کرم دور چشم یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست است اگر تغییر رنگ زیر چشم از پف و / یا کلاغ چین و چروک های پنجه مانند استفاده از کرم دور چشم به عنوان بخشی از رژیم غذایی روزانه خود را, شما ممکن است کاهش ظاهر از اضطراب زیر چشم به شما کمک کند اما آنچه شما باید شانس از یک مبتدی یا کهنه وجود دارد در این سالم و مرطوب پوست و مو جوش توجه داشته باشید که چگونه اشتباهات استفاده از تراش, کرم دور چشم, بنابراین شما می توانید این روش مهم محصول به درستی استفاده کنید و نتیجه پربار داشته باشید.

اشتباهات استفاده از کرم چشم: 

https://elanza.com/product/LNZP-60ed8b5110255/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D9%85%D8%AF%D9%84-vita-sun-spf-35-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%AD%D8%AC%D9%85-45-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1


# 1: بهترین استفاده را از این:

به خاطر داشته باشید که پوست اطراف چشم است که در واقع بسیار کوچک منطقه نشسته و نازک و ظریف پوست به طور کلی برخی از اندازه نخود از کرم دور چشم باید به پوشش پوست زیر هر دو چشم به اندازه کافی،

هنگامی که آن را به درمان می آید, کرم, به نظر می رسد, و غیره. همه چیز کمی سخت به جای. علاوه بر این بسیاری از کرم دور چشم دارای قیمت بالاتری در مقایسه با دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی هستند بنابراین این قابل توجه ترین راه برای بودجه هزینه خواهد شد که پس از بیش از حد به دلیل هزینه و اثربخشی بیشتر ارزش کاربردی است. کم .

بهترین کرم چشم 

چگونه به استفاده از کرم چشم?
# 2: درخواست آن را در خارج به نوبه خود:

به منظور است که تمام محصولات مراقبت از پوست خود را اعمال می شود مهم است اما بیشتر محصولات بیشتر به بخشی از روال شما به یاد داشته باشید مناسب آن را می شود سخت تر و آسان قاعده را به یاد داشته باشید حضور این است که شما معمولا باید محصولات خود را بر اساس ضخامت برنامه،

اگر کرم چشم شما غنی تر و سنگین تر از مرطوب کننده وقت خود را. من آن را کردم, اگر سبک تر از سرم, است که به دقت ببینید که تحت خیس کردن اراده خود را. البته ، همیشه دستورالعمل در بسته از بررسی کرم چشم برای دیدن اگر آن را باید قبل یا بعد از مرطوب کننده ، اعمال می شود. 

# 3: استفاده از آن بر روی پوست خشک:

این یکی دیگر از چیزهایی است که به اندازه کافی مردم نمی دانند: اگر شما می خواهید مرطوب کننده خود را به اغلب مورد استفاده برای انجام این کار از طرف شما. این باید بر روی پوست مرطوب باشد ، اعمال شود ، به همین دلیل استفاده از مرطوب کننده روی پوست مرطوب یا مرطوب می تواند منجر به رطوبت شود و همان قاعده را می توان برای کرم چشم استفاده کرد،

حتی قبل از استفاده از یک حوله, مالش کرم زیر چشم خود را هنگامی که صورت خود را هنوز هم مرطوب . 

# 4: درخواست محصول بیش از حد نزدیک به چشم:

اگر شما این محصول را به پلک و یا در نزدیکی مژه, درخواست, شما می توانید ببینید تقصیر شما است که به سادگی محصول در طول دور چشم و استخوان زیر ابرو و زیر چشم خود را در شکل یک نیمدایره در حدود 1 سانتی متر پایین تر از خط شلاق خود قرار داده و زمانی که کرم دور چشم نزدیک به چشم شما می توانید بر روی صفحه نمایش دوربین, 

# 5: سایش بیش از حد:

پوست اطراف چشم نازک است, بسیاری از شما پوست. بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که شدت رشد کار سخت به نوبه خود, کرم چشم با پا نرم و لطیف حرکات دست تنها با استفاده از نوک انگشت حلقه خود را هم بزنید. در مقایسه با انگشتان دیگر, و غیره.، لمس ، ظریف تر وجود دارد. 

# 6: حرکت بیش از حد سریع:

قبل از آرایش و استفاده از پودر کرم ، زمان بیشتری را به چشم خود اختصاص داده و کرم چشم را با دقت بیشتری و بی حوصله و سپس همچنان به را تشکیل می دهند. 

# 7: بدون کرم در صبح:

همانطور که شما نیاز به تمیز کردن پوست شما و مرطوب دو بار در روز ، شما همچنین باید کرم چشم در صبح و عصر خود استفاده کنید و آن را یک عادت برای همیشه لطفا برای . 

# 8: بدون استفاده پیشگیرانه:

تصور غلط دیگری وجود دارد این است که شما فقط باید کرم چشم استفاده از زمانی که پوست شما نشانه هایی از پیری, اما هیچ دلیلی برای صبر وجود دارد!

حتی اگر خطوط و چین و چروک در واقع نگرانی اصلی برای شما است یا نه شما کرم چشم به طور منظم استفاده می شود. حتی در زیر چشم خود را مرطوب ، و نگه داشتن کرم در تکه های کوچک در اطراف چشم خود را مالش و تا زمانی که جذب صبر کنید ، که هر روز ، صبح و عصر ، درخواست و استراحت.

کرم چشم

اجتناب از خطوط اطراف چشم با کرم چشم 

https://www.amazon.com/Man-Arden-Sunblock-Sunscreen-Resistant/dp/B07WDG5ZV9


# 9: کرم چشم را بر اساس قیمت انتخاب کنید:

اعتقاد ما بر این است که این حکومت است که باید در هنگام خرید انواع محصولات مراقبت از پوست را در نظر بگیرید:فقط به خاطر اینکه چیزی گران تر است لزوما بدان معنی است که کار می کند بهتر است به جای اینکه فقط به یک نگاه کرم دور چشم قیمت مواد اولیه آن و همچنین مراقبت از ترکیبات مرطوب کننده قوی باقی بماند و نه فقط قیمت است که این مواد بسیار مهم تر 

# 10: عدم توجه به مشکل:

همه کرم ها چشم سان نیست ، در حالی که با استفاده از هر گونه کرم چشم بسیار بهتر از استفاده از آن است. اما اگر کرم مشکل خاص خود را ، در حال استفاده نیست ، بنابراین برخی اجازه ندهید ، برای مثال ، اگر آن را به شما نگران است ، و کرم زیر چشم استفاده می شود به تمرکز این موضوع ، پیدا کردن جایی که برای رفتن. 

کرم دور چشم با این مواد مناسب برای از بین بردن چین و چروک است
هنگام خرید یک سفارش آنلاین ، کرم چشم باید اجزای آن را داشته باشد ، مطمئن باشید که نتیجه مورد نظر به دست می آید ... به گفته کارشناسان پوست ، ترکیب اصلی از کرم چشم ، مواد ضد چین و چروک که تولید کلاژن در پوست ، تحریک مانند :

ویتامین c موضعی

بارها و بارها در wetted بخش بهداشت و درمان آن اشاره شده است که ویتامین C نیز نشان داده شده است برای افزایش تولید کلاژن کمک می کند و پس از این واقعیت نشان می دهد اسید اسکوربیک برای چین و چروک پوست ترکیب خود استفاده کنید.

رتینول

C در تولید کلاژن در وهله اول وجود دارد اما از آنجا که برای پوست های حساس توصیه نامناسب قبل از مصرف محصولات حاوی رتینول می باشد که به مشورت دکتر متخصص که ممکن است متخصص پوست به دلیل حساسیت پوست شما کرم های حاوی پپتیدهای شما تجویز کند. 

بایدها و نبایدها استفاده از کرم چشم برای اثر بیشتر
بایدها:

ضربه و یا ماساژ:

ماساژ نرم و نوازش نرم هر دو عالی هستند."شما می توانید خامه مطبوعات, می توانید کمی ... ادامه مطلب حرکات چرخشی را امتحان کنید و یا شما حتی می توانید آنها را در یک پارچه پنبه ای قرار داده و آنها را برای چند دقیقه زیر چشم خود را تعلیق. 

اجازه دهید پوست شما خیس شود:

کرم چشم خود را در حدود یک دقیقه (یا بیشتر در صورت امکان) به اجازه اقامت جذب می شود و سپس رشد نگاه از آرایش ،  به این ترتیب ، پودر یا ساتر شما را از پایه کرم چشم خالص فوق العاده بد شکل می دهد و نخواهد بود.

چگونه به مخلوط کرم

چه کاری انجام دهید تا کرم های چشم اثر بهتر و بیشتر داشته باشند ؟ 
نکن:

کشیدن پوست:

پوست زیر چشم دارای ساختار متفاوت نسبت به بقیه صورت است و پوست زیر چشم باریکترین پوست در کل بدن است. بنابراین اگر شما واقعا کشیدن پوست خود را در اطراف در حالی که مالش کرم, شما احتمالا آن را انجام بسیاری سخت تر در واقع. 

از کرم های چرب استفاده نکنید:

این روغن های سنگین می تواند بافت پوست ظریف از ناحیه چشم را کاهش دهد و در طول زمان کاهش الیاف الاستین و باعث چین و چروک زودرس. 

چگونه بهترین کرم چشم را انتخاب کنید ؟  
به دنبال کرم های چشم که حاوی انواع ترکیبات ضد پیری است که پوست نیاز دارد: آنتی اکسیدان ها ، پرکننده های پوست ، مواد غذایی برای بازگرداندن و تعمیر .

مثالها عبارتند از گلیسیرین ، هیالورونات سدیم و غیره. سرامید و غیره عصاره های گیاهی ، عطر ، روغن ، کره ، ویتامین ها ، رتینول ، اسیدهای چرب و تری گلیسیرید استفاده می شود. اگر سلامت مرطوب است به عنوان خوانده شده که کرم چشم استفاده می کنید باید وجود داشته باشد عطر ، و غیره. آیا طبیعی (مانند روغن نباتی) و یا مصنوعی, است. منبع یک واکنش آلرژیک قوی و آلرژی است, به خصوص برای محصولات که در حال نزدیک شدن. 

انتظارات واقع بینانه:

کرم چشم است که حذف چین و چروک, آسانسور پوست, و یا تصفیه پف کردگی و محافل تاریک. کرم چشم عالی ، بافت ، پوست مرطوب و غیره، صاف و قوی ، روشن و روشن است. ظاهر خطوط ، آلرژی ، برخی از انواع پف کرده و چین و چروک ، کاهش-این بسیار هیجان انگیز است! 

کرم چشم دور را در یک شیشه شیشه ای خریداری نکنید
پر کردن شیشه ای است که در هر سوراخ در ظرف اجازه, و غیره.، مواد اولیه ، ضد پیری ، مانند رتینول ، روغن نباتی، حذف آنتی اکسیدان،و غیره علاوه بر این هر بار که انگشت خود را (و یا espatol) به داخل شیشه در آکواریوم شما سلامت تم می آید (یا قاشق) برای چند روز به دنبال چشم و کرم ها که حفاظت از آفتاب در محدوده ارائه می دهد SPF 30 یا بیشتر است،

اگر شما می توانید آیتم را که می خواهید پیدا کنید ، درخواست یک لایه نازک از کرم چشم ، و سپس مرطوب روز خود را با کرم های ضد آفتاب و مطمئن شوید که آن را عاری از عطر است. بسیاری از مردم می خواهم به استفاده از ژل چشم در صبح (آنهایی که بسیاری از آرایش) و کرم چشم مانند بال در شب. 

نحوه استفاده از کرم زیر چشم :
مرحله 1: کرم اندازه نخود را روی انگشت حلقه بردارید:

کرم چشم بسیار ضخیم است. بنابراین برای هر دو چشم به اندازه نخود نیاز، برای این منطقه ، ظریف،و غیره از انگشت حلقه خود استفاده کنید ، زیرا البته نرم تر است ، نباید فشار زیادی بر روی پوست وارد شود. 

مرحله 2: محل نقطه از گوشه های داخلی زیر چشم خود را بر روی استخوان پیشانی خود را:

برای انجام این کار ، از گوشه داخلی زیر چشم از نقطه شروع در نیم دایره تا استخوان ابرو ، پیوندها را اعمال کنید. به آرامی در این الگو ، نیم دایره ، شیر روی صفحه نمایش برای تحریک گردش خون و از خواب بیدار زمانی که محصول به طور کامل جذب می شود. اطمینان حاصل کنید که زمانی که کار شما انجام. پوست را ندارد.

مخلوط کردن نکات کرم

چگونه از کرم چشم استفاده می کنند ؟ 
به یاد داشته باشید به استفاده از کرم چشم:
نمی تواند بیش از حد نزدیک به چشم خود را برای جلوگیری از سوزش و همچنین جلوگیری از استفاده از آن را در نزدیکی پلک خود را بنابراین شما می بینید برچسب محصول. 

مرحله 3: صبر کنید قبل از استفاده از consolidator.

پس از استفاده از کرم چشم ، کمی صبر کنید تا به طور کامل برای 90 ثانیه قبل از استفاده از کنسول یا سایر محصولات مراقبت از پوست جذب شود.