راه هایی برای افزایش رشد مو

بسیاری از مردم در رشد mohachan عجله دارند چون یا در مورد ازدواج هستند و یا قصد رفتن به اتاق رسمی خواهد بود و یا انتظار برای دیدار با همسرشان در آینده nezdikind یا بخشی از پوست آنها دیده می شود و آنها می خواهند خالی از مو بر روی سر بیشتر آنها را پر کنید تا. آنها برای مشاوره در مورد چگونگی بلند کردن مو در چند هفته درخواست می کنند.

اگر چه شما می توانید شباهت چنین مقالات ، تبلیغات و وب سایت های مبتنی بر بلند کردن مو از طریق مسنجر را ببینید ، با توجه به متخصصان در رشد مو از طریق مسنجر غیر ممکن است. منتظر معجزات نباشید بسیاری از عوامل می توانند توانایی رشد موهای شما را به حداکثر برسانند ، اما به عوامل مختلف بستگی دارد که همچنین محدودیت دارند. در این مقاله سعی شده نکاتی را ارائه دهیم که می تواند برای شما در مورد افزایش سرعت رشد مو مفید باشد.

 

بهترین زمان برای بالا بردن مو است که شما باید بیشتر رشد مو. اما نه آنقدر که وقتی از خواب بیدار می شوید ، موهای شما یک یا دو سانتیمتر رشد کرده است.

 

استثنا نادر وجود دارد اما تحقیقات علمی نشان داده است که مردم اغلب آتش حداکثر 6 اینچ (15 سانتی متر) در سال رشد خواهد بود. یک استثنا یک فرد به نام "کریستال گیل" است که به طور قابل توجهی سرعت رشد موهایشان را از مردم عادی تسریع می کند.

 

 

موهای شما مرده است به او اجازه دهید در صلح و آرامش استراحت.

 

متاسفانه ، بسیاری از مردم این را درک نمی کنند ، واکنش مو می تواند غیر معمول باشد. هر مو به نظر می رسد یک بار بین پوست و هیچ امکان بازسازی و تعمیر خود را دوباره.

 

تعداد رکورد مو از مردم عادی است 100/000, با نرخ رشد متوسط تنها نیم اینچ (1.3 سانتی متر) هر ماه. از زمان به زمان اگر به پایان می رسد رشد مو به سمت پایین مستقیم به شانه ، تقریبا 2 سال طول می کشد.

 

فکر می کنم در مورد این دو سال است که مدت زمان طولانی تا زمانی که مو به مصرف محیطی در معرض ، شستشو ، خشک کردن ، شانه و هر فرایند شیمیایی دیگر! مو شبیه یک تکه ابریشم یا پارچه نرمتر است که حتی اگر بهترین مراقبت ممکن را از حرکت شما; دوباره بعد از 2 سال یه فرسودگی شغلی در رفتن و در دوره رشد مو. را کاهش می دهد شدید و پیچیده است.

 

 

حداکثر دوره رشد مو

 

ویتامین ها و مواد معدنی نقش مهمی در حفظ سلامت مو دارند. هر گونه کمبود مواد مغذی می تواند منجر به نازک شدن مو و یا حتی طاسی کامل.

 

این یک واقعیت اثبات شده است که غده تیروئید کم کار می تواند منجر به موهای مجعد و شکننده در حالی که در تیروئید سنگین مو چرب و شل می شود.

 

دلیل اصلی باریک شدن مو در نهایت به دلیل وضعیت شما است. با بدن سالم و با تغذیه خوب ، موهای درخشان و زرق و برق دار خواهید داشت. اگر شما هر گونه مشکلات بهداشتی و یا تحمل هر گونه کمبود تغذیه ای, Motane ممکن است یک توقف رشد یا آسیب نشان می دهد.

 

اگر بدن شما سالم باشد ، دوره رشد ژنتیکی مو می تواند افزایش یابد. در همین حال ، خوردن ترکیب مناسبی از اسیدهای آمینه ، ویتامین b و b6 ، بیوتین ، اینوزیتول و اسید فولیک در برنامه مکمل مهم است. برخی از مواد معدنی از جمله منیزیم ، گوگرد سیلیس و روی در حفظ سلامت مو مهم هستند.

 

بتا کاروتن نیز برای رشد مو بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که ویتامین A به عنوان نیاز بدن تبدیل شده است به ادامه رشد طبیعی مو و استخوان و رشد و نگهداری پوشش رشته های عصبی و همچنین برای سلامت پوست و مو و ناخن کمک می کند. بتا کاروتن در سبزیجات و میوه های زرد و سبز یافت می شود.

 

 

پروتئین مهم است.
خرید تسمه آنلاین و mxl نقدی و ارسال سریع

دستبند جذاب. نمایش ریس رو ندیدی؟ اتمام این سایت.


 

از آنجا که مو پروتئین است ، مواد غذایی که حاوی پروتئین کمی ممکن است باعث نازک شدن مو یا تاخیر رشد مو. درست است که اگر شما غذا خوردن با پروتئین کافی در اکثر موارد نتیجه بهبود رشد مو است.

 

برخی از کارشناسان در زمینه تغذیه نشان می دهد که رژیم غذایی با استفاده از گاو کبد مخمر گندم و روزانه 2 قاشق غذا خوری از لسیتین دانه دانه اضافه شده است. رشد مو را افزایش می دهد. قدرت و زیبایی مو.

https://elanza.com/product/LNZ-P-4772/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D9%85%D9%88%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%AD%D8%AC%D9%85-80-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

دیگر منابع غذایی خوب پروتئین شامل ماهی ، تخم مرغ ، انواع لوبیا و ماست.

 

پروتئین کامل نیز به تحریک رشد مو کمک می کند. مطالعه نتایج سبوس در مو نشان می دهد که سبوس به تنهایی مو را تقویت نمی کند اما رشد آن را ترویج می دهد.

 

موانع رشد

 

استرس بیش از حد و برخی از داروها برای به تاخیر انداختن رشد مو شناخته شده است. اما اگر شما در حالت مصرف دارو هستید ، باید طبق دستورالعمل های پزشک عمل کنید و به آسیب مو توجه نکنید.

 

هشدار: دکتر خود مشورت کنید همیشه قبل از خوردن هر گونه شرح, ویتامین ها, مواد معدنی یا گیاهان از هر نوع می خواهید به خوردن آن, بنابراین به عنوان نه به تداخل با درمان شما در نظر آن است.

 

با این حال ، اگر شما تحت استرس شدید هستید ، پزشک می تواند به کاهش استرس کمک کند ، می دانید که عبادت یا استراحت راهی برای کاهش هر گونه استرس مهم در زندگی شما است. Moetan را دوست دارد زندگی بدون استرس برای شما. بخش دیگری از کمک به مو استراحت و خواب است. یافت برای ترویج رشد سریع تر از شرکت نیاز به مقدار کافی از خواب (7 تا 9 ساعت در روز).

 

 
 آرایش و لوازم آرایشی

مکمل رشد مو

 

تغذیه مناسب ، ورزش ، کاهش استرس ، استراحت ، گرفتن مقدار زیادی از خواب یک راه برای به حداکثر رساندن توانایی رشد مو است. شما همچنین می توانید مکمل های خوب را, ویتامین ها و مواد معدنی ضروری, یا شما می توانید یک فرمول شخصی برای خودتان.

 

 

فهرست مکمل های غذایی

 

شیوه زندگی خود را تغییر دهید ، مکمل های زیر را هر روز بخورید زیرا آنها در افزایش رشد مو موثر هستند:

https://www.amazon.com/Fanola-Nutri-Restructurin-Fluid-Crystals/dp/B00CGPLQY6

* مجتمع ویتامین B - 50 میلی گرم ویتامین های مهم b (از جمله اسید فولیک ، بیوتین و اینوزیتول)
پیشنهاد ویژه
تبلیغات, چاپ, تبلیغات مراکز" دارکوب " رایگان براش قد بهترین راه برای افزایش قد, افزایش جراحی شرایط واقعی این قد بلند, پزشکی, سلامت, پزشکی, لوازم جانبی, بودن پیشنهاد جهت لذت جنسی بیشتر

 

* ویتامین B6-50mg

 

* ویتامین C با بیوفلاوونوئیدها - 1 تا 2 گرم در روز

 

* ویتامین e ، تا 400 تا 800 واحد بین المللی

 

* بتا کاروتن 10 ، 000 تا 15 ، 000 واحد در روز است

 

* مشاوره در مورد مصرف منیزیم ، گوگرد و روی (مصرف این مواد ، حتما با یک متخصص مشورت کنید.)

 

* سیلیس-300mg در روز

 

* انواع گزنه 250mg سه بار در روز

 

* روغن دانه کتان یک قرص

 

 

انواع رشد مو

 

بسیاری از متخصصان رژیم زیر را سفارش داده اند که بسته به نوع مراقبت از مو بسیار مفید است.

 

1. ترک سیگار یا خوردن نوشیدنی های کافئین دار و گازدار (نوشیدنی های غیر الکلی مانند کوکا کولا) باعث تضعیف بدن و مهار حداکثر توانایی رشد مو می شود.

 

2. خوردن یک رژیم غذایی سالم. اجتناب از غذاهای سرشار از قند و چربی.

 

3. مراقبت از motans و جلوگیری از هر گونه شانه های غیر ضروری ، قلم مو و یا دست کشیدن.

 

4. اجتناب از آب گرم ، خشک کن بیش از حد گرم و یا آرایشگری که باعث فشار مو.

 

5. ماساژ پوست سر یک بار در هفته به تحریک سلول های مو.

 

6. انجام یک سری از درمان مداوم روغن داغ برای جلوگیری از تیز کردن سر مو.

 

7. کوتاه کردن مو به طور منظم به حذف (انشعاب به پایان می رسد از مو) و مو این فرصت را به مقابله و سالم پیدا کنید.

 

8. استراحت و خواب کافی اجازه می دهد تا بدن به رشد مو.