به نقل از سایت نمناک انتخاب مدل ابروها تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد و زیبایی چشمان را دو برابر می کند . انتخاب صحیح شکل فرم دادن به ابروها در جوان تر نشان دادن چهره نیز بی تاثیر نیست و اگر انتخاب خوبی برای مدل ابروهایتان داشته باشید دیگر لازم نیست آرایش غلیظ داشته باشید .

انتخاب مدل ابرو بر اساس فاصله چشم و ابرو
⦁ اگر فاصله چشم تا ابروی شما کم است بهتر است ابروی خود را نازک کنید تا فاصله بین آن ها زیادتر شود ، این کار به زیباتر شدن و باز شدن چهره تان کمک می کند.

⦁ اگر فاصله چشم و ابروی شما زیاداست بهتراست ابروی خود را از بالا بردارید تا این فاصله کم تر شود. بهترین انتخاب مدل ابرو برای اینگونه چهره ها ابروی پهن است که کمک زیادی به زیباتر شدن چهره می کند.

https://elanza.com/category/foundation

 

انتخاب مدل ابرو بر اساس فاصله چشم ها
⦁ برخی از افراد چشمانی نزدیک به هم دارند اما می توانند با مدل دادن صحیح به ابروهایشان زیبایی چهره خود را بیشتر کنند طوری که فاصله چشمشان به نظر نرسد . ابروهای بلند و رو به بالا مناسب ترین نوع ابرو برای این افراد است و بدترین نوع ابرو برای آنان ابروهای تیز و نزدیک به هم است.

⦁ افرادی که چشمانشان با یکدیگر فاصله دارد می توانند با نزدیک کردن تاج ابروها به یکدیگر این فاصله را تعدیل کنند و زیبایی چهره خود را دو چندان نمایند.

انتخاب مدل ابرو متناسب با فرم صورت
فرم صورت ها براساس میزان طول و پهنای صورت به انواع مختلفی از جمله فرم گرد، کشیده (تخم مرغی)، مربعی و موارد مشابه تقسیم می شود پس بهتر است ابتدا فرم صورت خود را بشناسید و سپس بهترین نوع ابرو را برای خود انتخاب کنید.

انتخاب مدل ابروبرای صورت های گرد
صورتهای گرد ، صورت هایی هستند که صاف و بدون زاویه هستند. بهترین انتخاب مدل ابرو برای این نوع صورت ها ، ابروهای تیز و زاویه داراست که صورت را استخوانی و کشیده نشان می دهد.

https://elanza.com/category/eye-make-up

 

میتوانید برای کم کردن درد روی ابرو کمبرس یخ بگزاریم. قبل از شروع، نکات زیر را بیاموزید:

ابروان شما از کجا باید آغاز شوند؟

مداد را در کنار بینی به صورت عمودی نگه میداریم نقطه طلاقی مداد با ابرو، همان محل شروع ابرو شماست

 

بلندترین نقطه ابرو باید کجا باشد؟

مدادی را در کنار بینی به سمت قسمت خارجی عنبیه چشم (قسمت رنگی چشم) نگه دارید . محل طلاقی مداد با ابرو، محل بلندترین نقطه ابروی شما را مشحص میشوند

 

نقطه پایانی ابرو کجاست؟

مدادی را طوری نگهدارید که امتداد آن از کنار گوشه خارجی چشمتان بگذرد. محل طلاقی مداد با ابروی شما دقیقا نقطه پایانی ابروی شماست

 

شکل درست ابرو را پیدا کنید؟

وقتی به ابروی خودتان نگاه میکنید، باید دو خط مرئی وحود داشته باشد. یکی از نقطه شروع ابرو تا بلندترین نقطه ابرو و دومی از بلندترین نقطه ابرو تا نقطه انتهای ابرو. این خطوط باید ممتد و بدون قطعی باشند و در انتها نازک شود.

https://elanza.com/category/eyebrow-color

 

نکته-اگر تا کنون ابرویتان را برنداشته اید، بگذارید اولین بار یک شخص متخصص این کار را برای شما انجام دهد و ابرویتان را شکل بدهد. و همچنین این را به یاد داشته باشید که همیشه در جهت رشد مو ابروانتان را بردارید. این مسئله درد ناشی از کنده شدن مو را کم میکند.

 

چگونه ابروانتان را بردارید؟

ابروانتان را به سمت بالا برس بکشید و با قیچی ابرو قسمتهای اضافه آن را قیچی کنید. سپس، روی شکل و کمان ابرویتان کار کنید. به یاد داشته باشید که فاصله بین ابروان شما باید به اندازه پهنای چشمتان باشد. و بخش داخلی ابرو باید از بالای سوراخ بینی آغاز شود. برای اینکه این نقطه به راحتی مشخص شود، مدادی را در کنار بینیتان به سمت بالا به صورت عمودی نگه دارید تا نقطه ابتدای ابرو مشخص شود.