برای سالها ، بحث در مورد اسپری های سرطان زا و اسپری های بدن بسیار گرم بوده است. برخی از محققان این فرضیه را مطرح کرد و بر اساس ارتباط مستقیم بین استفاده از این اسپری و نوسازی از سرطان مانند سرطان پستان در, پاسخ, و برخی دیگر مرتبا این فرضیه را رد کرد و از بروز سرطان به عوامل ژنتیکی و مانند آن نسبت داده شده است.

"پارابن" مواد شیمیایی است که به عنوان مواد نگهدارنده در بسیاری از نعناع و لوازم آرایشی مانند اسپری اسپری بدن لوسیون بدن ، و غیره استفاده می شود هستند. در مطالعه چند نمونه سرطان پستان ، محققان ارتباط بین جذب پارابن ها توسط بافت های بدن و فعال شدن تومورهای سرطانی پیدا کردند. البته ، برخی از محققان دیگر همچنان به تأثیر دیگر rezfactors در بروز سرطان ، عوامل ژنتیکی ، تاکید مردم است ... بنابراین ما نمی توانیم با اطمینان در رابطه با رد یا تایید استفاده از این اسپری ها و یا مضر آنها به سلامت بدن معلق است. اما آنچه قطعا می توان گفت نیاز فوری برای پوست بدن برای تعمیر و نگهداری و مراقبت است.
 

 

https://elanza.com/product/LNZ-P-1753/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%A6%D9%88%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%DB%B4%DB%B8-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%87-125-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

اسپری معطر برای بدن زن
اسپری خوشبو کننده بدن یکی از محبوب ترین انواع اسپری است. بسیاری از آنها با رایحه های سرد و شیرین ، و یا حضور Oaklyn یا مواد رنگی را بوی پوست و زیبایی بدن است. همانطور که در تولید این اسپری اشاره شد ، انواع مواد شیمیایی استفاده می شود که اثر استفاده از این مواد هاله ای از رمز و راز باقی مانده است. به همین دلیل بهتر است چندین نکته مهم در انتخاب اسپری ها یا پاشش های بدن را در نظر بگیرید تعمیر و نگهداری بادی:

۱-هنگام خرید حتما تاریخ انقضا این اسپری ها را بررسی کنید. بسیاری از این اسپری ، لکه ها و تورم قابل اجرا فقط برای یک سال ، بنابراین به یاد داشته باشید ، یک نبولایزر خرید یک تاریخ انقضا بیش از یک سال.

۲-سعی کنید از مارک های شناخته شده و اسپری که شما می توانید مطمئن شوید که قبل از خرید مواد و قطعات به قیمت تولید و قیمت این محصول در اینترنت.

- اگر شما استفاده از اسپری های رنگی, استحمام به طور منظم به حذف مواد رنگی و مواد شیمیایی قبل از جذب.

۴ - به صورت هفتگی یا ماهانه در مناطقی از پوست بدن که جریان خون در آن بیشتر است مانند ساق پوش, پاهای, ساعد دست بازوها و سینه با مالش, خانگی یا تجاری لایه برداری سلول های مرده از بین بروند.

۵-سمپاشی را از نور و گرمای شدید دور نگه دارید و برخی از واکنشهای شیمیایی ناخواسته توسط گرما یا نور فعال می شوند و در نتیجه محصولات رو به وخامت می گذارند.

سعی کنید اسپری های خانگی
صفحه اصلی محصولات یکی از بهترین و امن ترین مواد تشکیل دهنده برای آماده سازی اصول اولیه مراقبت از پوست. مواد آلی و طبیعی ، مانند روغن ، میوه ها ، غنی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها ، که همچنین جلوگیری از سرطان پوست. اسپری های خانگی می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان رایحه و کمک به مراقبت از پوست. استفاده از برخی از روش های ساده و مواد است که شما را در آشپزخانه خود را لازم اسپری و آماده سازی مورد علاقه خود را.

مواد ضروری برای ساخت اسپری بدن
آب مقطر یا آب جوش
20 قطره روغن فندق
20 قطره روغن بیوفیل
6-10 قطره اسانس معطر

اسپری بدن گریپ فروت
این اسپری برای استفاده در فصل تابستان بسیار عالی است. همچنین برای درمان درماتیت ، قرمزی و سوختگی بسیار موثر است و پوست را آرام و جوان می کند. برای تهیه این اسپری ، مواد زیر را با مواد اولیه مخلوط کنید:
15 قطره آب گریپ فروت
15 قطره روغن اسطوخودوس
 

اسپری بدن; مفید یا مضر?  / وب 

اسپری بدن نارنجی
آب پرتقال دارای خواص بسیاری برای درمان و مراقبت از مشکلات پوستی است. یکی از مهمترین خواص آن نیز حضور ویتامین C در مقادیر زیاد است. ویتامین C. جوانی و آسانسور پوست. این اسپری برای فصول سرد بسیار مناسب است و باعث دمای بدن بالا می شود. از مواد زیر همراه با مواد پایه برای اسپری نارنجی استفاده کنید:
برخی از پوست پرتقال رنده شده
15 قطره آب پرتقال
https://www.bathandbodyworks.com/c/body-care/body-sprays-mists

اسپری بدن; مفید یا مضر?  / وب 

اسپری بدن رزماری
رزماری یکی از گیاهان مورد استفاده در تولید پماد و داروهای مختلف برای آرام کردن و افزایش گردش خون است. آماده سازی اسپری بدن با رزماری می تواند گردش خون در سراسر بدن را افزایش دهد ، بنابراین یکی از بهترین گزینه ها استفاده از آن پس از حمام کردن و آرامش بخش است. از مواد زیر همراه با مواد پایه استفاده کنید:
15 قطره روغن رزماری یا استفاده
15 قطره روغن نعناع
 

اسپری بدن; مفید یا مضر?  / وب 
 

برای حل هر گونه مشکل پوستی یا ترفند لوازم آرایشی و بهداشتی ، همیشه یک راه حل خانگی نیز وجود دارد ؛ بنابراین از مواد طبیعی و سالم برای سلامت پوست خود استفاده کنید. داروهای خانگی هیچ عوارض و بنابراین شما با خیال راحت می توانید کمک گرفتن از آنها.