آیا عادت دارید قبل از حمام کردن یا صبح قبل از خروج از زیر بغل خود اسپری کنید؟ این محصولات بهترین در شب استفاده می شود.

https://elanza.com/product/LNZ-P-1752/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%A6%D9%88%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AD%D8%AC%D9%85-125%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

در آرایش میز همه صف درست در مقابل آینه, اسپری, مام و اسپری و بسیاری امید به فرار از بوی نامطبوع عرق هستند همان کوزه.

 

اما آن را فقط در بوی و نشانه برای آن پرداخت بستگی دارد ؟ 

بهترین زمان برای استفاده در شب و یا در صبح است?

مو باید قبل از استفاده به اسپری ضد عرق بهتر تراشیده شود ؟ 

اگر شما یکی از افرادی هستید که بوی بدن شما را انکار نمی کند ، بیایید با هم به دنیای محصولات ضد عرق برویم.

 

آیا تا کنون فکر چگونه قدیمی ترین مردم از بوی بدن خلاص شدم ؟  زمان هایی بود که خبر نبولایزر و مام نبود. به طور سنتی ، حنا برای از بین بردن بوی بدن استفاده شده است. حنا کوتیکول را خشک کرده و پوست را تثبیت کرده است ، اما این روزها بیشتر برای اسپری و اسپری از ترکیبات شیمیایی کلرید آلومینیوم استفاده می شود.

 
فروش ویژه پارچه های تابستانی با تخفیف باور نکردنی

خرید تخم مرغ تازه زیر قیمت بازار از snapmarket!


دیودورانت یا ضد عرق؟

بسیاری بر این باورند که دئودورانت و ضد عرق هستند و تفاوت آنها, اما زمانی که آنها را خرید در داروخانه یا فروشگاه لوازم بهداشتی باید به این نکته توجه داشته باشید که این دو نوع از محصولات متفاوت هستند. وسایل نقلیه دئودورانت ، آلومینیوم، زن خانه دار ، که این منطقه از غدد عرق بر روی سطح پوست می تواند مسدود شده است. بنابراین عرق نمی تواند در سطح پوست ترشح می شود اما dyodurant با از بین بردن باکتری های سطح پوست جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع عرق می شود.

هنگامی که عرق توسط این باکتری ها تجزیه می شود ، بدن بوی بد می شود. ما به شما توصیه به خرید دئودورانت ، به عنوان آن را با عرق کردن طبیعی دخالت نمی کنیم.

 

بهترین زمان و مکان

آیا عادت دارید قبل از حمام کردن یا صبح قبل از خروج از زیر بغل خود اسپری کنید؟

این محصولات بهترین در شب استفاده می شود. اول ، زیر بغل باید خشک شود. اگر عرق زیادی وجود دارد ، می توانید این کار را با سشوار انجام دهید ، سپس از این محصولات در زیر بغل استفاده کنید. پس از 2 تا 3 هفته زمانی که عرق کردن کاهش یافته است ، شما می توانید این محصولات دو تا سه بار در هفته استفاده کنید.

https://www.amazon.com/spray-deodorant-women/s?k=spray+deodorant+for+women

زنانه مردانه یا کودکانه? 

اسپری و نوین گراش مردان اغلب واضح تر, اما انواع زن خود را بوی خفیف تر. اساسا ، بین محصولات ضد عرق زنانه و مردانه تفاوت وجود ندارد ، ترکیبات شیمیایی هر دو تک هستند ، تنها بوی با توجه به سلیقه مردان و زنان متفاوت است. بنابراین شما لازم نیست برای استفاده از این محصولات کودکان اغلب مشکلات با عرق کردن و بوی بدن بد دستگاه های رطوبت گیر نیست.

 

  بیشتر بخوانید: "علت عرق کردن بیش از حد" بدن چیست؟"
 

مرطوب دست از عرق
پیشنهاد ویژه
رزرو هتل و ویلا در جنگل اقامت ویلا و سوئیت در زیبا ترین سواحل southpostur استانبول تور ترکیه رزرو تور turkihtur ترکیه هر روز از تمام شهرستانها [قیمت عالی!] پیراهن مردانه ، خرید پیراهن مردانه ، shirts100 USD تخفیف برای اولین بار خرید آنلاین!

برای زیر بغل زیاد عرق نیست. بعضی از کف دست ها خیلی عرق می کنند و دستبند های خود را می سازند. آنها حتی ممکن است بر این باورند که این یک بیماری است ، اما اجازه ندهید که آن را به بد در قلب شما.

کف دست باید از عرق خشک شود ، سپس این محصولات ضد عرق هر روز به کف دست مالیده می شوند. پس از یک تا سه هفته ، فرکانس استفاده را می توان به یک یا دو هفته کاهش داد ، به طوری که عرق نخل کنترل می شود.

 

ایمن از آلرژی

 اسپری های ضد عفونی کننده و اسپری نیز مشکلات برای برخی از زمانی که پوست شما به مواد شیمیایی برای این محصولات حساسیت دارند. خارش ، قرمزی پوست و حتی خشکی پوست نشانه هایی از آلرژی به اسپری نوین گراش و ضد عرق است. ما باید به جمعیت مادران لازم است برای شستشوی محل با آب و صابون پس از چند ساعت از مالش نوین گراش بر روی پوست است. با استفاده از این روش ، مواد شیمیایی از پوست شما پاک می شوند و فرصتی برای ورود به منافذ پوست و ایجاد حساسیت پوست ندارند. سپس شما می توانید یک لایه جدید از مام بر روی پوست شما اعمال می شود.

 

که با نام تجاری شما خرید ? 

 هنگامی که به دنبال یک اسپری دئودورانت و یا فروشگاه های مورد علاقه مادر, شما در میان بسیاری از مارک ها و مدل های سرگردان را انتخاب کنید. توصیه ما این است که برای مارک های معتبر تر که امتحان دوباره ارائه کرده اند نگاه. از سوی دیگر ، به منظور دریافت در تقلبی گیر کرده است ، مطمئن شوید که برای بررسی برچسب تایید وزارت بهداشت در قوطی از این محصولات.

 

اگه این اتفاق نیفته چی؟

شاید شما سعی کرده اند تمام این محصولات, اما بدن شما هنوز هم عرق کردن زیادی و شما شرمنده از بوی بد هستید. در این مورد ، شما باید به راه های دیگر بروید.

تزریق بوتاکس (مطمئنا تحت نظارت یک متخصص) در زیر بغل می تواند عرق کردن را برای شش تا هشت ماه کاهش دهد ، اما این تزریق ها اغلب دردناک هستند.

الکتروفورز ، همچنین جایی که جریان الکتریکی استفاده می شود ، می تواند برای درمان این بیماران استفاده شود. ضد عرق اغلب توصیه نمی شود زیرا عرق کردن کل بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.

گاهی اوقات با عمل جراحی, غدد عرق زیر بغل که هنوز هم زخم.