مجموعه: سلامت پوست

کرم های ضد آفتاب خانگی کرم های ضد آفتاب صنعتی

 

چگونه برای تهیه کرم های ضد آفتاب خانگی؟

پزشکان می گویند که قرار گرفتن در معرض آفتاب خطرناک است ، پرهیز کامل نیز می تواند برای سلامت پوست و بدن مضر باشد.

 نور خورشید همیشه دشمن پوست و بدن اما قرار گرفتن در معرض آفتاب به تولید اغلب به اندازه کافی در بدن ضروری است و این ویتامین نیز برای حفظ سلامت بسیاری از ارگان ها و بافت های بدن زندگی " نقش بازی می کند خطرناک است.

 

اما از سوی دیگر برخی از مردم ممکن است در معرض تابش خورشیدی با توجه به برخی شرایط کار و زندگی. برای کسانی که اغلب نمی توانند پرتوهای خورشیدی بسیار دور خود را تحمل کنند و برای مدت طولانی در تماس مستقیم با این تابش ، استفاده از کرم های ضد آفتاب ضروری است. اما از سوی دیگر انواع کرم های ضد آفتاب صنعتی موجود در بازار نیز به دنبال خطرات بهداشتی.
ارزان ترین تلفن همراه با بهترین کیفیت

تور ارمنی ارزان بود! خرید خالی!


 

پوست ، در واقع ، بزرگترین ارگان بدن است که همه چیز که بر روی آن قرار می گیرد ، خود را جذب می کند ، بنابراین مهم است که از کرم های طبیعی و خالص استفاده کنید.

 

در حال حاضر بسیاری از علامت های تجاری از کرمهای ضد آفتاب در فروشگاه ها و داروخانه ها در دسترس است اما بدون شک کرم های ضدآفتاب با مواد طبیعی اثر بهتر است داشتن عوارض جانبی کمتر در مقایسه با کرم های ضد آفتاب صنعتی و مواد شیمیایی داشته باشد.
 آرایش و لوازم آرایشی

https://elanza.com/product/LNZ-P-4941/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%88-%D9%81%D8%A7%D9%82%D8%AF-%DA%86%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-teinte-claire-spf-50-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%DA%98-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86

بیشتر کرم ها کرم های موجود در بازار حاوی یک ترکیب اکسید روی است که به اعتقاد پزشکان دانشگاه ایالت "میسوری" این ترکیب زمانی که در معرض نور خورشید و رادیکال های آزاد تولید می کند و در نهایت منجر به تخریب سلول های پوست.
پیشنهاد ویژه
 آشپز خانه و لوازم خانگی سرآشپزها خانگی (ظروف پخت و پز, تزئینی, کتری, سماور, شار و...) بهترین راه برای گرفتن آب پرتقال این بهترین راه بالاتر برای افزایش ارتفاع ، افزایش جراحی پا فولاد. تنها راه علمی است تا به kadkharid بلیط, بلیط هواپیما, turbotrain رزرو قیمت بلیط سفرهای یک روزه

 

متخصصین پوست توصیه می شود با استفاده از مواد طبیعی از جمله روغن دانه تمشک هویج روغن دانه روغن سویا و روغن های دیگر مانند روغن نارگیل و روغن زیتون.

https://www.thebodyshop.in/skin-care/sun-protection-face.html

 

چه بسیاری از ما نمی دانیم که روغن های معمولی نیز حاوی SPF طبیعی بدون حاوی ترکیبات مضر و شیمیایی است. به عنوان مثال ، روغن دانه توت قرمز حاوی SPF بین 28 و 50 است ، روغن سبوس گندم حاوی spf 20 و روغن دانه سویا حاوی SPF 10 است.

 

کرم های ضد آفتاب خانگی را آماده کنید ، می توانید برخی از این روغن ها را با روغن نارگیل یا کره کاکائو مخلوط کنید و به یک بطری بریزید. سپس برخی از موم به آب این ترکیب اضافه کنید. شما همچنین می توانید اضافه کنید 5 به 10 قطره از هر گیاهی روغن ماده خاص و مفید از این ترکیب. پس از این مراحل ، درب شیشه ای را ببندید ، اما بسته نشوید و آن را در داخل ظرف پر از آب قرار دهید. تابه را روی حرارت بسیار ملایم قرار دهید تا ترکیب داخل شیشه به آرامی گرم ، ذوب شده و کاملا رقیق شود. سپس شیشه را از داخل آب گرم بردارید و در دمای اتاق قرار دهید تا به تدریج خنک شود. این ترکیب را می توان در طول فصل تابستان به عنوان یک کرم ضد آفتاب کاملا طبیعی ، با کیفیت بالا و سالم استفاده کرد.