پودر کرم یکی از اصلی ترین لوازم آرایشی است و احتمالا بدون آرایش به معنای آن برای او است. اساس خوب می تواند شما را زیبا تر ، و اساس بد نه تنها برای صفحه نمایش مصنوعی ، بلکه رنگ آرایش نیز نشان می دهد badrang. البته هدف از استفاده از پودر کرم یا آرایش بستر برای پیدا کردن پوست در حالت یکنواخت است .

https://elanza.com/product/LNZP-60d6e8cdb7df0/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B3-%D8%A7%DB%8C%D9%81%D8%B3%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-cover-foundation-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-ef-21-%D9%88%D8%B2%D9%86-22-%DA%AF%D8%B1%D9%85

این یک کرم پودر خوب است
به دنبال یک کرم پودری است که روشن تر از پوست شما و پس از این تکنیک های لوازم آرایشی و بهداشتی برای مخفی کردن نقاط ضعف صورت خود را. این لوازم آرایشی و بهداشتی مهم ترین دستگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در کیسه خود را. با یک کرم پودر خوب (consiler) شما به راحتی می توانید جوش و لکه های پوست خود را پوشش میدهد. البته ، یک کرم پودر خوب به راحتی یافت نمی شود. این مقاله آرایش می تواند سریع را برای شما به پاک کردن و پوست خود را دوباره جوان برخی از مناقصه ها-به ویژه هنگامی که در این صورت خود, کسب و کار, بی خوابی, دیده, کرم پودر خوب می تواند چهره خسته خود را و به نوبه خود ، 

چگونه کرم مانند یک پودر طبیعی نگاه می کند ؟ 
کرم پودر را با یک اسفنج یا انگشت به پوست به آرامی اعمال کنید تا پوست شما روشن شود و در عین حال طبیعی باشد. بهتر است هنگام استفاده از پودر کرم دهان خود را باز نگه دارید تا ناحیه گردن در معرض دید قرار گیرد و خط فک شما از بین می رود. پس از اتمام آرایش ، دستمال کاغذی را به صورت خود نیز به آرامی اعمال کنید. این باعث می شود لوازم آرایشی بر روی پوست نرم و صاف و در عین حال صورت خود را طبیعی تر به نظر می رسد.

چه چیزی باید هنگام خرید پودر کرم توجه شود ؟ 
پودر کرم که برای شما مناسب است هنگام مالش خط فک ، خطوط، لوازم آرایشی ، بین گردن و صورت ، حضور وجود دارد. هنگام خرید برای تست رنگ کرم پودر, نوجوانان, نزدیک به رنگ پوست روی خط فک پایین خود را مو) و سپس در نور طبیعی ببینید که اگر آن را هنوز هم و به هر کس یا نه ؟   خطی نباید باقی بماند اگر رنگ مناسب را انتخاب کنید.

 

پودر کرم ، انواع پودر کرم ، خرید پودر کرم

 

پودر کرم بر اساس نوع پوشش
تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز

مردانه دفتر کیف چرم نصف قیمت + حمل و نقل رایگان خرید!!(محدود)


پودر کرم بر اساس نوع پوشش تقسیم می شود:
1-کرم های مرطوب کننده رنگی: علاوه بر مرطوب کننده اموال آنها برخی از مهره های رنگی که به رنگ پوست این کرم مناسب برای جوان و پوست نرم.

https://www.amazon.com/COVERGIRL-Simply-Ageless-Foundation-packaging/dp/B019NLUOXE/ref=sr_1_17?dchild=1&keywords=Creamy+Makeup+Powder+for+Dry+Skin&qid=1631081225&sr=8-17
Xt-آی فون مایع که شایع ترین فرم و محبوب ترین کرم پودر زیرا استفاده از آن آسان است و پوشش طبیعی به پوست این کرمها معمولا برای پوستهای نرمال و خشک مناسب و افرادی که دارای پوست چرب باید از نوع بدون چربی (oil-free) از آنها استفاده می شود..


3. کرم پودر: این کرم ها بسیار مرطوب و غنی هستند به خصوص مناسب برای پوست خشک است و چون بافت تقریبا سنگین , شما باید مطمئن شوید که پوست خوب است برای این کار از اسفنج مرطوب به شما کمک کند.

 

  بیشتر بخوانید: Facebook برای چیست ؟  
 
۴-کرم پودر فشرده یا پنکیک: این کرم قدرت پوشش بیشتری دارد معمولا به شکل پودر فشرده شده و هم چرب و خشک موجود است و استفاده می شود, آن است که معمولا به کمک اسفنج است که از آن در نظر گرفته شده است.


T-پنسیلوانیا: این پودر کرم دارای بافت سنگین و B برای پوشش عیوب پوست و سرخی زخم های تلفن همراه مناسب است. قرار دادن برخی از آن را در محل و محو شدن با یک اسفنج.

مرطوب صورت خود را و اجازه دهید کرم جذب. این باعث می شود پودر کرم خود را به ماندن کاملا بر روی سطح پوست.

نم نم با خامه خرد شده و بلافاصله گسترش یافته است.
با حرکت قلم مو به پای و گسترش آن بر روی صورت به حرکات دایره ای هماهنگ کرم پودر. در مورد matting صورت خود نگران نباشید.

درخواست پودر کرم با انگشت و یا اسفنج لوازم آرایشی و بهداشتی را به پوست شما درخشان و طبیعی است.
پس از اتمام کار با یک دستمال سفره برای ایجاد نمک بر روی صورت خود را به حذف پنکیک و به درخشش لازم را به صورت خود را.

 

 
پیشنهاد ویژه
خرید بلیط, بلیط هواپیما, کتاب سه قیمت بلیط پروازهای Rosharon, متخصص ارتودنسی, ارتودنسی هنجارهای سازی دانته آسیب به مینای دندان و شام, هتل, ویلا در جنگل مراحل در اینجا در حال حاضر فیل آخر هفته اجرا کنید!

  ادامه مطلب: تاریخ انقضا کرم نوشته شده است که در آن?

هنگامی که پودر کرم تکان و لرزش بال باز کردن دهان خود را به طوری که قسمت گردن آرایش زیبا است و خطی باقی نمی ماند.
دو رنگ پودر کرم همیشه در دست دم است. یکی برای زمستان و دیگری برای تابستان. اغلب ماه های سال اگر این دو رنگ را با هم مخلوط کنید ، هماهنگی بسیار زیبا به دست می آید.

پس از اتمام آرایش ، یک تکه پارچه را روی صورت خود قرار دهید تا هر یک از آخرین پوشش را تکمیل کنید و به ظاهر خود نرمی دهید. 

پودر کرم ، انواع پودر کرم ، خرید پودر کرم

پودر کرم دیکته حرفه ای


1. پیدا کردن رنگ مناسب برای پوست شما
کرم پودر را روی خط چانه امتحان کنید و آن را در روز روشن بررسی کنید. اگر رنگ بدون مالش ناپدید شود ، رنگ کرم پودر عالی است.

2-پوست خود را آماده کنید
برای پس زمینه مناسب ، مطمئن شوید که پوست شما تمیز و مرطوب است. پنج دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده پوست شما را جذب کند.


3. پودر کرم را به درستی بر روی صورت خود قرار دهید
حرفه ای ها توصیه می کنند که اگر شما می خواهید یک پوشش کم ، گسترش کرم با انگشتان دست بر روی پوست. استفاده از یک اسفنج یا بالش برای پوشش بیشتر.محو شدن پودر کرم در سراسر پوست از جمله منطقه چشم. شروع از وسط و محو شدن در اطراف او. برای جشن های بزرگ یا عکس ها ، کرم پودر بیشتری اضافه نکنید.

4. پس از استفاده از کرم پودر یکنواخت
قبل از استفاده از کرم پودر ، شما بیش از الزامات ترکیب استفاده کنید. زمینه کرم پودر مانع از چین و چروک از پنهان کردن. از یک مرکز نور و یک تن سبک تر از پوست استفاده کنید. ترکیب بسیار روشن ، مصنوعی است. برای پوشش حلقه های تیره زیر چشم از یک قلم مو کوچک و نوک تیز استفاده کنید. اگر نواقص دیگر صورت شما با کرم پودر پوشیده نشده باشد ، می توانید از مقدار مشخصی از میعانات استفاده کنید.

5. پودر شفاف
پودر شفاف جدید منعکس کننده نور و درخشش پوست است.