دنیای مد انتهایی ندارد و همانند هر چیز دیگر، سال به سال تغییراتی در آن رخ می دهد. در این زمینه رنگ موهای جدید و حتی سبک رنگ کردن مو نیز هر سال تغییر می کند، بنابراین بد نیست با رنگ موهای جدید و پرطرفدار سال ۲۰۱۷ نیز آشنا شوید.

https://elanza.com/category/mascara

 

۱ ) تیره روشن

 

این مدل تیره روشن مو به مدل خسوف مشهور است و همانند کانتورکردن صورت عمل می کند. با این تکنیک موهای دور تا دور صورت تیره تر از سایر قسمت ها رنگ می شود که این کار باعث می شود گونه هایتان لاغرتر نشان داده شوند. این مدل یکی از جدیدترین مدلهایی است که در سالن های آرایشی سراسر دنیا آموزش داده می شود. برای اینکه این مدل رنگ مو به بهترین شکل روی صورت عمل کند باید پیش آرایشگر ماهر بروید که بتواند موهایتان را طوری رنگ کنند که این نتیجه را روی صورت ببینید.

 

https://elanza.com/category/face-moisturizer

 

۲ ) رنگ موی آمبره چشم ببری

رنگ مو آمبره یکی از محبوب ترین های سال ۲۰۱۷ است، رنگی که در آن می توان رنگهای عسلی، کهربایی و هایلایت های قهوه ای روشن را که به صورت بالیاژ روی مو انجام می شود، دید. رنگ موی آمبره از اواخر سال ۲۰۱۶ مد شد. این مدل را روی موهای هنرمندان مشهوری از جمله جسیکا آلبا و جنیفر لوپز دیده ایم. نکته مثبت این رنگ این است که فرق سر تیره ترین حالت را دارد و به رنگ روشن پایین موها می رسد بنابراین هر بار که موهایتان رشد می کند نگران  رنگ ریشه مو نخواهید بود و دائم نیازی نیست آن را رنگ کنید.

اگر چه رنگ مو هیچگاه از مد نمی افتد اما در سالهای اخیر توجه بیشتری از آرایشگران و طراحان مد را به خود جلب کرده است. در سالهای گذشته رنگ های فانتزی جای خود را به رنگ های طبیعی دادند، اما امسال چه رنگی حرف اول را در دنیای مد می زند؟ در حال حاضر رنگ های بلوند کسل کننده شده اند و به جای آن رنگ پاستلی صورتی و سایه روشن های آن مورد توجه قرار گرفتند که رزگلد در راس آنهاست. اگر شما هم دوست دارید که با جدیدترین رنگ موی سال آشنا شوید، به مدل هایی که در اینجا برایتان آورده ایم نگاهی بیاندازید.

در انتخاب محصولات زیرساز، سراغ محصولات بدون رایحه و عطر بروید تا خطر تشدید یا عود کردن بیماری‌های مانند اگزما را به حداقل برسانید.

 

استفاده از لوازم آرایش می‌تواند مشکلات مختلفی را برای پوست‌های حساس به‌وجود بیاورد، از آبریزش چشم‌ها گرفته تا ظاهر شدن ناگهانی جوش‌ها. برای این‌که افراد دارای پوست حساس بتوانند راحت‌تر از لوازم آرایش استفاده کنند و از همه مهم‌تر مانع از آسیب‌دیدگی پوست حساس‌شان شوند، از متخصصان پوست و کارشناسان حوزه آرایش درخواست کرده‌ایم که بهترین توصیه‌های‌ خودشان را در اختیار ما بگذارند.

 

مرحله اول: قبل از آن‌که لوازم آرایش بخرید 

پیش از این‌که به مرحله استفاده از لوازم آرایش برسید، باید نوع پوست‌تان را در مرحله خرید محصولات آرایشی بشناسید. دکتر ماهتو (متخصص پوست در Cadogen Clinic) می‌گوید: «اگر پوست شما دارای یکی از این شرایط است، پس پوست حساس دارید: با استفاده از محصولات حاوی رایحه دچار التهاب و سوزش می‌شود، نسبت به بعضی از ترکیبات مانند الکل و لایه‌بردارهای قوی حساس است، یا به بیماری‌های پوستی مانند اگزما و روزاسه مبتلا است». پس اگر شرایط ذکرشده با وضعیت شما منطبق است، نکات زیر را در مرحله خرید محصولات آرایشی برای پوست‌های حساس جدی بگیرید:

https://elanza.com/category/face-mask

 

 

 نکات آرایشی برای پوست های حساس

 

دوری از محصولات حاوی الکل 

اگر پوست خشک یا تحریک‌پذیری دارید، اصلا محصولات حاوی الکل را انتخاب نکنید. وجود الکل در لوازم آرایش می‌تواند باعث تحریک پوست، خشکی و در بعضی موارد حتی افزایش ترشح چربی شود. به‌گفته دکتر ماهتو، «الکل‌هایی که در محصولات مراقبت از پوست مشکل‌ساز می‌شوند، عبارت‌اند از اتانول یا الکل اتیل، متانول، الکل دناتوره، الکل ایزوپروپیل، الکل SD و الکل بنزیل».

 

دوری از محصولات حاوی رایحه و عطر 

پوست حساس معمولا واکنش‌های شدیدی نسبت به محصولات آرایشی حاوی عطر و رایحه نشان می‌دهد. درواقع، آلرژی‌های عطری در میان افرادی که دارای پوست حساس هستند، شایع است، و این آلرژی‌ها می‌توانند مشکلاتی مانند قرمزی، التهاب و بثورات پوستی را برای این پوست‌ها به‌وجود بیاورند. دکتر ماهتو می‌گوید: «در انتخاب محصولات زیرساز، سراغ محصولات بدون رایحه و عطر بروید تا خطر تشدید یا عود کردن بیماری‌های مانند اگزما را به حداقل برسانید».

 

منبع: https://www.beytoote.com/