گروه: شستشو ، نظافت ، ساخت لکه


نرم کننده های پارچه ای در بازار حاوی بسیاری از مواد شیمیایی مضر است که می تواند طیف گسترده ای از مشکلات سلامتی شود. به هر حال ، شما می توانید از این تراشه های پارچه ای با برخی از محصولات طبیعی و ارزان مانند سرکه ، جوش شیرین و غیره استفاده کنید.، توپ های پلاستیکی خشک جایگزین پشم.

https://elanza.com/product/LNZP-6072f0ac22461/%D9%86%D8%B1%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-nourish-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

میدونستی ؟ 

نرم کننده پارچه های تجاری جذب یک حوله کوچک شما می شود اما این بازگشت می تواند توانایی جذب آب شما را بالا می برد, نرم کننده های پارچه, لباس, ما, نرم, کرکی و با طراوت اما بسیاری از این کولر حاوی مواد شیمیایی مانند استات بنزیل ،  تلفن, و غیره. رام, و غیره. واقعی و دو قطعا هر یک از آنها تا به بسیاری از مشکلات سلامتی, را به همراه, که یکی از افزایش خطر ابتلا به سرطان است. این مواد شیمیایی بر روی پارچه خود باقی می ماند و سپس به محیط زیست منتشر می شود. برای از بین بردن بوی این مواد ، مقدار زیادی نعناع مصنوعی به این تراشه ها اضافه می شود. اما مواد مورد استفاده در تولید مانند این نعناع ناشناخته است. در هر صورت شما می توانید با استفاده از مقدار کمی نرم کننده های طبیعی پارچه و بدون مهربانی و نرمی پارچه به کمتر مستعد ابتلا به این مواد گذاشته.

 

سرکه :

احتمالا یکی از محصولات چند منظوره است که می تواند در هر خانه یافت سرکه سفید است. این محصول ارزان است, غیر سمی و به راحتی در دسترس. سرکه می تواند پارچه خود را نرم کند ، به حذف باقی مانده های مواد شوینده از لباس ها و کاهش چسبندگی ناشی از الکتریسیته ساکن کمک کند. سرکه دارای خواص اسیدی است ، در حالی که مواد شوینده و صابون ما از قلیایی استفاده می کنیم. این همان دلیلی است که سرکه لباس را با خنثی کردن باقی مانده های صابون نرم می کند. علاوه بر این ، سرکه با خواص ضد میکروبی آن می تواند لباس های شما را ضد عفونی کند. البته ما باید توجه داشته باشید که سرکه و مواد کاندیدا نباید استفاده شود چرا که استفاده از هر دو محصول با هم باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی می کند و بخارات مضر منتشر می کنند.

 

کاربرد:

برای استفاده از سرکه به عنوان نرم کننده پارچه 1/4 فنجان سرکه با مقدار آب شما می خواهید برای شستن با آن اضافه کنید. شما می توانید سرکه سیب را در یک توپ کرکی ، که انتشار نرم کننده در هنگام شستشو ، اضافه کنید. همچنین شما می توانید برخی از سرکه در فنجان پور اسپری قرار داده و قبل از قرار دادن لباس های مرطوب داخل خشک کن بر روی آنها ، اسپری. اگر شما در مورد بوی سرکه نگران, اضافه کردن چند قطره از مورد علاقه خود را به.

https://www.amazon.com/Castor-oil-16-Emollient-Moisturizer/dp/B01M3MZ5D6

جوش شیرین:

مانند سرکه ، این محصول خانگی محبوب نیز می تواند برای تعدادی از اهداف استفاده شود. جوش شیرین یک جایگزین عالی برای تراشه های پارچه ای شیمیایی مضر موجود در بازار به دلیل نرمی آن است.

 

جایگزین شیم پارچه طبیعی, بهترین شیم پارچه

جوش شیرین به طور کامل قبل از قرار دادن لباس در داخل ماشین لباسشویی حل می شود

 
شما زیباتر از ماه! با تخفیف منابع روجا! ما را بررسی کنید.

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!


کاربرد:

اضافه کردن 1/2 فنجان جوش شیرین در آب شستشو. اجازه دهید جوش شیرین قبل از قرار دادن لباس در داخل ماشین لباسشویی ذوب شود.

 

توپ خشک کن:

توپ خشک کن نه تنها نرم کننده پارچه بلکه زمان خشک شدن و همچنین چین و چروک لباس را کاهش می دهد. توپ خشک کن اساسا پلاستیک یا لاستیک با برجستگی های میخ بر روی سطح آن است. این توپ لباس های خود را به طور خودکار با لباس جلو روان. حرکت توپ بین لباس به طوری که آنها از یکدیگر در خشک کن جدا شده است. آنها همچنین گرما را حفظ می کنند و به لباس ها انتقال می دهند که این روش زمان خشک شدن و چین و چروک لباس را کاهش می دهد.

 

نرم کننده های طبیعی طبیعی باران

توپ خشک کن پشمی حاوی مواد شیمیایی نیست

 

کاربرد:

شاید این ساده ترین راه برای نرم کردن لباس های خود را است. شما فقط نیاز به قرار دادن توپ در خشک کن همراه با لباس تا نرم و کرکی تبدیل شده است. با توپ در خشک کن چون ناخن دولت از آنها گاهی اوقات خرابکاری لباس نازک و لطیف می کند و سوراخ در لباس ایجاد توپ از خشک کن, پشم, در خانه, طبیعی, جایگزین برای پارچه شیم توپ در خشک کن, پشم, در خانه, در مقایسه با پارچه و مواد شیمیایی شیم دارای مزایای بسیاری است. توپ خشک کن پشمی هر ماده از یک ترکیب شیمیایی ارزان نیست و شما را بسیار نرم و کرکی, خیر. این توپ در خشک کن لباس, لرزش, و کار جدایی تبدیل می شود هوای گرم تر. در این گردش نازک ، لباس ها افزایش می یابد و زمان خشک شدن به طور قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه بر این شما می توانید عطر مورد علاقه خود را به لباس برای ایجاد یک عطر معطر اضافه کنید. به توپ های خشک کن, پشم سر سر الیاف و آنها را دور انگشتان وسط و اشاره خود را 10 تا 15 بار ppyanide در حال حاضر از انگشتان دست خود را, او می تواند فیبر در هر جهت چرخش به دور مرکز خود را 5 بار ppyanide اما شما نیاز به اطمینان حاصل کنید که الیاف محکم توپ دور هستند تنها توسط شما.

 

هنگامی که اندازه و شکل مناسب (در حالت ایده آل توپ باید به اندازه یک توپ تنیس) که توپ به دست نمی دریافت فیبر برش توپ گذاشته و پس از 4 یا 5 توپ به سمت راست. سپس توپ را در نوبت در داخل جوراب شلواری قرار داده و کراوات بالا را به توپ مناسب است.

 

کاربرد :

پشم خشک کن سر توپ در داغترین حالت تنظیمات ماشین با احساس الیاف را پیدا کنید و سپس چک کنید اگر الیاف آن را کاملا از پشم و احساس توپ در خشک کن و اجازه دهید آن را سرد ترین ماشین تنظیمات حالت خشک آنها زمانی که توپ به طور کامل خشک هستند آنها را از هوس. حالا شما می توانید آنها را با قرار دادن آنها در خشک کن همراه با لباس های خود استفاده کنید.
پیشنهاد ویژه
بالا afzabsh, کار, افزایش قد, کوتاه maybayan راه دیگر نیاز به کفش پاشنه بلند blendendarylpass برای دختران, لباس, خرید لباس بگانهکتونی کیسه / قبل از aztamam سیستم موجودی badhtpligat ،  چاپ و تبلیغات آنلاین و فروش دارکوب به صورت رایگان

 

توپ تنیس:

توپ تنیس نیز می تواند به عنوان یک جایگزین برای تراشه های پارچه ای استفاده می شود. این می تواند چسبندگی ناشی از الکتریسیته ساکن را کاهش دهد و همچنین لباس های خود را نرم کند. پس از توپ تنیس لاستیکی در حرارت خشک کن باعث انتشار بسیاری از مواد و مواد شیمیایی از توپ می شود که هر یک از آنها را بو در لباس های خود را متناسب با طبقه. بسیاری از مردم نگرانی خود را در مورد مواد شیمیایی منتشر شده توسط این توپ با سوء ظن است که ممکن است این مواد سمی هستند بیان شده در محل کار و در نتیجه ایمنی توپ به جای نرم کننده های شیمیایی نیست.

 

چگونه پارچه ها را روان کنیم ، چگونه لباس ها را با مواد طبیعی روان کنیم

توپ تنیس را می توان در همان راه به عنوان توپ خشک کردن پلاستیک استفاده می شود

 

کاربرد:

توپ تنیس را می توان در همان راه به عنوان توپ خشک کردن پلاستیک استفاده می شود. شما به سادگی می توانید آن را با لباس های خود را در داخل خشک کن واشر قرار داده است.

 

برکس.:

Prax کننده بزرگ ست که به راحتی می توان به کنه قارچ ها و کپک نیز از بین بردن بوی بد را از بین می برد او می تواند به سختی آب را کاهش دهد اما در این دوره باید استفاده شود چرا که استفاده بیش از حد تمیز کننده می تواند باعث تحریک پوست.

 

استفاده از تراشه های طبیعی ، آشنایی با تراشه های طبیعی

اگر شما قصد استفاده از باید برای کاهش سختی آب ، استفاده از آن در مرحله شستشو

 

کاربرد :

اگر شما قصد استفاده از Brax برای کاهش سختی آب به نگه داشتن آن در شستشو فاز استفاده در خودرو شما می توانید با استفاده از 1/2 فنجان Brax در هر شستشو به آب اضافه کنید و با استفاده از Brax به عنوان نرم کننده پارچه شما نیاز 1/4 فنجان از این محصول به رنگ آبی برای شستن لباس استفاده می شود اضافه کردن به غیر از این شما به دلیل نیاز به پارچه تراشه ، و غیره. تمایل پارچه به قطع افزایش می یابد در اثر الکتریسیته ساکن با توجه به قرار گرفتن در معرض آنها ایستاده بود با هم.