موهای خشک یکی از مشکلاتی است که در آن هر خانم یا حتی یک مرد دخیل هستند. راه های ساده برای نرم کردن موهای شما وجود دارد. خلاص شدن از شر موهای خشک با روش ها و لذت بردن از موهای صاف.

https://elanza.com/product/LNZP-6072f0ac22461/%D9%86%D8%B1%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-nourish-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

اگر از موهای خشک و آسیب دیده خسته شده اید ، می توانید این مشکل را با داروهای خانگی حل کنید. خشک کردن مو می تواند علل مختلف مانند آلودگی هوا استفاده نادرست از شامپو که حاوی مواد شیمیایی و عدم استفاده از روغن های طبیعی و... .

با برخی از انواع ماسک مو خانگی علاوه بر نصب کدورت مو ، آن را نیز مشکلات مو مانند شوره سر و ریزش مو و یا ریختن از بین بردن. استفاده از ماسک یک بار در هفته .
 
لذت بردن از موهای صاف و زیبا با راه حل های خانگی

موز و تخم مرغ نرم شده
زرده تخم مرغ را بدون سفید با موز له شده مخلوط کنید ، بعد از نیم ساعت مو را بشویید و شستشو دهید.
 
معالشر پزشکی
این یکی از بهترین مواد طبیعی برای تعمیر هر نوع مشکل مو است. موهای خود را یک بار در هفته با داروهای مالشیر بشویید.
 
روغن زیتون و تخم مرغ
برای درمان انحراف مردم وزوز آنها اضافه کردن یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به تخم مرغ سفید و ماساژ پوست سر و موها را با آن. پس از زمان شستشو.
پیشنهاد ویژه
ارتودنسی ، ارتودنسی ، ارتودنسی نامرئی به دنبال ارتودنسی برتر در تهران هستید؟تبلیغات ، چاپ ، تبلیغات ، تبلیغات ، تبلیغات آنلاین رایگان ، بیش فعالی درمان ، گفتار درمانی ، شب درمانی ، شب ادرار ، بی اختیاری ، خلاص شدن از شر کودک شما
 آرایش و لوازم آرایشی


ماست و تخم مرغ
اضافه کردن سفیده تخم مرغ به یک لیوان ماست تازه ، ترکیب و اعمال به مو برای تبدیل شدن به نرم.

سفیده تخم مرغ
برای نرم کردن و ابریشمی مو ، سفیده تخم مرغ را به ریشه مو بچرخانید و بعد از خشک شدن با آب ولرم شستشو دهید.
 
7 درمان آسان برای موهای خشک
آیا شما نیاز به راه های آسان اما موثر برای درمان موهای خشک؟ آیا می دانید که تقریبا همه چیز شما موهای خود را می توانید آن را خشک? اگر موهای خود را رنگ کنید ، راست کنید ، سشوار را بچرخانید یا بکشید ، این همه به موهای شما آسیب می رساند. حتی گرما از هوا و یا مواد شیمیایی که ممکن است موهای شما آسیب برساند.
 
نگه داشتن چشم در محیط اطراف خود را
عناصر است که آسیب رساندن به موهای خود را مانند گرمای هوا یا مواد شیمیایی وجود دارد. این است که چرا راه اول این است که محافظت از موهای خود را از صدمات ناشی از موارد در محیط اطراف خود را. چیزهایی که شما نمی توانید تغییر دهید ، مانند نور خورشید ، باران ، باد ، و یا هوای آلوده.
هنگامی که شما خانه را ترک پوشیدن یک کلاه برای پوشش موهای شما در برابر نور خورشید و باد و کاهش آسیب های ناشی از عناصر مانند باران یا آلوده و هوای گرم. اگر شما می بینید که موهای خود را خشک با تغییر فصل, خوب, به سادگی افزایش استفاده از تهویه در آن فصل.
 https://www.amazon.com/Castor-oil-16-Emollient-Moisturizer/dp/B01M3MZ5D6
چقدر موهات رو میشوری؟
به احتمال زیاد ، آرایشگاه شما بارها و بارها به شما گفته است که شستن بیش از حد مو می تواند باعث خشکی آن شود. در واقع یکی از راه هایی برای درمان موهای خشک همان برای جلوگیری از شستن بیش از حد موهای خود را است. آرایشگری نیز آنها لازم نیست برای شستن موهای خود را روزانه بستگی دارد.
این موهای شما را از چربی طبیعی که برای سلامتی و درخشش نیاز دارد محروم می کند. دریافت خود را به انجام یک روز در میان این, به جای شستن موهای خود را هر روز, شما عادت خود را خیلی زود تغییر خواهد کرد.
 
چه شامپو استفاده می کنید ؟  
مقصر موهای خشک ممکن است شامپو شما با استفاده از. بسیاری از مواد تشکیل دهنده در شامپو را چربی از مو و ترک آن را خشک. شما نمی نیاز به هزینه برای رفتن به سالن های زیبایی به شستن موهای خود را با شامپو با کیفیت بالا فقط برای شامپو با pH متعادل و بدون سولفات.
 
آب شما استحمام در مهم است.
یکی از دلایلی که موهای شما خشک است می تواند رنگ آبی باشد که با آن حمام می کنید. لوله کشی آب به نوشیدن و کشتن باکتری ها ، اغلب به شدت با مواد شیمیایی مختلف ترکیب شده است. برای جلوگیری از آسیب هایی که این مواد شیمیایی باعث موهای شما می شوند ، پیشنهاد می کنم سر دوش معمولی را با یک سر دوش مخصوص که دارای یک فیلتر آب است جایگزین کنید.
 
رژیم غذایی خود را تغییر دهید
موهای خشک ممکن است نشانه ای از دست دادن چیزی مهم از رژیم غذایی خود را. سعی کنید با اضافه کردن برخی از اسیدهای چرب امگا 3 به وعده های غذایی خود را. مکمل های ویتامین است که شما را با بسیاری از مواد مغذی شما نیاز دارید را انتخاب کنید. همچنین توجه بیشتر به خودتان با خوردن بیشتر آجیل و ماهی و تخم مرغ پرداخت. این چربی های سالم کمک به موهای خود را تبدیل به نرم تر و قوی تر و سازگار.
 
نرم کننده ، نرم کننده ، نرم کننده
البته یکی از راه های واضح برای خشک کردن مو نیز نرم کننده استفاده کنید. همراه با استفاده از یک نرم کننده است که شما احتمالا با استفاده از به طور منظم پس از شستن سر خود را با اضافه کردن یک روال را با استفاده از یک نرم کننده در مراقبت از مو خود را برنامه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما می توانید یک ضد عفونی کننده درمانی در فروشگاه های زیبایی محلی پیدا کنید. این محصولات به ارائه چربی مورد نیاز مو کمک می کند.
 
تغییر راه شما مدل موهای خود را
مدل مو ما را برای موهای ما به صورت روزانه انجام حداکثر آسیب به موهای ما. من مطمئنم که همه ما به خوبی از این امر آگاه هستیم. با توجه به آنچه گفته شده است ، یکی از راه های درمان موهای خشک راه که مدل سازی موهای ما در حال تغییر است. اجازه دهید موهای خود را خشک خود را سعی کنید به استفاده کمتر از محصولات زیبایی برای مدل موهای و تمرکز در مدل مو که هنوز نگاه زیبا بدون استفاده از مو اسپری پرپشت کننده و آهن.