسیدان ها به داخل پوست صورت تان از آسیب های ناشی از رادیکالهای آزاد محافظت خواهد کرد.
  4. باعث مهار آنزیم کلاژناز می شود.
  5. اپیدرم بیرونی پوست را لایه برداری خواهد کرد.
  6. مصرف مداوم بهترین کرم لیفت و ضد چروک صورت که از مرغوب ترین ترکیبات مناسب جنس پوست تولید شده باشد، در نهایت موجب سفت شدن و جوانسازی پوست می شود.
  7. گردش خون سلولی را در غشای میانی افزایش خواهد داد و باعث رشد کلاژن سازی جدید در پوست می شود.

بهترین مارک کرم سفت کننده پوست صورت

یکی از مهمترین نکاتی که پس از تشخیص نوع پوست برای خرید محصولات درمانی و لیفتینگ مهم است برند و مارک این محصول می باشد. برندهای معتبر می توانند کیفیت محصولات خود را تضمین نمایند، بنابراین حتما بهترین مارک کرم سفت کننده پوست صورت با کارایی و قیمت مناسب را انتخاب کنید.

با وجود برندهای معتبر هیچگاه اقدام به خرید محصولات درمانی که نمی شناسید نکنید. چند مورد از برند های معتبر و موثر شامل موارد زیر است:

  • کرم سفت کننده پوست لیراک
  • کرم سفت کننده پوست ویشی
  • کرم سفت کننده پوست والنسی
  • کرم سفت کننده پوست سینره

کرم محکم کننده صورت بالای ۴۰ سال سینره

یکی از پرفروش ترین کرم های سفت کننده که بهترین کرم لیفت و ضد چروک صورت در بازار لوازم آرایشی به شمار می رود، از محصولات برند سینره است که برای افراد بالای ۴۰ سال طراحی و تولید شده است، این محصول یک لایه الاستیک محکم و ظریف روی پوست شما می کشد که در مدت زمان کوتاهی به بهبود افتادگی آن نیز کمک خواهد کرد.

مواد به کار رفته در این کرم با تحریک ساخت پروتئین های رشته ای موجب تقویت حالت ارتجاعی پوست می شود و در مجموع چین و چروک های پوست تان را محو تر خواهد کرد.

  • ترمیم کننده و ضد التهاب
  • تقویت ساختار پوست
  • جلوگیری از تخریب پروتئین های پوست
  • دارای مواد مرطوب کننده برای حفظ رطوبت پوست
  • دارای آنتی اکسیدان قوی جهت خنثی کردن آلودگی ها
  • روزی ۲ بار مصرف شود.
  • مناسب برای پوست صورت

کرم لیفتینگ و سفت کننده صورت و گردن والنسی

این کرم از پر فروش ترین محصولات سفت کننده پوست و بهترین کرم لیفت صورت برای پوست چرب است که تولید برند والنسی می باشد. این کرم با عملکرد خاص خود در کنار استفاده از پودر مروارید برای محافظت از رطوبت پوست و بخش میانی پوست تان تغییرات بسیاری ایجاد خواهد کرد.

در واقع این کرم چربی اضافه پوست شما را کنترل کرده و موجب تغذیه پوست شما خواهد شد، در نهایت با فرم دهی پیشانی و گونه هایتان به زیبایی صورت و جوانسازی آن کمک خواهد کرد.

  • کمک به حفظ رطوبت پوست
  • محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر
  • کمک به محو کردن چین و چروک
  • کاهش التهابات پوستی
  • شفاف شدن پوست

برای مطالعه بیشتر به مقاله زیر مراجعه کنید:
https://elanza.com/mag/lifting-and-firming-cream/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

پنکیک و رژگونه پودر شده را چگونه درست کنیم؟

پنکیک و رژگونه پودر شده را چگونه درست کنیم؟
آیا پنکک و رژگونه تان را داخل کیف لوازم آرایش و درون کیف همراه تان قرار می دهید؟  تا به حال برای شما پیش آمده همین جابجایی باعث شکستن لوازم آرایش پودری شما شود؟ 

لوازم آرایش
پنکک و رژگونه هر دو  محصول آرایشی هستند که جامد و پودری بوده که ممکن است در هنگام جابجایی و قرار دادن داخل کیف شکسته و له شوند، گاهی این شکستگی برای محصولاتی گران قیمت با برند اورجینال اتفاق می افتد که بسیار جای ناراحتی داشته است. در هنگام بروز شکستگی احتمالی رژگونه و پنکک  برای جلوگیری از غیر قابل استفاده شدن محصولات راه حل هایی وجود دارد که در ادامه این نوشتار به آن خواهیم پرداخت با ما همراه شوید. 

روش ترمیم رژگونه و پنکک شکسته با الکل
اگر لوازم آرایشی شما بخصوص رژگونه و پنکک تان خورده شده است اصلا نگران نباشید چرا که می توانید مجدد آن را ترمیم کرده و استفاده کنید، یک لحظه غفلت و افتادن پنکک یا رژگونه از دست تان می تواند خرابی را به بار آورد که شما تا مدت ها جای آن را نمی توانید تمیز کرده و محبوب ترین محصول بهداشتی خود را نیز از دست داده اید و چاره ای جز ترمیم آن نخواهید داشت. برای ترمیم این دو لوازم آرایشی روش هایی وجود دارد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. 

تمامی پنکک یا رژگونه را از جای خود خارج کنید: این جمله به این معنی است که شما باید هرچه ماده پودری و جامد در داخل قوطی هست را خارج کرده و به یک کاسه کوچکتر انتقال دهید، در این شرایط اگر مقدار بیشتری از این محصول شکسته شد اصلا نگران نشوید چرا که در نهایت مجددا می خواهیم انسجام این محصولات را بیشتر کنیم و یکنواختی بیشتری به آن بدهیم. فراموش نکنید که اگر پودرتان بیشتر بوده است از ظرفی بزرگتر استفاده کنید و سعی کنید که ته ظرف شما پودر ته نشین نشود. 
پودر کردن بیشتر پودرهای جامد: برای بیشتر پودر کردن لوازم آرایشی شکسته شده سعی کنید از یک قاشق و چنگال برای له کردن آن استفاده کنید و تا جایی که می توانید ترکیب یکنواخت تری را ایجاد کنید زیرا هرچه بهتر پودر شود انسجام کلی آن بهتر خواهد بود. 
ترکیب پودر و الکل: در این مرحله با یک خلال دندان ترکیب پودر و یک قاشق چای خوری الکل را خوب هم زده تا یک ترکیب خمیری شکل به دست بیارید.
ترکیب پودری را به ظرف خود بازگردانید: پس از مرحله پودر کردن بیشتر مواد جامد حال نوبت آن است که شما مخلوط له شده را مجدد به ظرف اصلی آن بازگردانید، به یاد داشته باشید از آنجایی که استحکام این محصولات توسط دستگاه پرس در کارخانه شرکت تولید کننده انجام شده ممکن است مقداری از این پودر در هنگام سفت کردن دستی اضافه آید و شما مجبور شوید برای آن ظرفی جدید در نظر بگیرید. 
با استفاده از ابزاری این پودر را در جای خود محکم کنید: برای انسجام و همگنی بیشتر این محصولات شما می توانید با ته قاشق یا همان پشت قاشق خود این پودر را در جای خود سفت کرده و فشار دهید تا ذرات به صورت فشرده به یکدیگر بچسبد. 
جذب رطوبت: پس از سفت شدن ذرات در جای خود و پیدا کردن یکپارچگی کلی باید در ظرف را باز بگذارید و اجازه بدید این پودر به صورت طبیعی خشک شود، در بعضی مواقع استفاده از یک دستمال کاغذی برای قرار دادن روی مخلوط الکل و ذرات پودری باعث جذب بیشتر رطوبت خواهد شد و رژگونه یا سایه شما سریع تر خشک می شود. 
ممکن است قیمت پنکک مورد استفاده شما بالاتر از آن باشد که دلتان بیاید پس از شکستن آن را دور انداخته و تصمیم به ترمیم آن گرفته باشید، که برای ترمیم آن می توانید از الکل یا گلاب برای حفظ انسجام بیشتر این ذرات استفاده کنید.  

روش ترمیم رژگونه و پنکک شکسته با گلاب
روش ترمیم رژگونه و پنکک شکسته با گلاب

مراحل ترمیم رژگونه و پنکک شکسته با گلاب نیز همانند با الکل بوده است و شما می توانید پس از له کردن و پودری شدن این محصولات با استفاده از قطره چکان مقداری گلاب روی این مخلوط ریخته و خوب با خلال دندان هم بزنید. پس از ترکیب درست این مواد با یکدیگر حال نوبت آن است که این ترکیب خمیری را داخل ظرف خود بازگردانید و برای گرفتن رطوبت آن باید از دستمال کاغذی استفاده کنید و روی خمیر سفت شده در ظرف خود فشار دهید تا در صورت لزوم رطوبت اضافی آن گرفته شود. فراموش نکنید که شکستگی رژگونه نامرتبی بیشتری به همراه دارد چرا که رنگ آن بسیار پر رنگ تر از پنکک بوده و ممکن است شما بخواهید آن را دور بیاندازید و تنها قیمت رژگونه خریداری شده شما را منصرف خواهد که برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت رژگونه با برندهای مختلف می توانید با ما همراه شوید. 

لوازم مورد نیاز برای ترمیم رژگونه و پنکیک شکسته با الکل و گلاب
الکل صنعتی با ۷۰ درصد الکل 
در صورت نبود الکل جایگزین مناسب گلاب است.
کیسه فریزر برای جلوگیری از  پخش شدن بیشتر محصولات. 
برس خط چشم یا یک براش نازک برای جابجایی این پودرها. 
کاردک مخصوص پخش کردن یا خلال دندان برای ترکیب محصول.
قطره چکان برای ریختن الکل یا گلاب. 
تفاوت ترمیم شکستگی با الکل و گلاب 
تفاوت ترمیم شکستگی با الکل و گلاب

ممکن است برای شما این سوال ایجاد شود که تفاوت گلاب با الکل برای مخلوط کردن در چیست؟ باید بگوئیم که شما می توانید در کمترین زمان ممکن محصولات مورد علاقه خود را با این دو مایع قابل استفاده کرده و فکر دور انداختن آن را از ذهنتان دور کرده و آن را استفاده کنید. اما تفاوت گلاب و الکل تنها در این است که الکل امکان وجود میکروب در داخل مواد را به صفر می رساند و شما را از بروز اختلالات پوستی نجات خواهد داد.

https://www.hamshahrionline.ir/news/570813/%D9%BE%D9%86%DA%A9%DB%8C%DA%A9-%D9%88-%D8%B1%DA%98%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D8%A7-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99

بهترین مارک لاک ناخن چیست؟

لاک‌ها در دسته پرفروش‌ترین محصولات آرایشی قرار دارند. کمتر کسی پیدا می‌شود که از لاک‌های رنگ به رنگ و متنوع خوشش نیاید. لاک‌ها ناخن‌های دست و پا را زینت می‌بخشند و به جذابیت هر چه بیشتر آن‌ها کمک می‌کنند. لاک‌ها نیز مانند سایر لوازم آرایشی بد و خوب دارند به طوری که نوع بد آن نه تنها به زیبایی ناخن‌ها کمک نمی‌کند بلکه ظاهر و از همه مهم‌تر سلامت آن‌ها را نیز به خطر می‌اندازد. محصولات آرایشی در کل از مواردی هستند که باید هنگام خرید از کیفیت برندی که خرید می‌کنید و سپس اصالت آن مطمئن شوید. در این مطلب ابتدا ویژگی‌هایی که محصول بهترین مارک لاک ناخن الانزا باید داشته باشد را مورد بررسی قرار می‌دهیم و سپس برندهایی که دارای این ویژگی‌ها هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.


ویژگی‌های محصول بهترین مارک لاک ناخن
یک لاک ناخن خوب دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

غلظت مناسب
غلظت لاک بسیار مهم است؛ موضوعی که هنگام زدن آن ممکن است مشکل ساز واقع شود. معمولاً لاک ناخن Nail polish غلیظ به سختی بر روی ناخن می‌نشیند و اثر قلم مو را بر روی خود حفظ می‌کند؛ در نتیجه پر از شیار و ناهمواری می‌شود و ظاهر نامطلوبی به خود می‌گیرد. همچنین لاک غلیظ دیر خشک می‌شود و این مسئله، احتمال آسیب دیدن آن تا زمان خشک شدن کامل را بالا می‌برد. از طرفی دیگر غلظت کم نیز مشکل ساز است! مشکلات غلظت کم شامل کمرنگ بودن لاک بر روی ناخن و نیاز به زدن چند باره لاک و همچنین کثیف شدن گوشت اطراف ناخن هنگام لاک زدن را به دنبال دارد. در واقع غلظت یک لاک ایده آل، غلظتی متوسط است.

قلم موی نرم و انعطاف‌پذیر
از مشکلات بزرگ برخی لاک‌ها، قلم موی زبر و سفت و سخت آن‌هاست. اگر قلم مو به اندازه کافی حجیم نباشد و یا به نرمی و راحتی بر روی ناخن حرکت نکند کل فرآیند لاک زدن با شکست مواجه خواهد شد. یک لاک محصول بهترین مارک لاک ناخن، باید قلم مویی داشته باشد که به راحتی و به طور مساوی مایع درون شیشه لاک را بر روی ناخن بنشاند.

سرعت کم خشک شدن
دیر خشک شدن لاک مشکلاتی نظیر کثیف کردن لباس را به دنبال دارد. یک لاک ناخن خوب باید سریع خشک شود تا نه محیط را کثیف کند و نه ظاهر خود را در حین خشک شدن از دست بدهد. البته منظور از زود خشک شدن، این نیست که لاک غلظت کمی داشته باشد بلکه یک لاک ایده آل باید با غلظت مناسب در مدت زمان کمی خشک شود.

بهداشتی بودن و آسیب نزدن به ناخن
محصولات آرایشی که مستقیماً با پوست، مو و ناخن در ارتباط هستند از نظر بهداشتی باید کاملاً چک شده باشند. مشکلات لاک غیربهداشتی و دارای ترکیبات مضر می‌تواند از مشکلات سطحی نظیر زرد شدن ناخن تا ایجاد سرطان را موجب شود. خرید از یک برند معتبر این اطمینان را به شما می‌دهد که آن‌ها به خوبی از لحاظ کیفیت و ترکیبات کنترل شده و چک شده هستند.

ماندگاری بالا
ماندگاری بالا یکی از ویژگی‌های مورد انتظار از تمامی محصولات آرایشی است. طبیعتاً یک لاک ناخن دارای ماندگاری بالا از لاک ناخنی که به سرعت ظاهر خود را از دست می‌دهد و پاک می‌شود انتخاب بهتری است.

بهترین مارک لاک ناخن کدام است؟
مارک‌ها و برندهای متنوعی به تولید و عرضه لاک ناخن به عنوان یک محصول پرمصرف پرطرفدار آرایشی می‌پردازند؛ در ادامه لیستی از بهترین‌های این حوزه را به شما معرفی خواهیم کرد.

1-لاک ناخن ماوالا (Mavala)

ماوالا را احتمالاً از تقویت‌ کننده‌های ناخن معروف و کارساز آن می‌شناسید. بیش از نیم قرن پیش، به طور دقیق‌تر در سال ۱۹۵۸ میلادی، این برند در کشور سوئیس تأسیس شد و در ابتدا با تولید یک تقویت‌کننده ناخن فوق العاده توانست بسیار موفق عمل کند و در ادامه با ساخت بیشتر محصولات آرایشی و مراقبتی توانست به جایگاه خوبی در این حوزه دست یابد.  امروزه محصولات ماوالا جدا از محصولات تقویتی و مراقبتی برای ناخن، ابرو و مژه شامل محصولات آرایش چشم نیز می‌شود و از همه مهم‌تر لاک ناخنی معروف و با کیفیت که توانسته در سراسر جهان طرفداران بسیار پیدا کند. یک از مهم‌ترین ویژگی‌های این لاک ناخن عدم داشتن ترکیبات شیمیایی مضر و آسیب رسان است که باعث می‌شود در کنار افزایش زیبایی، ناخن‌های شما سالم‌تر از همیشه باقی بمانند.

لاک ناخن سیترای (Citray)
بسیاری از افراد معتقدند که استفاده از محصولات برند آرایشی معتبر یک کشور، برای افراد اهل آن کشور بهتر است. این مسئله تقریباً درست است، محصولات آرایشی برندهای ایرانی برای شرایط آب و هوایی و همچنین نوع پوست، مو و ناخن افردا ایرانی مناسب‌تر است. سیترای به عنوان برندی که مبدا آن کشور ایتالیا است و اکنون در خود ایران نیز به تولید محصولات آرایشی می‌پردازد، توانسته جایگاهی خوبی را به دست بیاورد. همچنین به دلیل تولید داخلی بودن آن، قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به اکثر لاک‌ها داشته در حالی که از نظر کیفیت، چیزی از آن‌ها کم ندارد. لاک ناخن سیترای نیز مانند سایر محصولات آن، از کیفیت بالایی برخوردار است. از ویژگی‌های خوب این لاک می‌توان به ماندگاری بالا، پوشش بالا و غلظت مناسب اشاره کرد. خبر خوش برای طرفداران لاک ناخن براق این است که لاک ناخن سیترای از میزان براقیت بالایی برخوردار بود و به درخشیدن هر چه بیشتر دستان شما کمک خواهد کرد.

لاک ناخن پرو (Pro)
اکثر افراد پرو را به کانسیلرها و پرایمرهای با کیفیتش می‌شناسند اما این برند دارای لاک ناخن‌های بسیار با کیفیتی نیز می‌باشد. ویژگی‌ خاص این لاک ناخن، سریع خشک شدن آن در کنار غلظت متوسط و مناسب آن است. همچنان لاک ناخن‌های پرو دارای ترکیبات بی‌ضرر و مرغوبی هستند که سلامت ناخن‌های شما را تضمین می‌کنند.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
shop online99