نحوه تشخیص تاریخ انقضا لوازم آرایشی
تمام لوازم آرایشی ، بسیاری از مارک های پورنو ، از زنان وارد ایران شده و بسیاری از آنها استفاده می کنند ... چرا باید یک حزب بسیار مهم است که تاریخ انقضای این محصولات است که با دقت تاریخ انقضا خارجی لوازم آرایشی به طور مستقیم در بسته بندی و ضبط شده است. به همین دلیل با توجه به کدگزاریهای که هستند . برای سابقه لوازم آرایشی ، مقاله زیر را بخوانید.
شما باید قادر به تشخیص ، برای چه مدت می تواند به شما استفاده از لوازم آرایشی به درستی و هنگامی که بهتر است برای خلاص شدن از آنها دیگر. بیشتر از خانم ها به دور انداختن, لوازم آرایشی, خسیس, اما نیاز به دانستن است که لوازم آرایشی نیز مانند مواد غذایی, تاریخ انقضا, داشتن, و غیره., اگر مواد غذایی از تاریخ می رود از طریق یکی دیگر از, استفاده نشده است. در مورد لوازم آرایشی ، اگر تاریخ آن گذشت ، آسیب جدی به پوست و برخی از آنها سرطان زا هستند.

https://elanza.com/product/LNZP-60d6e8cdb7df0/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B3-%D8%A7%DB%8C%D9%81%D8%B3%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-cover-foundation-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-ef-21-%D9%88%D8%B2%D9%86-22-%DA%AF%D8%B1%D9%85

آیا در مورد تاریخ مصرف را فراموش نکنید
آرایشی و بهداشتی ، عطر و کرم های پوستی که تاریخ انقضای آنها را گذرانده اند و دوباره مورد استفاده قرار می گیرند ، احتمال التهاب و عفونت در شما افزایش می یابد.

 

محققان می دانند که چرا این مشکل ناشی از حضور هوا و باکتری ها در این محصولات است. لوازم آرایشی که استفاده چند منظوره از جمله VR که رژ لب یا سایه بر روی پوست می تواند اثرات این پدیده شدت ببخشد چرا که میکروب روی پوست و لب ها و چشم ها حرکت می کند و باعث ایجاد آلرژی و آلرژی است. خوب است بدانید که 60 ٪ از زنان که از آلرژی و آلرژی رنج می برند ، لوازم آرایشی را با دوست پسر خود شرکت کردند.

 

چگونه برای پیدا کردن یکی دیگر از کرم تاریخ انقضا لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ وب سایت, کرم تاریخ انقضا لوله
همانطور که تاریخ انقضا لوازم آرایشی است

 

چه مدت طول می لوازم آرایشی آخرین?
- بهترین تاریخ مصرف محصولات بهداشتی در حمام مانند شامپو و ژل دوش از 24 تا 36 ماه.

- بهترین تاریخ برای استفاده از مرطوب کننده بدن ، بین 9 تا 12 ماه از زمان باز شدن آن.

- بهترین قرار ملاقات برای کرم صورت کاسه, از 9 ماه تا 12 ماه ها. کرم تیوپی گاهی برای بیش از 12 ماه گرفته می شود. اما مراقب باشید در مورد تاریخ مصرف نام تجاری.

- بهترین تاریخ برای استفاده از ناخن لهستانی را می توان بین 12 تا 24 ماه تغییر کرده است.

- بهترین تاریخ ریمل مژه و ابرو 3 ماه تا 6 ماه است.

- بهترین قرار ملاقات برای کرم های روزانه و شب پوست ، از 6 ماه تا 12 ماه. اما بهتر است برای به روز رسانی هر نه ماه.

- بهترین تاریخ استفاده از پاک کننده آرایش چشم و صورت بین 6 ماه تا 9 ماه می باشد.

- بهترین تاریخ برای استفاده از لایه برداری پوست (مالش) ، بیشتر 6 ماه تا نه ماه.

- بهترین تاریخ برای استفاده از ماسک های مرطوب کننده ، بیشتر 6 ماه تا نه ماه متفاوت خواهد بود.

اگر از ماسک های پاک کننده استفاده می کنید ، بهترین تاریخ استفاده 6 ماه پس از استفاده است.

- بهترین پودر کرم تاریخ پس از نه ماه مصرف.اما دیدن تاریخ انقضا در کرم لوله.

- اگر شما همیشه استفاده از لوسیون بدن ، آن را تغییر دهید هر نه ماه تا 12 ماه.

- انواع رژ لب بین 24 و 36 ماه از تاریخ مصرف. اما توجه به تاریخ مصرف نشان داده شده در بسته محصول.

- بهترین تاریخ استفاده از سایه چشم همانطور که قبلا ذکر شد 24 تا 36 ماه است.

- بهترین تاریخ برای مصرف پنکیک 24 تا 36 ماه است.

- بهترین سابقه استفاده از مداد ابرو کمتر از 24 ماه است. بنابراین اجتناب از استفاده در این دوره از زمان.

- بهترین تاریخ برای استفاده از رژ لب و مداد در نهایت 24 ماه است که البته باید نگه داشته شود در شرایط استاندارد.

 

چگونه برای پیدا کردن یکی دیگر از کرم تاریخ انقضا لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ وب سایت, کرم تاریخ انقضا لوله
روش های تشخیص تاریخ تولید و انقضای محصولات آرایشی

 
تخفیف ویژه برای خرید گوشت مرغ از snapmarket! فقط امروز

نگران کرونا هستی؟با آزمون خانه تاج, حل مشکل خود را در یک چهارم!!


روش تعمیر و نگهداری لوازم آرایش
بار از شهرستانها ذکر شده در بالا ترین زمانی است که شما می توانید با استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی ارائه شده است که این محصول در یک دولت خوب نگهداری اما لازم است به نوار سمت راست به دانستن چه چیزی است. به همین دلیل است که شما باید مراقب باشید در مورد این چیزها:

https://www.amazon.com/COVERGIRL-Simply-Ageless-Foundation-packaging/dp/B019NLUOXE/ref=sr_1_17?dchild=1&keywords=Creamy+Makeup+Powder+for+Dry+Skin&qid=1631081225&sr=8-17

- شما باید لوازم آرایشی را در یک محل خشک و دور از رطوبت نگه دارید ، زیرا رطوبت احتمال رشد باکتری ها در محصولات آرایشی را افزایش می دهد. به همین دلیل ، حمام و توالت مکان های مناسب برای ذخیره سازی لوازم آرایشی نیست.

 

- انتخاب زمان برای خرید بیشتر تپه و گر شهر پمپی محصولات. محصولات کاسه نسبت به گونه های دیگر بیشتر مستعد ابتلا به آلودگی هستند و مدت زمان آنها کاهش می یابد.

 

- بستن محصولات محکم پس از مصرف. در غیر این صورت ، احتمال اکسیداسیون محصولات بالا است.

 

- حتما برای شستن دست های خود را قبل از استفاده از کرم کاسه.

 

- پد غلطک آرایش و برس برای شستن آرایش خود را گاهی اوقات.

 

- شما لوازم آرایشی خود را به هر کسی ارائه نمی.

 

چگونه می دانم که اگر لوازم آرایشی فاسد و یا سالم هستند ؟ 
همانطور که در ابتدا ذکر شد ، شناخت نشانه های فساد در اطراف لوازم آرایشی بسیار مهم است. فرض کنید که ما از تاریخ مصرف محصولات آرایشی ما بی اطلاع هستیم ، ما می خواهیم بدانیم که سالم یا ناسالم است.

 

تشخیص عطر فاسد و کلن
ابتدا با عطر و ادکلن شروع می کنیم. شما ممکن است فکر نکنید که اگر تاریخ عطر و ادکلن عبور کند ، برای سلامتی شما مضر خواهد بود.

 

اما شما باید بدانید که با انقضای تاریخ استفاده و استفاده از این محصولات ، سطح پوست و بدن شما آسیب دیده خواهد بود.

 

چگونه ما می دانیم که عطر یا کلن ما تاریخ مصرف خود را به پایان رسانده است ؟ 

برای درک پاسخ به این سوال ، فقط آن را با دقت قرعه کشی. رنگ عطر ، کلن فاسد و آخرین دوره مصرف ، تغییرات و معمولا تاریک است. راه دیگر برای پیدا کردن که محصول به پایان رسیده است به بوی آن است. عطر فاسد از دست دادن بوی اولیه خود و تجربه تغییر در بوی.

  

تشخیص ریمل مژه و ابرو و خط چشم فاسد
محصولات مانند ریمل مژه و ابرو و خط چشم محصولات بسیار ظریف هستند ، زیرا آنها به طور مرتب با چشم شما مرتبط هستند. بنابراین اعتبار و کیفیت این محصولات بسیار مهم است.

 

ریمل مژه و ابرو و خط چشم معمولا بوی بد با نزدیک شدن به پایان تاریخ استفاده و یا به آرامی خشک.
پیشنهاد ویژه
 آموزش و پرورش و مشاوره, روانشناسی و مشاوره (خانواده, شوهر من, علمی و...) یک زندگی بهتر مشاوره با همسر خود, خرید, بلیط, بلیط هواپیما, کتاب, توربو, بهترین قیمت, روز, سفر, بلیط, پیراهن مردانه, خرید پیراهن مردانه, پیراهن با ASI تبدیل به یک مرد واقعی!

 

توصیه می شود توجه زیادی به شرایط ذخیره سازی این محصولات داشته باشید. از آنجا که این دو محصول در معرض گرما و نور خورشید قرار می گیرند ، آسیب دیده و خراب می شوند.

 

تشخیص رژ لب فاسد
تاریخ انقضای این محصول نیز بسیار مهم است زیرا این محصول به طور منظم با مصرف کننده پوشیده می شود و می تواند به این ترتیب وارد بدن شود.

 

شرایط نگهداری و کیفیت این محصول تأثیر قابل توجهی بر طول عمر دارد. مهم نیست که چقدر نزدیک به تاریخ انقضا رژ لب نزدیک شوید ، از نرمی کاهش می یابد و بوی بدی خواهد داشت. شما به راحتی می توانید پیدا کردن که محصول خراب است.

 

متوسط سن رژ لب حداکثر است 2 سال ها, اما برخی از زنان رژ لب در کیسه های خود را برای سال های بسیاری. این باعث می شود این محصول به باکتری های مضر و عوامل بیماری زا و باعث بسیاری از مشکلات.

 

چگونه برای پیدا کردن یکی دیگر از کرم تاریخ انقضا لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ وب سایت, کرم تاریخ انقضا لوله
چگونه ما می دانیم که تاریخ انقضا کرم گذشت؟

 

تشخیص پنکیک فاسد
پنکیک به عنوان تاریخ گذشته و فاسد روشن نیست ، اما شاید برخی از حدس و گمان در مورد پوسیدگی آن است.

 

برای مثال اگر شما رنگ آن تغییر کرد, شاید تاریخ آن گرفته شد به پایان و غیر قابل استفاده و یا اگر شما متوجه بافت آن تغییر کرده و یا مواردی مانند این امکان را به تاریخ گذشته خود را مصرف.

 

چگونه برای پیدا کردن اگر تاریخ انقضا کرم گذشته است
اگر می خواهید تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصولات مانند کرم را بدانید ، مثال زیر را در نظر بگیرید.

 

تعداد در نظر بگیرید 20120202. این تاریخ نشان دهنده تولید محصول است. محصول آرایشی در تاریخ دوم فوریه 2012 تولید شد.

 

حالا بیایید به این گروه نگاه کنیم. درصد این سطح 12/2016 این عبارت نشان دهنده تاریخ انقضا از محصولات آرایشی و بهداشتی. البته ، تاریخ انقضا لوازم آرایشی باز نمی شود.

 

در نهایت شما یک مجموعه ای از تعداد و حروف را ببینید. نگاهی 6m به عنوان مثال. این ترکیب به معنای تاریخ انقضا محصول اصلی است. است که پس از باز کردن درب بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی محصول خارجی تنها ماه ماه شما می توانید از آن استفاده کنید و سپس مصرف این محصول به هیچ وجه توصیه نمی شود.

 

البته ، مهم است که بگوییم تاریخ انقضا همیشه صحت محصولات را نشان نمی دهد. اگر شما احساس تغییر در رنگ و بوی در لوازم آرایشی خود را, اما هنوز هم تاریخ انقضا, و جلوگیری از استفاده. علت این تغییر ساختاری و شیمیایی می تواند یک مکان نامناسب برای نگهداری محصولات باشد. بسیاری از زمان قرار گرفتن در معرض لوازم آرایشی مستقیم قرار گرفتن در معرض نور خورشید است که باعث این مشکلات است. از این مواد استفاده نکنید که به هیچ وجه تغییر نکرده است ، زیرا بدن آنها را به عنوان فاسد تشخیص می دهد و مشکلات زیادی برای پوست شما ایجاد می کند.