به نظر می رسد که مراقبت از چشم دور می تواند تاثیر بزرگی حتی در سنین داشته باشد. بدانید کرم چشم برای سنین مختلف. پوست اطراف چشم خود را نازک تر و حساس تر از سایر نقاط صورت است. ناحیه چشم مستعد ابتلا به پف کردگی ، خشکی ، خطوط نازک و محافل تاریک است.

برای مقابله با این مسائل ، سعی کنید به استفاده از کرم چشم و یا هر مناسبت به سهولت آبیاری آن. بسته به نیازهای مراقبت از پوست ، شما می توانید یک کرم چشم یا مومیایی کردن چشم را انتخاب کنید ، پس از پیدا کردن محصول مناسب ، شما می توانید یاد بگیرید که چگونه به استفاده از آن را به درستی. 

https://elanza.com/product/LNZP-60ed8b5110255/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D9%85%D8%AF%D9%84-vita-sun-spf-35-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%AD%D8%AC%D9%85-45-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

انتخاب کرم چشم راست
برای خطوط نازک اطراف چشم نگاه کرم که حاوی رتینول و رتینول ویتامین A می تواند باعث تحریک سلول های پوست خود را فعال تولید کلاژن. این کرم ها خطوط و چین و چروک در منطقه اطراف چشم را بهبود بخشد. اجزای این کرم ها نیز می تواند خنثی کردن آسیب است که نور خورشید می تواند باعث به چشم خود را مانند لکه ها از نور خورشید.

 از مقدار کمی کرم چشم با رتینول و ویتامین A استفاده کنید ، زیرا استفاده از آن باعث حساسیت یا تحریک پوست می شود.

رتینول می تواند پوست شما را حساس به نور خورشید می سازد ، بنابراین همیشه پس از استفاده از کرم چشم و قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید در منطقه اطراف چشم استفاده کنید.

به دنبال کرم چشم است که حاوی spf ، به خصوص اگر آنها حاوی رتینول و ویتامین A نیز ، آن پوست خود را از آسیب خورشید محافظت می کند.

 کرم چشم است که مناسب برای شفا از پف کردگی را انتخاب کنید. هنگامی که مایع در این منطقه تجمع می یابد ، باعث تورم می شود ، پف کردگی زیر چشم رخ می دهد. شما ممکن است به دلیل آلرژی ، کمبود خواب و یا تغذیه نامناسب نفخ برای کمک به. کرم چشم حاوی کافئین یا خیار بر روی آن. می تواند کمک به تورم را کاهش دهد.

 پوست در اطراف چشم ، مواد تشکیل دهنده حاوی عناصر مانند چای سبز،و غیره آلوئه ورا ، روغن نارگیل ، بابونه و ریشه شیرین بیان می تواند مفید باشد برای کاهش پف کردگی و تورم.

 در حال جستجو برای کرم چشم می شود حلقه های تیره در اطراف چشم به منظور کاهش ، اگر چشم دور ، محافل تیره شما، به دنبال کرم چشم که حاوی ویتامین c غنی ، ویتامین k ، کافئین شما می باشد. خیار و کوجیک اسید نیز مواد خوبی برای کاهش محافل تیره دور چشم هستند.

شما همچنین باید به کرم های چشم که حاوی اجزای منعکس کننده نور هستند توجه کنید ، این کرم ها به منطقه روشن تر کمک می کنند.

بهترین کرم چشم

سن استفاده از کرم چشم 
کرم چشم راست را برای نوع پوست خود انتخاب کنید:
اگر پوست چربی دارید ، به دنبال کرم های چشم باشید که حاوی چربی نیستند. اگر پوست خشک به دنبال کرم مرطوب کننده چشم ، اگر شما پوست ترکیبی برای کرم چشم راست برای پوست های چرب و خشک نگاه کنید. 

یک کرم در اطراف چشم:
اگر شما ترجیح می دهند به صرف پول خود را کرم چشم است آن را به خودتان در خانه سازی: برای کاهش تاری زیر چشم با خیار, نعناع & آلوئه ورا, روغن بادام, و غیره. یک چشم. یا سعی کنید کرم دور چشم با قهوه ، روغن زیتون و موم برای کاهش خطوط نازک اطراف چشم خود را.

چگونه کرم چشم راست را برای سن خود انتخاب کنید؟

https://www.amazon.com/Man-Arden-Sunblock-Sunscreen-Resistant/dp/B07WDG5ZV9


کرم چشم مناسب برای 20 ساله :
شاید به دلیل بازتاب رویای من است اما من می خواهم به فکر می کنم که تنها نگرانی در سن 20 را انتخاب کنید کرم دور چشم است که به هر حال جایی برای مقابله با محافل تاریک اطراف چشم وجود دارد و من فکر می کنم که شما خیلی زود به خواب.

مرطوب پوست و مو بخش معتقد است که بهترین دوست دختر کرم دور چشم در هر سنی است , اگر چشم بخشی از یک برنامه منظم, شما نمی خواهد از هم اکنون شروع به مراقبت از پوست مناسب محصولات در سن 20 شما می توانید روند پیری, کاهش, بسته به نوع پوست دور چشم کرم یا ژل به از را انتخاب کنید.

وقت گیر کرم چشم

کرم چشم سن و نکات آن 
کرم چشم مناسب برای 30 سال :
در 30s خود را, اولین نشانه های کم آبی بدن به نظر می رسد و شاید حتی یک لبخند کوچک یا دو خط.

از آنجایی که پوست شما هنوز در شرایط خوبی است ، آن را با استفاده بیشتر از کرم چشم خوب نگه دارید ، در سی سالگی ما مشغول کار در روز و بیدار شدن از خواب در شب با بچه ها هستیم. محافل تاریک زیر چشم ناشی از بی خوابی ، و دشمن ما کلاس اول است.

استفاده از محصولات حاوی کافئین می تواند کمک کند. این نوشیدنی می تواند به شما ارائه نیز برای کاهش مویرگ ها در زیر چشم ، تغییر رنگ کمتر قابل توجه و محافل پف کرده در زیر چشم در طول استفاده نیز می تواند کمک کند. 

کرم چشم مناسب برای 40 سال:
در این دهه خط خنده به خطوط کلاغ و پنجه معمولا تبدیل به خطوط دائمی از ویژگی های.آن را از آن زمان به استفاده از ضد پیری کرم دور چشم.

شما شنیده ام که, 40 ساله, 20 سال نو!

از آنجا که این نقطه از زمان ، بسیار عالی است چه خوب بودن نیز می تواند ظاهر صورت تاثیر می گذارد. چیزی که شما در 30 سال سن متوجه است که آنها شدید احتمالا به طور مداوم بدتر و کاهش سطح کلاژن در پوست شما در معرض چین و چروک بیشتر میسازد.

کرم چشم 30 سال

استفاده از کرم چشم در سنین مختلف 
کرم چشم مناسب برای 50 سال :
بزرگترین تغییر (که برای من در اواخر 40 و 50 اتفاق افتاد) ، شما ممکن است ایجاد چین و چروک زیر چشم و پلک. در این دهه ، می تواند باعث یائسگی نیز برخی از تغییرات هورمونی و گیج کننده است که بر پوست ، به ویژه در ناحیه چشم.

نگران نباشید ، کرم های دور چشم وجود دارد که به شما کمک می کند تا خود را در 50 زیبا نگه دارید.

 بسیاری از زنان در سن 50 تجربه یائسگی و این فرایند معمولا خشک کردن پوست خود را از بین می برد و لایه محافظ از سرامید باعث می شود که پوست های حساس. از یک کرم حاوی آنتی اکسیدان های مورد استفاده در آب و لایه محافظ پوست استفاده کنید.

با یک کرم دور چشم حاوی ویتامین K می تواند کمک به تغییر رنگ زیر چشم, ویتامین k کمک می کند تا برای جلوگیری از لخته شدن خون شامل خون مویرگ های زیر چشم خود را.

کرم چشم بیش از 40 سال

چه سنی برای پوشیدن کرم چشم؟ 
کرم چشم مناسب برای 60 سال:
لیفت پلک بیشترین هدف را برای 60 سال و بالاتر ، تا همین اواخر ، آن را یک مشکل پیچیده بدون عمل جراحی لیفت پلک واقعی بود. آره ، نمی تونم یه معجزه رو قول بدم ، ولی امروز چیزای جدیدی برای کشیدن پلک ها وجود داره.