پاکسازی مناسب و شستشوی صورت یکی از مهمترین مراحل مراقبت از پوست و سلامتی است. آب به تنهایی قادر به پاک کردن این آلودگی نیست و نیاز به مکمل دیگری دارد. در عین حال استفاده از ضدعفونی مناسب و شوینده ها بسیار مهم است. در این بخش از بیتوت ، ما می خواهیم با شما در مورد نیاز به استفاده از ژل شستشوی صورت و انواع آن صحبت کنیم.
اهمیت پاکسازی پوست

جهان ما پر از آلودگی و مضر برای پوست است. هنگامی که ما شروع روز ما در کرم شب روژی الانزا  صبح ، چهره ما با ذرات مانند خاک ، باکتری ها ، سلول های مرده پوست و چربی تولید شده توسط پوست پوشیده شده است. لذا پاکسازی مناسب و شستشوی صورت یکی از مهمترین مراحل مراقبت از پوست و سلامت است.  

 

خواب در شب یک فرصت فوق العاده برای بازگرداندن پوست است. او معمولا پوست خود را در شب بازیابی. از آنجا که جریان خون در شب به پوست شدید تر است. در طول روز پوست صورت بیشتر در معرض نور و تولید بیشتر چربی و سلول های مرده و همچنین به عنوان بسیاری از گرد و غبار و آلاینده ها بر روی پوست خود را.

 

اگر عادت به استفاده از لوازم آرایشی دارید ، دیگر مجبور نیستید.. این آلاینده ها خلل و فرج را ببندید و بازسازی پوست شما را مختل. همچنین آلودگی تعداد رادیکال های آزاد را افزایش می دهد. رادیکال های آزاد باعث آسیب زیادی به بدن انسان می شوند و می توانند به طور قابل توجهی سطح آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین e و C را کاهش دهند.

 

ضرورت استفاده از پاک کننده های پوست

آب به تنهایی قادر به پاک کردن این آلودگی نیست و نیاز به مکمل دیگری دارد. هنگامی که شما شستن صورت خود را با شوینده مناسب تمیز کردن صورت خود را از آلاینده های بهداشت اقلام و اجازه می دهد آن را به تنفس و استراحت. اگر شما به رختخواب بروید در حالی که آلودگی بر روی صورت خود وجود دارد, پوست نمی تواند نفس بکشد و صورت خود را احساس بی حوصله و خسته در صبح.

 

این باعث مشکلات پوستی مانند آکنه و لکه های پیری زودرس بر روی پوست شما بلند مدت. همچنین ، با سن ، اهمیت پاک کننده پوست دو برابر می شود ، زیرا سطح کلاژن در پوست شروع به کاهش می کند و منافذ بیشتر باز می شود.

 

استفاده از پاک کننده صورت برای جلوگیری از استفاده از بسیاری از محصولات ضد پیری. قبل از فکر کردن در مورد استفاده از سرم ضد پیری داشته باشید و یا هر محصول مشابه توجه داشته باشید آن است که توصیه می شود که شب گذشته خواب مطمئن شوید که به استفاده از یک ژل پاک کننده صورت حتی اگر آرایش کردن شما را ندارد.

https://www.amazon.in/Plum-Renewed-Clarity-Night-Green/dp/B076D5V211

 
مردانه دفتر کیف چرم نصف قیمت + حمل و نقل رایگان خرید!!(محدود)

بدون بوتاکس!!در خانه, درمان چین و چروک صورت خود را!(از دست ندهید)


پاک کردن صورت با استفاده از صابون

برای قرن ها ، صابون برای شستن صورت استفاده شده است. در ترکیبات صابون ، نمک و اسیدهای چرب برای پاک کردن چربی و آلودگی از پوست استفاده می شود. اما در حال حاضر ما به این نتیجه رسیده اند که ما شده اند تولید چربی برای پوست کاملا طبیعی و لازم است و همیشه مقدار کمی از آن را باید به صورت یک لایه بسیار نازک بر روی پوست ریاکارانه ماندن و حفظ رطوبت در پوست است.

 

صابون پاک کننده قدرتمند است که حذف تمام چربی پوست است. است که چرا پس از استفاده از صابون, احساس خشکی و کشیدگی پوست به طور کامل احساس و پوست به تدریج در واقع خشک و شکننده است که این باعث خواهد شد روند ایجاد چین و چروک صورت شتاب است.

 

صابون ph پوست را تغییر می دهد و منجر به قلیایی می شود و این باعث می شود که پوست ابری شود. علاوه بر این ، با توجه به مواد شیمیایی قوی مورد استفاده در صابون و پاک کردن کامل صابون از واکنش های آلرژیک پوست ، کم آبی بدن و التهاب رخ می دهد.

 

مزایای ژل شستشوی صورت 

خرید ژل شستشو ، انواع ژل شستشو ، پاک کننده صورت
مزایای ژل شستشو

 

بدون شک ، ژل شستشوی صورت یا شستشوی Facebook می تواند بهترین جایگزین برای صابون باشد. بر خلاف صابون این مواد شوینده بسیار ملایم و سازگار ساختار پوست و همچنین می تواند ارائه و حفظ رطوبت همراه با پاک کننده پوست.

استفاده از این محصولات نه تنها به پوست آسیب برساند بلکه با بسیار با ارزش است که ترکیبات مورد استفاده در فرمول خود را باعث می شود آنها را نرم و رطوبت حفظ. محصولات به انواع محصولات بر اساس نوع پوست و نرم افزار ، که شما با آن می توانید محصول را که می خواهید را انتخاب کنید تقسیم شده است.

 
پیشنهاد ویژه
لباس تا دختران ، لباس تا پسران ، خرید آخرین ترفندهای کودک قبل از همه!قاصدک 24 ارزانترین بلیط با یک کلیک!لیزر حذف موهای زائد ، اثرات لیزر برای حذف موهای زائد ، خندان اصلاح ، مدت زمان کوتاه

ژل شستشو یک گزینه عالی برای پاک کردن پوست چرب از آکنه است. این افراد با استفاده از ژل شستشو علاوه بر رفع آلودگی بیش از حد چربی پوست می توانید با استفاده از کمکی خواص این محصولات درمانی و همچنین برای بهبود جوش های خود بهره مند شوند چرا که این ژل با غلظت که با سطح پوست تماس بگیرید و این فرصت را به دریافت بیشتر مواد مفید است و یک نقطه ضعف  

 

چه ژل شستشو مناسب است ؟ 

اگر شما یک پاک کننده بسیار قوی برای صورت خود را انتخاب کنید ، ممکن است صورت خود را خشک ، تحریک شده و یا حساس است. اولین چیزی که شما نیاز به نظارت بر انتخاب پاک کننده مناسب برای فصل است. ماه از سال که آب و هوای ملایم و کمتر آلودگی هوا در زمان استفاده از خفیف و نور و مواد شوینده حاوی ترکیبات سبک در حالی که زمستان بهترین زمان برای استفاده از چرب و مواد شوینده است.

 

هنگام خرید یک ژل پاک کننده صورت شما باید نوع پوست خود را در نظر بگیرید و پاک کننده مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید. این نکته بسیار مهم است و نباید نادیده گرفته شود. تمام پاک کننده های صورت حاوی اطلاعات در مورد بسته بندی است که تعیین کننده چه پوست مناسب برای است. به همین دلیل توصیه می شود که برچسب روی محصولات را بخوانید.

 

نحوه استفاده از ژل شستشو

ابتدا صورت خود را با آب خیس کنید ، سپس مقدار کمی ژل شستشو را به کف دست بریزید ، روی پوست صورت و ماساژ اعمال کنید. بعد از چند دقیقه بشویید.

 

* سعی کنید به استفاده از محصول که مناسب پوست خود را به طوری که برای آسیب رساندن به پوست شما نیست.

 

* بهترین ژل شستشوی صورت پس از شستشو با مرطوب کننده یا مرطوب کننده برای جلوگیری از خشک شدن پوست شما.