پس از کرم روز ، کرم مرطوب کننده و بعد از حدود 20 دقیقه ، کرم ضد آفتاب باید هم زده شود.
بسیاری از متخصصین پوست و trichologists بر این باورند که هیچ کرم موثر برای پوست مگر اینکه مصرف مداوم و با دقت در غیر این صورت هیچ کرم با یک بار مصرف معجزه است. یکی از روش های مراقبت از پوست استفاده از کرم روز و شب است ، اما بسیاری از سوالات در مورد آنها وجود دارد. با دکتر حسین طباطبایی و غیره، متخصص پوست و استاد دانشگاه علوم پزشکی ، تهران ، ایران. در مورد آنچه شما انجام چه, چه زمانی و از چه سنی باید شروع به مراقبت از پوست, ما صحبت, ما.

چرا و چگونه پوست ما رشد می کند ؟
پوست طبیعی بود با گذشت زمان و با افزایش سن تغییراتی هستند که بخشی از آن را به دلیل طبیعت انسان و برخی از آن مربوط به وضعیت زندگی و عواملی مانند apohoa شرایط فردی مانند بیماری و استرس و عصبی است. آسیب به پوست نیز بر جوانان و سلامت تاثیر می گذارد ، مهمترین آنها نور خورشید است. برجستگی, خش, زخم, سرد, گرد و غبار و شن و ماسه نیز آسیب پوست. استفاده از کرم های آرایشی و بهداشتی ، لوازم آرایشی غیر استاندارد و تغذیه نامناسب نیز قدرت محافظتی پوست را کاهش می دهد. اوج جوانی و جوان سازی پوست در 25 سال. از این سن به بعد ، ساختمان کلاژن به تدریج کند می شود و چین و چروک پوست یا پیری فیزیولوژیکی شروع می شود. در حال حاضر اگر دچار آسیب های روانی و خطر عوامل خارجی بیشتر و کمتر مراقبت از این روند سریع است به خصوص از 50 سال به بعد زمانی که استروژن که در klanansazi نقش مهمی ایفا می کند و سپس به طور ناگهانی متوقف می شود.

چگونه برای جلوگیری از این روند پیری پوست?
تنها با انجام مراقبت از پوست و اجتناب از عوامل مضر می تواند این تغییرات جلوگیری شود و یا کاهش سرعت روند. رسیدگی به پوست ضروری است و یکی از راه های آن استفاده از کرم روز و شب است.

چگونه این کرم روز و شب محافظت از پوست ما?
قبل از تعریف کرم های روز و شب, باید بگویم که استفاده از این کرم ها بدون داشتن یک شیوه زندگی سالم می تواند به جلوگیری از آسیب های پوستی و چین و چروک. کسی که به مصرف مقدار زیادی از مواد چرب خوردن و غذاهای شیرین مصرف زیاد, زیادی, از, شیر, معرفی کفش (با توجه به باریک شدن شریان ها و کافی گردش خون در پوست) و نوشیدن الکل است که عروق و کبد را تحت تاثیر قرار است که معمولا از آن. به وضوح استرس زا و badakhapi انجام فعالیت های فیزیکی و ورزشی زندگی تغییر این شیوه را ندارد , شما باید انتظار نیست به کرم چین و چروک زودرس پوست-و مناطق مستعد به تروما پوست برای از بین بردن. از سوی دیگر ثابت تخمگذار زیر آفتاب مهم ترین عامل در پیری پوست است. در حالی که ما تا حدی می تواند این علل را تغییر دهید ، ما همچنین می توانید کرم های محافظ استفاده کنید.

این یک یادآوری مهم بود. در حال حاضر لطفا با استفاده از ترکیبی از روز و شب کرم.
کرم شب یک کرم محافظ است که حاوی فرمولاسیون های مختلف از جمله اسید هیالورونیک ، آلفا هیدروکسی اسید و ویتامین C است. زیرا آنها کم نور خورشید کرم شب باید در شب استفاده می شود. البته ، فقط در خورشید ، و نه لامپ های خانگی معمولی ، به طوری که آنها می توانند نیم ساعت قبل از خواب استفاده شوند.

چه در مورد کرم روز?
کرم روز تقریبا همان ترکیب به عنوان کرم شب جز این که کرم را می توان در زیر آفتاب استفاده می شود و زمانی که شما از خانه بیرون بروید. مواد موجود در آن حساسیت به نور خورشید ایجاد نمی کنند. این کرم همچنین از بدتر شدن کلاژن جلوگیری می کند. البته کرم مورد استفاده برای صورت متفاوت از کرم مورد استفاده برای چشم است. در اطراف چشم ، پوست بسیار نازک است و اگر یک روز یا شب کرم در اطراف چشم مالیده شود ، پوست را جذب می کند و باعث آسیب می شود.

آیا لازم است از یک کرم روز برای محافظت از پوست از چین و چروک و پیری استفاده کنید یا برای مرطوب کردن پوست کافی است ؟
کرم روز ، اولین کرم که بلافاصله پس از * من از خواب بیدار و شستن پوست پیش رو اما اگر کسی بخواهد از پوست شما ، واقعا مراقبت از آنها ، و غیره یک کرم از کلمات ، و پس از آن دیگر لارو مصرف. پوست خشک در پیری و اثر چین و چروک. علت این کم آبی بدن سن است, عوامل طبیعی, عوامل محیطی و یا عوامل ژنتیکی باید یک مرطوب کننده استفاده. هر کس نیاز به هیدراتاسیون.

https://elanza.com/product/LNZ-P-5838/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B4%D8%A8-%D8%B1%D9%88%DA%98%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-white-fix-%D8%AD%D8%AC%D9%85-40-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

بنابراین کرم مرطوب کننده بسیار مهم است ؟
بله ، یک کرم مرطوب کننده که رطوبت را به پوست می دهد و باید بیش از یک بار در روز استفاده شود. حتی اگر کسی یک چربی پوست و زیر سن یائسگی نیز باید با استفاده از کرم های مرطوب کننده بدون چربی است اما بعد از یائسگی که با کاهش چربی پوست, مرطوب کننده باید چرب باشد. استفاده از کرم های ضد آفتاب نیز در آب و هوای آفتابی و در آب و هوای ابری و بارانی ضروری است.

چه زمانی باید از کرم های ضد آفتاب استفاده شود ؟ قبل یا بعد از کرم روز?
پس از کرم روز ، کرم مرطوب کننده و پس از حدود 20 دقیقه ، آن را باید توسط کرم های ضد آفتاب زده.

https://www.amazon.in/Plum-Renewed-Clarity-Night-Green/dp/B076D5V211

چه سنی باید از این کرم ها استفاده شود ؟
اگر کسی واقعا می خواهد برای محافظت از پوست خود خوب, بهترین سن برای شروع استفاده از این کرم ها است که پس از 25 سال اما از سن 27 تا 30 سال در نظر گرفتن یک مرطوب کننده و ضد آفتاب بهترین اثر. پس از یائسگی نیز باید به عنوان یک کرم روز استفاده می شود. در حال حاضر کرم های مرطوب کننده و کرم های ضد آفتاب ساخته می شوند ، اما این کرم ها اثر کرم های جداگانه و تک ندارند. آن را مانند پودر کرم و پنکیک است که همچنین در "کرم های ضد آفتاب" نوشته شده است و هیچ تاثیری بر استفاده جداگانه از کرم های ضد آفتاب و یک اثر برای دوره های کوتاه از زمان است.

پوست افرادی که استفاده از کرم های روز و شب متفاوت از کسانی که استفاده از کرم های ضد آفتاب تنها است ؟
بله ، و مطالعات بر روی صورت از دوقلوها نشان داده اند که استفاده منظم ، دقیق و ثابت از این کرم ها ، بدیهی است که چند سال جوانتر از دوقلو دیگر به نظر می رسد. نکته مهم دیگر این است که این کرم ها باید با دکتر گرفته شود. با توجه به نوع و رنگ پوست ، پزشک بیماری ها و سایر عوامل کرم مناسب را توصیه می کند.