این فقط سوزش و قرمزی پوست شما نیست. در زیر نور خورشید تیز ، خورشید نه تنها بدون کرم هایی که از پوست شما محافظت می کنند ، سوزانده می شود. پیدا کردن لکه های قهوه ای در گوشه و کنار صورت و دست ها و افزایش احتمال ابتلا به سرطان پوست هستند از دیگر مشکلات است که می تواند تهدید خود را زیبایی و بهداشت از طریق قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید در تابستان.

همان دلایل به اندازه کافی قبل از انتخاب کرم های ضد آفتاب و استفاده از این محصول, توجه داشته باشید که نقاط که ما در زیر آورده.

خوانده شده در بسته خوبی

قبل از خرید کرم های ضد آفتاب ، مواد تشکیل دهنده را از بسته بخوانید. بهتر است اگر کرم های ضد آفتاب شما را بر روی پوست خود را می پوشند حاوی دی اکسید تیتانیوم ، afonobenzone و mexoril SX. این ترکیبات پوست شما مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش بهتر از هر ترکیب دیگر را.

هنوز از چند مدالها شات فکر نمی کنم

حداقل در روزهایی که خورشید خیلی سخت می درخشد ، در مورد تغییر رنگ پوست سر خود فکر کنید و فقط در مورد مراقبت از پوست فکر کنید. ترکیب کرم های ضد آفتاب با کرم های رنگدانه ممکن است اثرات محافظتی آن را کاهش دهد و انتظارات پوست شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد. جدای از این, زمانی که قصد خرید خورشید به داروخانه رفتن به. به فکر کردن در مورد برخی از نمونه هایی از چین و چروک پوست یا لکه های roshnkerden ایجاد می شود و نمی به یاد داشته باشید برای خرید یک محصول است که تمام نیازهای پوست شما علت اصلی اولویت است که حفاظت کامل از پوست در برابر نور آفتاب را فراموش نکنید.

https://elanza.com/product/LNZ-P-4929/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%88-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-foundation-effect-spf-25-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%DA%98-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86
صرف تابستان در اینترنت خانه با سرعت بالا با تخفیف ویژه.

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!


توجه به موقعیت جغرافیایی خود را

پول خود را هدر ندهید خرید کرم های ضد آفتاب که SPF بالای 50. اگر شما در منطقه جغرافیایی که خورشید خورشید susansh حمل به زندگی خود را با این نسخهها کار) شما نیاز به کرم vdaftabi با espyaf های 30 و 50 و اگر در شهر ابری, آیا شما زندگی می کنند زمانی که خورشید susani نیست شما می توانید کرم را با espyaf 15 تا 30 بروید. البته ، اگر شما قرار است در خارج از خانه برای ساعت ها و زیر آفتاب باقی بمانید ، بهتر است کرم ها کمتر از 30 SPF نگاه نکنند.

کرم هر چند ساعت.

درست است که با کیفیت بالا کرم برای شما که SPF بالاتر از 30 وجود دارد, تا چند ساعت پوست شما در برابر آفتاب محافظت می کند اما شما نه تنها می تواند یک بار در روز این کرم برای استفاده و تولید دو برای پوست شما راحت بهداشت. برای حفظ پوست سالم شما نیاز به شستن صورت خود را هر سه ساعت با آب اقیانوس همیشه پس از خشک شدن کرم های ضد آفتاب دوباره.


آرایش و لوازم آرایشی

کرم های ضد آفتاب
برای حفظ پوست سالم, شما باید برای شستن صورت خود را هر سه ساعت, کرم های ضد آفتاب دوباره.

آن را زنانه و مردانه نکنید

محققان گفتند که 78 ٪ از زنان از کرم های ضد آفتاب استفاده می کنند ، اما تنها 34 ٪ از آقایان می خواهند از آن استفاده کنند. فراموش نکنید که کرم های ضد آفتاب محصول لوازم آرایشی و بهداشتی نیست و برای آن نگاه زیبا تر. این محصول برای محافظت از سلامت پوست تولید می شود و هیچ محدودیتی در رابطه جنسی برای استفاده از آن وجود ندارد. باور من, آیا شما یک زن یا یک مرد هستند, و پوست خود را تهدید به همان اندازه نیز.
پیشنهاد ویژه
عسل, خرید عسل, عسل dermani 70% تخفیف شگفت انگیز عسل darwayi خدمات بهداشتی و درمانی, درمان, بهداشت و درمان banwandansteni سلامت waژnkharid, بلیط هواپیما, بلیط tourmheej رزرو بسیاری از طرح های پیشنهادی برای یک تور در تابستان

از کرم استفاده نکنید

اگر شما به فکر نگه داشتن پوست حساس کودک شما سالم ، حتما به دکتر خود مشورت کنید قبل از خرید کرم مناسب. شما باید کرم های ضد آفتاب خود را بر روی پوست کودک خود را می پوشند نه, به عنوان برخی از ترکیبات که بی ضرر به پوست شما ممکن است سلامت خود آسیب برساند. جدای از این اگر آماده سازی بستنی برای کودکان قبل از همه پوست خود را با خورشید پوشش کرم در یک طیف محدود از پوست امتحان کنید تا مطمئن شوید که پوست نوزاد خود را به ترکیبات که نشان می دهد آلرژی.

https://elanza.com/product/LNZ-P-4929/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%88-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-foundation-effect-spf-25-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%DA%98-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86

به کرم حاوی ویتامین a بروید

اگر چه برخی از تولید کنندگان ادعا می کنند با افزودن ویتامین A به کرم againstavapshan اتاق برای مراقبت بیشتر از پوست, صرفه جویی در آنها را دارند اما محققان در مورد استفاده از گزینه های هشدار می دهند. به گفته آنها همه کرم های حاوی ویتامین A, احتمال رشد تومورها و ضایعات پوستی را افزایش می دهد و به همین دلیل استفاده از آنها نه تنها از پوست در برابر نور خورشید-مقاوم در برابر آسیب نمی خواهد اما احتمال آسیب دیگر نیز افزایش خواهد یافت خواهد شد.

کرم های ضد آفتاب در دفتر خود بیش از حد!

این تنها نور خورشید نیست که می تواند به سلامت پوست شما آسیب برساند. لامپ مهتاب بزرگ است که نگه داشتن میز کار خود را روشن در طول ساعات روز به عنوان خطرناک به عنوان نور مستقیم خورشید به پوست شما هستند. به این دلیل نه تنها زمانی که قصد تسمه اما در زمان امروز زمانی که شما در دفتر کار هستید یک کسب و کار نیاز به کرم ها, استفاده از کرم های ضد آفتاب هر دو ساعت یک بار او پانچ باقی مانده کرم پاک و دوباره یک صفحه جستجوی پیشرفته.