شما لازم نیست به طور مداوم استفاده از لوازم آرایشی به منظور رسیدن به لب به خوبی رنگ . استفاده مداوم در بهداشت باعث آسیب جدی به سلامت شما خواهد شد . شما می توانید با روش های خانگی و طبیعی برای دریافت لب های رنگی کمک کنید . در این مقاله ، ما نمونه ای از بهترین داروهای خانگی را برای رنگ شفاف ارائه می دهیم.

https://elanza.com/product/LNZ-P-1231/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%85-%D9%84%D8%A8-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-honey-shine

داشتن لب های روشن ، زیبا و صورتی ، بسیاری از مردم ، به ویژه خانم ها خواسته ها هستند. برای جلوگیری از هر گونه ترک و خشکی لب و لب نرم و صاف و رنگارنگ ، نکات مهم ذکر شده در زیر را بخوانید.

10 راه موثر برای گرفتن لب های رنگارنگ و زیبا
1. استفاده از آب چغندر بهترین راه برای الاغ صورتی در یک راه طبیعی است. چغندر شگفت آور موثر است. برای انجام این کار ، ابتدا چغندر را به یک مخلوط کن و چاه آب بریزید. شما می توانید آب چغندر را در یخچال ذخیره کنید. آب چغندر را روی لب های خود قرار دهید 3 تا 4 بار در روز و سپس آن را برای 20 دقیقه بشویید.

حضور لب های رنگی

حضور لب های رنگی با استفاده از آب چغندر
اگر می خواهید از خانه خارج شوید و نمی خواهید از رژ لب استفاده کنید ، بهتر است از آب چغندر استفاده کنید. این باعث می شود لب های خود را به طور طبیعی رنگی.

روغن زیتون
2. قبل از حمام ، کمی روغن زیتون را به لب های خود با کمک یک پد پنبه اعمال کنید. پس از چند دقیقه ، لب های خود را بشویید و اجازه دهید آن را خشک کنید. با این عمل ، شما در طول روز به هیچ مومیایی لب نیاز ندارید.

حضور لب های رنگی

حضور لب های رنگی با استفاده از روغن زیتون
به طور مشابه ، شما می توانید روغن میخک برای لب های خود را ، که دارای خواص ضد عفونی کننده و تعمیر و بهبود ترک لب استفاده کنید.

3-له چهار یا پنج گلبرگ گل رز قرمز و پوشش لب خود را با آنها. گلبرگ ها نه تنها بلافاصله باعث قرمزی لب ها می شوند ، بلکه آنها را نرم و صاف می کنند. انجام این عملیات 2-3 بار در روز. شما می توانید یک مومیایی لب را با مخلوط کردن گلبرگ های خرد شده با کرم شیر (کمر) آماده کنید. فقط آن را به خوبی مخلوط کنید و آن را روی لب های خود قرار دهید تا 20 دقیقه. سپس لب های خود را بشویید. با آن ، لب ها نرم می شوند.

 

4. به منظور نرم کردن و رسم لب خود را ، شما همچنین می توانید کره طبیعی استفاده کنید. روزانه 2 به 3 بار ، ماساژ لب با کره کمی و گرم است. این موثر خواهد بود.

روغن خردل
5. روغن خردل یک درمان باستانی برای بهبود لب های خشک است که در حال حاضر بسیار کم از این روش استفاده می کنند. قبل از خواب ، چند قطره روغن خردل را روی ناف بریزید و کمی ماساژ دهید و صبح روز بعد نتیجه را می بینیم. این روغن لب ترک خورده است که خونریزی شد و باعث می شود آنها را نرم و صاف را بهبود می بخشد.

حضور لب های رنگی

حضور لب های رنگی با استفاده از روغن خردل
6. داشتن یک رژیم غذایی مناسب و سالم برای دریافت لب های نرم و صورتی بسیار مهم است. شامل غذاهای غنی از ویتامین A در وعده های غذایی خود و نوشیدن مقدار زیادی آب روزانه. مصرف محصولات لبنی, میوه ها و آب میوه در مقادیر کافی. اجتناب از سیگار کشیدن بیش از حد.

https://www.myntra.com/lip-gloss/benefit-cosmetics/benefit-cosmetics-set-of-lip-stain-benetint---rose--the-porefessional-pore-primer-mini/14652808/buy

7. برای لب های صاف ، نرم و رنگی ، لایه برداری بسیار مهم است. مخلوط روغن زیتون و شکر در مقادیر مساوی به خوبی با.
به آرامی و در حالت عجله ترک این ترکیب بر روی لب. سپس ، با یک مسواک ، لب های خود را به آرامی پوست کنید.

شما همچنین می توانید ترکیبی از آب لیمو و شکر برای ارائه استفاده کنید. اجازه دهید این ترکیب بر روی لب ها برای 30 دقیقه باقی بماند و سپس ترکیب را به لب ها با یک مسواک برای پوسته پوسته شدن پوست خود اعمال کنید. سپس لب های خود را با آب سرد بشویید.

عسل و شکر نیز می تواند به عنوان یک پوست استفاده شود. پس از استفاده از آن ، شما می توانید اثر عجیب و غریب و شگرف خود را ببینید.

روغن نارگیل
8-ترکیب چند قطره از روغن نارگیل آب لیمو و عسل و موم. ترکیب را گرم کنید و آن را به یک شیشه شیشه بریزید. آیا بیش از حد گرم نیست چرا که آنها اثر خود را از دست بدهند. این ترکیب را می توان در شیشه ای ذخیره می شود به استفاده از هر زمان که شما به آن نیاز دارید.

9-موم زنبور ، روغن هسته زردآلو و روغن گل اشرفی به خوبی مخلوط شده و کمی با بخار گرم می شود. سپس چند قطره اسانس نارنجی را به آن اضافه کنید. شما می توانید این را در ظروف شیشه ای ذخیره کنید.

موم زنبور عسل
حضور لب های رنگی

داشتن لب های رنگی با استفاده از موم زنبور عسل
10-موم ، روغن کرچک و روغن کنجد در یک مخلوط بخار پز با هم. شما می توانید آن را بیش از بخار نگه دارید و خوب مخلوط کنید ، چند قطره آب چغندر را به آن اضافه کنید.
شما می توانید این کامپوزیت را برای استفاده های بعدی نگه دارید.