صاف کننده مو یکی از ابزارهای زیبایی به طور گسترده استفاده می شود که با آن شما می توانید موهای خود را در داخل است که بسیار شبیه به آرایشگری خارج آهن است. اما شما باید بدانید که چه ویژگی های آهن مو خوب و هر نوع آهن مو مناسب برای موهای شما است.
اتو کردن مو چیست ؟ 


صاف کننده مو و یا انبرک ابزار نوع مو است که با استفاده از حرارت به تغییر راه مردم استفاده از مو صاف بسیاری می باشد که می توان برای نرم کردن موهای فر و مجعد مو, چین پلاستیکی چروکیده پلاستیکی موج پرتاب شکنج مو زرق و برق دار متوجه شده است.

 

صاف کننده مو ، صاف کننده مو ، نرم افزار صاف کننده مو ، صاف کننده مو چیست
استفاده از صاف کننده مو

 

اندازه صاف کننده مو
1.5 سانتی متر صاف کننده مو کوچک مناسب برای موهای بسیار کوتاه و یا صاف موی چتری است . موی راست 2.5 سانتی متر برای موهای کوتاه ، به عنوان مثال به پایین گوش ، و همچنین برنامه های کاربردی مو نازک.

 

اتو کردن مو مناسب برای اتو کردن موهای بلند بر روی شانه و همچنین موهایی است که ضخامت متوسط دارند.

 

3.5 سانتی متر آهن مو مناسب برای اتو کردن موهای ضخیم ، ضخیم و کمتر از شانه است ، در نهایت پنج سانتی متر آهن مو برای موهای ضخیم و بسیار طولانی استفاده می شود.

https://www.amazon.com/Fanola-Nutri-Restructurin-Fluid-Crystals/dp/B00CGPLQY6

صاف کننده مو ، صاف کننده مو ، نرم افزار صاف کننده مو ، صاف کننده مو چیست
صاف کردن مو

 

انواع صاف کردن مو
لباس موی سرامیکی 
صاف کننده مو این مدل از اتو مو مطرح می شود و turmalini ارزان تر هستند و برای انواع مو چه ضخیم و چه نازک مناسب می باشد و در مقایسه با اتو مو ناشی حرارت پایین تر است و به همین دلیل افراد غیر حرفه ای و غیر تحریک آمیز به راحتی می توانید این اتو مو استفاده می شود و همچنین به عنوان مو سرامیکی آهن به دلیل حرارت مادون قرمز

 
خرید تسمه آنلاین و mxl نقدی و ارسال سریع

دستبند جذاب. نمایش ریس رو ندیدی؟ اتمام این سایت.


لباس تیتانیوم 
جنس صفحه این اتو مو, معلوم است که این نام از تیتانیوم است که اموال این عنصر, فلز, قدرت, قفسه بالا و وزن سبک آن را به عنوان به خوبی به عنوان سریع رسانایی گرما و صاف کننده مو ناشی زودتر از گرم مو سرامیکی آهن و سیستم خواهد بود که از اتو بیشتر افراد حرفه ای

 

در مورد بی احتیاطی ممکن است باعث سوختن مو با سس گوجه فرنگی و سلامت مو را به خطر البته برخی از اتو مو بنیادی از فن آوری تولید یون های منفی بر خوردارند که این مانع از خشک کردن و نگه داشتن مو رطوبت و همچنین افزایش شفافیت مو و جلوگیری از انقباض می تواند موهای خود را.

 

کی مو دور مالینی 
کهربای اصل یک ماده معدنی کریستالی کسری است و به عنوان یک ظرف اتو کردن پوسته استفاده می شود. مردم کیف با کهربای اصل نهاد باعث می شود مو براق تر و صاف ، و وزوز کمتر است .

 

صاف کننده مو ، صاف کننده مو ، نرم افزار صاف کننده مو ، صاف کننده مو چیست
نحوه استفاده از آهن مو

 

نحوه استفاده از آهن مو
 آرایش و لوازم آرایشی

حتما قبل از استریل کردن مو از اسپری مقاوم در برابر حرارت استفاده کنید

https://elanza.com/product/LNZ-P-4772/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D9%85%D9%88%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%AD%D8%AC%D9%85-80-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

برخی از نکات مهم در استفاده از صاف کننده مو 
مهم است که از سپر حرارتی اسپری مو با استریل کردن افراد استفاده کنید. قرار گرفتن در معرض مو به حرارت 365 درجه باعث خشک شدن و موهای شکننده, و در نتیجه سوختگی و آسیب.

 
پیشنهاد ویژه
افزایش قد ، بهترین راه برای افزایش قد ، جراحی جراحی جراحی ، تنها راه علمی برای بلند شدن بلیط کاخدارید ، بلیط ، رزرو مسیر تعطیلات خود را در حال حاضر!شامپو کودک ، لوسیون بدن کودک ، پودر بچه پودر فیروزه ای حاوی اکسید روی است

حتی قبل از اتو کردن ، کشیدن مو ، زمانی که هنوز کمی اسپری و مرطوب ، بنابراین اسپری سرم مو و یا مو برای آهن مو تمام مو را فشار دهید صفحه نمایش محافظ در میان خود و گذاشته موهای صاف.

 

برخی از محصولات برای اتو کردن مو بسیار مرطوب هستند و هنگامی که اتو کردن با حرارت بالا به جای مراقبت از مو آن لطمه می زند. اطمینان حاصل کنید که از محصولات با کیفیت و آزمایش استفاده کنید.

 

دمای موهای فردی خود را از 185 ° C (365 ° F) افزایش ندهید. مو مانند کاغذ در دمای 230 درجه سانتیگراد می سوزد. بنابراین بهتر است برای حفظ حداکثر حرارت در 365 درجه فارنهایت حتی اگر آهن مو شما درجه بالاتر از 365 درجه فارنهایت است. اگر موهای نازک تر داشته باشید ، درجه حرارت باید بین 300 تا 325 درجه باشد.

اطمینان حاصل کنید که شما تمیز کردن مو پس از استفاده. با توجه به این واقعیت که اسپری مو یا لوازم آرایشی ، یکی دیگر از غده های شما ، زمان آهن مو با استفاده از این محصولات ، جذب می کند و اگر شما آن را تمیز کنید ، باعث آلودگی و آسیب به مو نمی شود. بنابراین پس از هر استفاده از آهن مو با یک دستمال خشک و برخی از الکل تمیز کردن تخته اتو کردن به طوری که آلودگی بر روی آن باقی نمی ماند.

 

اتو کردن مو به روش های مختلف باعث می شود مو به حالت های مختلف. اتو مو همیشه قرار نیست به حالت مستقیم موهای خود را هموار. شما می توانید آهن مو را روی مو بکشید بافته شده است تا موهای آهن را بسازید. طوری که آن را تبدیل به دولت شما همچنین می توانید آهن مو.

 

اگر می خواهید موهای خود را به کمی تحت پوشش زمان اتو کردن مو زمانی که شما رسیدن به مو تاج به بالای صاف کننده مو و قلم مو از زیر شانه به پف بیشتر. برای ماندن در این حالت, نم نم تکان دهنده کمی.