چند وقت پیش ، یک زن با وزن بالا با یک بیماری قارچی مراجعه کننده و گفت: متخصص زنان دکتر نیرومش. یکی از سوالات شما از او خواست به نشستن در حمام بر روی صندلی و یا در کف حمام? پاسخ در بود ... به دلیل تحمل وزن بالا ایستاده ، نه به این دلیل که برای مدت طولانی به آن عادت کرده اند. کف حمام, غلغلک دادن, و بیشتر از زمان, به عنوان حمام بود.

او توضیح داد که خورشید به نظر می رسد و محیطی مرطوب و مستعد ابتلا به رسوب نشسته در کف حمام یا دوش آب گرم یا و یا حتی در این گفت و گو به خصوص در اماکن عمومی می تواند باعث انتقال به اندام تناسلی می شود.


چنین توصیه های دقیق ، خانم ها و drinkwhan کار حمام ایستاده خود را ، اگر زمان حمام کردن طولانی است ، و یا برای برخی از دلیل شما می خواهید به نشستن بر روی. یک صندلی یا چهار پا ، و قبل از نشستن ، مطمئن شوید که آن را با آب جوش خود خراشیده کنید. اگر سینک یا توالت به خصوص در عمومی و یا هتل استفاده از محیط حتما قبل از استفاده آن را با مواد ضد عفونی کننده و پاک کردن راه حل نیست زیرا عفونت های قارچی بیماری های شایع ترین بیماری است که از محیط حمام میتواند منتقل شود و علائم آن ترشحات و سفید همراه خارش و سوزش است.


اگر یک زن این نکات و اعلامیه های سبز ، زرد یا بد بو را با تحریک و خارش متوجه نشود ، باید به یک متخصص مراجعه کند. برخی از میکروب ها نیز ممکن است سیستم تولید مثل که در آن علائم تنها در طول یک رابطه زناشویی به نظر می رسد وارد کنید. ترشح یک زن آلوده به این میکروب ها به دنبال از دست دادن اسپرم داخل واژن بد بو مانند بوی ماهی فاسد است. این نشانه ای از عفونت است و نیاز به درمان.


شما ممکن است تجربه سوزش, خارش, عرق کردن و ترشحات بد بو برای برخی از دلیل, که یکی از شایع ترین مشکلات در تابستان یک زن است. آیا شما معمولا به یک متخصص زنان در این موارد مراجعه, پوست یا طب سنتی? متخصصان باید نکات مفید برای کار خانمها که باید به کار برای نشستن ساعت و یا کسانی که به طور منظم در سفر و نشستن ساعت های طولانی در ماشین یا هواپیما صندلی و همه کسانی که رنج می برند.


توصیه طب سنتی در مورد حمام کردن
برای رفع سوزش و خارش درمان زخم و التهاب ناشی از عرق یا جوشانده بابونه یا آویشن را که قارچ ها و باکتری را از بین می برد و در آب گرم در یک حوضه بریزید و داخل آن بنشینید. اگر شما نازک و پوست خشک و این مشکل ناشی از پوست خشک یا تشدید ویتامین کرم و پماد بنفش موضعی به منطقه روغن هستند.

https://elanza.com/product/LNZ-P-4694/%DA%98%D9%84-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%84%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B1-%DA%A9%D8%AF-1-%D8%AD%D8%AC%D9%85-150-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1

اگر خارش و سوزش ناشی از عفونت و وجود ترشحات بد بو, استفاده از پماد calandola یا گیاه همیشه بهار توصیه می شود. در میان داروهای خوراکی با توجه به خلق و خو, آویشن, عرق دارچین و رازیانه برای افراد سرد مزاج قاصدک عرق و روزه صبح شاتر تنگ برای کسانی که گرم و خوی.
پزشکی ، بهداشت و درمان دستگاه های بهداشتی


مشاوره متخصص پوست در مورد حمام کردن
مشکل اصلی که در تابستان رخ می دهد به علت تعریق بیش از حد ، انسداد غدد عرق و خارش و سوزش زیر است. برای پیشگیری از آن کافی است به پوشیدن لباس های تنگ و تنگ و از جنس مواد پلاستیکی پرهیز برنامه در اتصالات سست, لباس پنبه ای بپوشید هوا بین جریان خواهد بود اما اگر شما به دنبال برای گرما و تعریق بیش از حد دچار این مشکل شدید وجود دارد هیچ کرم موضعی استفاده نکنید زیرا باعث انسداد بیشتر دهانه غدد عرق و زباله های تخریب است.
پیشنهاد ویژه
درمان بیش فعالی, گفتار درمانی, درمان, شب, رای درمان کودکان مبتلا به beepitett بدون نیاز به روغن پوست و مو, بهترین رنگ مو, رنگ مو عکسی که کامل آکورد سفید و خاکستری

با حمام کردن و ترک محل اجازه مشکل به یک راه حل در اسرع وقت آمده. اگر علت سوزش و خارش عفونت باشد یا بیماری های قارچی باید به متخصص زنان مراجعه کنید ، قارچ را آزمایش کنید و دارو را مصرف کنید.

https://www.amazon.com/Womens-Health-Gel-Care/s?rh=n%3A386373011%2Cp_n_format_browse-bin%3A389638011


مشاوره زنان در مورد حمام کردن
بهترین توصیه برای نظارت بر نظافت سلامت و دوش است . در تابستان که در آن عرق کردن بالا است ، لباس زیر باید به طور منظم و خشک جایگزین شود. حمام کردن روزانه نباید فراموش شود. ناحیه تناسلی باید به طور مرتب شسته و خشک شود ، اما 2 بار در هفته از شامپو ، صابون یا ژل سالم استفاده می کند. دامن بهترین پتو برای فصل است و باید از پوشیدن شلوار استرچ پلاستیکی خودداری کند. اگر یک زن ، به جز خارش و سوزش ، عفونت قارچی ، ترشحات زرد و بوی ناخوشایند را احساس کند ، باید پیش از آن برای داروهای ضد قارچی به متخصص مراجعه کنید.