بدون استفاده منظم از کرم های ضد آفتاب ، پوست سالم و زیبا نخواهید داشت

https://elanza.com/product/LNZP-60e457e274e57/%D9%85%DB%8C%D8%B3%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%DA%86%D9%84%D9%86%D8%AC-%D9%85%D8%AF%D9%84-micellar-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

آیا تا کنون فکر که چرا افراد مشهور اگر چه پیری و مشکلات دیگر هنوز هم نگاه جوان و زیبا؟  ممکن است این افراد غیبت ، اما ما همچنین می دانیم که در پشت این زیبایی ، یک بخش از کارشناسان زیبایی که به آنها کمک کند وجود دارد!اما با این حال ، تعدادی از اصول ساده است که هر کس به راحتی می توانید استفاده کنید و نگاه جوان و شادتر وجود دارد.

 

اصول ساده ای که صنعت مد دوست ندارد شما به آنها توجه کنید و ارزش خود را دنبال کنید. در زیر ، ما 11 از این اصول زیبایی را با هم بررسی می کنیم.

 

1. کرم های ضد آفتاب را نادیده نگیرید 

بدون استفاده منظم از کرم های ضد آفتاب, شما پوست سالم و زیبا ندارد. مامی مک دونالد ، متخصص زیبایی می گوید:" اگر کرم های ضد آفتاب استفاده نشود ، تمام تلاش های دیگر برای زیبایی پوست بی فایده خواهد بود.""متخصص زیبایی معروف ، دکتر لنسر ، توصیه می کند استفاده روزانه از کرم های ضد آفتاب با حداقل 30 SPF.

  

2. اگر پوست شما التهاب یا جوش نه بیش از حد آن 

اکثر کرم های ضد عفونی کننده حاوی بنزوئیل پراکسید است که باعث خشکی پوست ، التهاب را تشدید می کند و تولید چربی را افزایش می دهد. بنابراین با این کرم ها ، شما نمی توانید از زگیل خلاص شوید. دکتر هارولد لنسر نشان می دهد با استفاده از ماسک سالیسیلیک یا لاکتیک اسید و خاک رس برای حل این مشکل.

 

3. به گردنت گوش نده 

گردن یکی از قطعات که به زودی در مورد سن یک زن را نشان می دهد, بنابراین شما باید مراقبت خوب از آن را. پوست این منطقه نازک است و نیاز به توجه و مراقبت زیادی دارد.
بدون نیاز به تزریق ، درد زانو خوب در خانه!!

آیا شما از افتادن و تورم پلک ها می ترسید ؟  با پر کردن فرم و نگران نباشید دیگر!


  

4. قرار دادن یک تکه یخ بر روی پوست شما 

دکتر آوا شامبون ، متخصص پوست ، توصیه می کند که یک مکعب یخ را برای چند ثانیه برای جلوگیری از کدورت پوست استفاده کنید. این ترفند ساده جریان خون را افزایش می دهد و پوست را روشن می کند.

زیبایی پوست

گردن یکی از قطعاتی است که سن یک زن را در آن زمان خیلی زود برای مراقبت از آن نشان می دهد.

 

5. مراقبت خوب از لوازم آرایش خود را 

دکتر دبرا گالیمن توصیه می کند که لوازم آرایشی و بهداشتی خود را در مکان هایی مانند حمام ترک نکنید ، زیرا هوای گرم و مرطوب باعث می شود آنها سریعتر منقضی شوند. کرم صورت و لوازم آرایشی دیگر که شما بسیار در یخچال استفاده نمی نگه دارید.
رنگ مو ، بهترین رنگ مو ، رنگ مو بویل

  https://www.skinpharmacy.in/shop/misslar-skin-cleanser/

6. همه چیز را که در تماس با پوست شما کاملا تمیز نگه دارید 

دکتر لنسر توصیه می کند که پوست خود را با دست های کثیف لمس نکنید. اگر پوست خشک یا طبیعی دارید ، حداقل یک بار در هفته بالش را تغییر دهید و اگر هر سه روز یکبار پوست چرب داشته باشید. تمیز کردن صفحه نمایش گوشی خود را به طور منظم.

  
پیشنهاد ویژه
سفر و سفر, رزرو هتل, اقامت در هتل waqamtگah شمالی-امکان razrawanlayenrenگ مو, بهترین رنگ مو, رنگ مو beyolmohat بدون مو و رنگ خشک کنرنگ مو, بهترین رنگ مو, رنگ مو beyolkharid رنگ مو با کیفیت عالی * حمل و نقل رایگان

7. به خصوص اگر پوست شما مستعد ابتلا به آکنه بالش به صورت استفاده نکنید 

متخصص مراقبت از پوست کریستی کید توصیه می کند که اگر شما آکنه دارید ، هرگز از چیزهایی مانند برس و پد صورت استفاده نخواهید کرد ، زیرا التهاب را تشدید می کنند. هر نوع پوست باید به آرامی و بدون صابون شسته شود. برای کاهش و درمان التهاب ، می توانید از مخلوط آب و آسپرین بر روی جوش استفاده کنید.

  

8. کمک به درمان پف زیر چشم ماساژ صورت 

اولی هنریکسن توصیه ماساژ چشم برای درمان تورم چشم. این جریان لنفاوی را تحریک می کند ، پوست را نرم می کند و در نهایت حلقه زیر چشم را از بین می برد. علاوه بر این ، آن را دشوار است و شما می توانید چشم خود را در خانه ماساژ.

 

9. مراقبت از دست شما 

دست ها مانند گردن نیاز به مراقبت دارند زیرا پوست حساس و نازک است. سعی کنید هنگام انجام کارهای خانگی از دستکش استفاده کنید و همیشه رطوبت دستان خود را حفظ کنید. شما می توانید از کرم ضد پیری به دستان خود و همچنین صورت خود استفاده کنید. کرم های ضد آفتاب بیش از حد فراموش نکنید! 

 

10. تمیز کردن پوست به طور منظم 

مراجعه پارلمان دیرا گاله که به رختخواب با آرایش در رفتن نیست, به دلیل منافذ پوست خود را مسدود می. این یک توصیه بسیار ساده است ، اما بسیاری از مردم آن را نادیده می گیرند.

  

11. را خاموش لباس زیر خود را قبل از رفتن به رختخواب. 

پزشکان توصیه می کنند که قطعا قبل از خواب در لباس زیر خود را (به خصوص اگر سوزن تنگ هستند و یا بهار لود شده) خاموش است زیرا این لباس ها گردش خون آنها و موجب بروز مشکلاتی برای سلامت پوست, سوزش, خارش و تیرگی پوست منطقه است.