هر دختری که به بلوغ می رسد شروع به چرخه قاعدگی در آن می کند. اگر چه این قاعدگی همراه با درد و مجموعه ای از مشکلات آینده است ، اما وقوع چرخه قاعدگی ، که نشان می دهد عملکرد طبیعی و سلامت خانم های تناسلی می تواند باشد.


زندگی نشان می دهد که رحم یک زن ، برای آماده سازی و اگر بارداری بیشتر از آن رخ نمی دهد. اندومتریوز شروع به ریختن در طول خون قاعدگی از بدن می شود یک کت جدید بر روی دیواره های داخلی رحم (اندومتر) ایجاد شده است.
اگر چه زنان در طول قاعدگی انرژی زیادی از دست می دهند و انرژی کمتری دارند ، پس از اتمام عادت قاعدگی ، دوره جدیدی از زندگی خود را شروع می کنند.


 بانوی عزیز شما می توانید طراوت و سر زندگی خود را در طول دوره قاعدگی با رعایت موارد زیر حفظ:
نوشیدن 1-6 به 8 لیوان آب در روز. آب آشامیدنی در مقدار کافی آب از دست رفته از بدن به بدن در طول خونریزی ماهانه بازگشت و رطوبت به جریان خون بدن را. همچنین نوشیدن مایع و آب به اندازه کافی به واژن کمک می کند تا سریعتر و راحت تر خود را تمیز و تمیز کند.


2. تنظیم رژیم غذایی خود را به طوری که شما می توانید به دور از یبوست در این دوره باقی بماند.


 3. تغییر آن را در طول نی ماهانه ، یک بار نوار بهداشتی خود را کثیف تبدیل شده است. در صورت عدم وجود جایگزینی طولانی مدت پد های بهداشتی ، اکسیژن کم است و شرایط رشد باکتری ها در ناحیه تناسلی آماده می شود. این باکتری های بیماری زا واژن را وارد کنید و باعث مشکلات مسری برای شما.


4 - شستن اندام تناسلی و خارج از واژن حداقل روزانه تا دو برابر کاهش بوی بد ناشی از خونریزی قاعدگی.


5. شستن قسمت بیرونی ناحیه تناسلی با آب صابون سالم به جلوگیری از عفونت کمک می کند. البته لازم به ذکر است که این باید به آرامی انجام شود و پس از شستشو ، ناحیه تناسلی باید با دستمال های بهداشتی خشک شود. باقی مانده از هر گونه رطوبت در ناحیه تناسلی دلایل رشد باکتری های بیماری زا را فراهم می کند و عفونت را محدود می کند.


 6. اگر استفاده از سلامت معطر و غیره منجر به تحریک ناحیه تناسلی می شود. مصرف آنها شما می توانید جلوگیری از ، چرا که این دسته از تجهیزات بهداشتی. علاوه بر تحریک می تواند به عفونت منجر بوی ناخوشایند در آن قسمت را به است.


7. در طول قاعدگی برای زنان و دختران ، عزیز توصیه می شود از لباس زیر پنبه استفاده کنید ، زیرا پنبه ، لباس ، پنبه و غیره. بوی کمتر ناخوشایند از آن. هوا به راحتی عبور می کند ، دمای بدن منجر نمی شود و شرایط راحت برای فعالیت های فیزیکی فرد در این سن فراهم می کند.جایگزین شستن لباس زیر پنبه در پیشبرد.


8. پس از پایان دوره قاعدگی, سلامت, صابون برای شستشوی واژن استفاده از هر گونه آلودگی ناشی از خونریزی امکان هر نوع عفونت کاهش می یابد.
9. خانم ها باید به شستشو و خشک کردن ناحیه واژن توجه کنند ، باید از جلو به عقب باشد. تصویر این مرحله منجر به انتقال عفونت از ناحیه مقعد به سمت واژن می شود.
 پزشکی ، بهداشت و درمان دستگاه های بهداشتی

https://elanza.com/product/LNZ-P-4688/%DA%98%D9%84-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D8%B3%D9%87-%D9%84%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B1-%DA%A9%D8%AF-2-%D8%AD%D8%AC%D9%85-250-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1
10. استفاده از آب گرم و یا ولرم هنگام شستشو در طول این مدت نیز می تواند کمک به کاهش درد در شکم پایین علاوه بر استراحت در فرد.


11. با توجه به باز شدن دهانه رحم در دوران قاعدگی توجه به بهداشت فردی در این دوران بسیار ضروری است و عدم رعایت بهداشت ممکن است باعث ایجاد عفونت و عوارضی مانند آینده ناباروری را به همراه دارد.
اگر تخلیه یا بوی غیر معمول در طول چرخه قاعدگی شما تجربه. حتما به یک متخصص زنان برای تعیین اینکه آیا برای بیماری های عفونی قارچی و باکتریایی واژن منطقه با یا نه
پیشنهاد ویژه
عسل, خرید عسل, عسل dharmani4 شگفت انگیز از ویژگی های این عسل, پزشکی و سلامت, لوازم پزشکی, bahdashtepamask نانو 3bdi azakhtarkronadltadraman manderman بیش فعالی, گفتار درمانی, درمان شب adrarijh چیزهایی که باعث بیش فعالی کودک می شود ؟  


12. فعالیت بدنی و سبک ورزشی در این سن ، نه فقط بقا. اما همچنین برای استراحت عضلات و مشکلات جسمی و روانی قبل از قاعدگی کاهش می یابد. شما باید بدانید که بدترین کار این است که دروغ روی تخت و بی پیرایه برای مدت زمان طولانی باقی بماند.


علل بوی ناخوشایند در قاعدگی
- اگر شما یک فرد است که بوی ناشی از قاعدگی در شما بسیار شدید و تیز شما ابتدا باید بدانید برای تغییر نوار بهداشتی خود را در زمان. عدم تعویض به موقع نوار بهداشتی باعث بوی ناخوشایند می شود.
- اگر تخلیه و یا بوی غیر معمول در طول چرخه قاعدگی شما تجربه می کنند. مطمئن باشید که برای بازدید از متخصص زنان برای تعیین اینکه آیا بیماری های عفونی قارچی و باکتریایی در ناحیه واژن یا نه.

https://www.amazon.com/Womens-Health-Gel-Care/s?rh=n%3A386373011%2Cp_n_format_browse-bin%3A389638011


- توسعه بیماری های مقاربتی نیز ممکن است علائم مانند باید توسط یک پزشک متخصص بررسی می شود.


- یکی از چیزهای دیگر که منجر به بوی تیز در منطقه توسعه و سرطان ، که هنوز هم باید توسط یک دکتر بررسی می شود.


- همچنین زنان مبتلا به دیابت ممکن است علائم مرتبط با قاعدگی داشته باشند.


 - زنان مصرف آنتی بیوتیک ها نیز بوی تیز اندام تناسلی ممکن است.